Δευτέρα, 30 Μαΐου 2011

Αλλαγές στο μπαλκόνι!


Βροχερή καλησπέρα θα σας πω σήμερα,μια 
που η βροχή με έπιασε την ώρα που έβαφα 
τις γλάστρες μου.

Σταμάτησα λοιπόν το βάψιμο λόγω ανωτέρας 
βίας και φωτογράφησα μία γλάστρα που έχω 
έτοιμη ή σχεδόν γιατί όπως θα δείτε δεν έχει
στεγνώσει ακόμα η κόλλα και θέλω να 
περάσω με βερνίκι τη μπορντούρα.


Πέρσι είχα βρει αυτά τα βαρελάκια και τα είχα
διακοσμήσει με ύφασμα,αλλά μετά από έναν
ολόκληρο χειμώνα ήθελαν αλλαγή οπότε,τις έκανα 
μία μπορντούρα με τεχνική χαρτοπετσέτας,τις έβαψα,
κόλλησα σπάγκο και κοχύλια! 


Και μη ξεχνάτε: Η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά!


Εχω να τελειώσω άλλα τρία βαρελάκια να δούμε θα 
με αφήσει η βροχή;

39 σχόλια:

  1. Αριστούργημα! Η αμμουδιά στο μπαλκόνι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ δημιουργική αλλαγή! Να δουμε και τις υπόλοιπες μήπως εμπνευστώ και πάρω κι εγώ καμιά ιδέα! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ενδιαφέρουσα αλλαγή!!!!
    καλοκαιρινή αύρα με τα κοχύλια και το σπάγγο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάρα πολύ ωραία η ιδέα σου....τόσες πολλές δουλειές που πρέπει να γίνουν και ο καιρός δεν βοηθάει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φοβερη μεταμόρφωση έκανες Ρένα μου!!!! Η λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά,είναι πραγματικά πολύ όμορφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολυ ομορφα τα βαρελακια σου! και συμφωνω οτι η λεπτομερεια κανει τη διαφορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραία αλλαγή!!! Αλλά πές μου κάτι... στα γόνατα ήσουν για να την φτιάξεις???? Τελικά όμως θαύμα αποτέλεσμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα!! Λες όταν τα τελειώσεις να φέρεις και το καλοκαίρι!!! ΑΜΗΝ!!! Πάντως γίνονται τέλεια, καλή δουλίτσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολλή όμορφη η γλάστρα σου.Ανυπομονώ να δώ και τις υπόλοιπες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θυμάμαι την περσυνή βερσιόν, μ" αρέσει και η φετινή αλλαγή.
    Με ένδυμα καλοκαιρινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωραιότατη η μεταμόρφωση κι οι λεπτομέρειες κάνουν πράγματι τη διαφορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Βρε Ρένα μου τελεια δειχνουν!!!!
    και ρδω ολο το μασημερι δεν σταματησαν οι κεραυνοί...αντε καλο χειμωνα χι!χι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τα θυμάμαι τα περυσινά Ρένα μου.
    Απείρως καλυτερα αυτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Uauuu!!!Amiga Rena,ficou belissimo seu pote,valeu a mudança,tenha uma linda semana,bjosss.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συμφωνώ κι εγώ....η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά....έγιναν πολύ όμορφες. Καλό καλοκαιράκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Στο μπαλκόνι με βρήκε κι εμένα η βροχή, αμάν πια, τροπικοί έχουμε καταντήσει!!!
    Η γλάστρα υπέροχη, χαίρεσαι να την βλέπεις!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρένα έγινε πολύ ωραίο!Όντως η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΕΓΙΝΕ ΧΑΡΑΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΣΕ ΔΙΚΑΙΩΣΕ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;
    ΤΕΛΕΙΑ Η ΓΛΑΣΤΡΑ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ, ΑΛΛΑ Η ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΑ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ;
    ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ όμορφη,καλοκαιρινή,Ρένα!
    Να δεις,που κι εγώ με γλάστρες έχω καταπιαστεί΄-΄τέλειωσα τρεις κεραμικές σήμερα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα!
    Πάρα πολύ όμορφη αλλαγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλά δεν ησυχάζεις καθόλου εσύ?
    η γλάστρα σου υπέροχη!!!μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Η λεπτομέρεια πάντα κάνει τη διαφορά!
    Τα βαρελάκια έγιναν αγνώριστα και πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Υπέροχο έγινε το βαρελάκι! Η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά, χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλό μηνα!!!!!
    Ρένα μου τι ομορφιά!ΜΠΡΑΒΟ!!!
    Εγω πια εχω κολλησει στο μπλε και τωρα που ειδα το δικό σου ενθουσιαστηκα!υπέροχο χρώμα και ομορφο σχεδιακι στο ντεκουπάζ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλημέρα Ρενάκι και καλό μήνα!Πράγματι,την ίδια δουλειά κάναμε!!!Και ανακύκλωση συγχρόνως!!Το βαρέλι αξιοποιήθηκε άριστα και δίχνει υπέροχο!Άντε με το καλό να τελειώσεις και τις άλλες και να τις δούμε όλες μαζί!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Όμορφη που είναι!!!!!
    Μπράβο Ρένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εγώ είμαι πάλι Ρένα μου.
    Δεν το πιστεύω αυτό που έγινε πριν από λίγο. Κατάφερα να σχολιάσω!!!!
    Και πέτυχε νομίζω, γιατί μου έγραψε το σχόλιο μου αποθηκεύτηκε.
    Σε φιλώ και χαίρομαι που μπορώ και πάλι να σας σχολιάσω. Πάω και αλλού τώρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τέλεια η λεπτομέρεια!!Το βαρελάκι απίθανο!Το είδα και πως ήταν πριν και εντυπωσιάστηκα με την αλλαγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Εισαι φοβερη!Τοχεις παιδι μου.Ο,τι κ αν κανεις ειναι ΤΕΛΕΙΟ!!Σε θαυμαζω!Γιωτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ευχαριστώ πολύ τα σχόλια σας μου έδωσαν δύναμη να τελειώσω και τις υπόλοιπες γλάστρες,φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. This is fabulous!!!...will you come and do my ugly plastic ones????
    pleaseeeeee.....!!!!!!!!!!xaxaxaxa
    seriously though fantastic job and a great idea!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. υπεροχη αλλαγη ρενα!!!!εδειξαν πολυ με τα κοχυλακια και τη μπορντουρα!!!απιθανη ιδεα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)