Παρασκευή, 20 Μαΐου 2011

Συσκευασία παγωτού!


Καλημέρα φίλοι μου!
Εμείς αρχίσαμε τα παγωτά και γεμίσαμε κιόλας πλαστικά
 δοχεία τα οποία είναι λίγο απερίσκεπτο να τα πετάμε
γιατί και πολύ ανθεκτικά είναι και τα έχουμε χρυσοπληρώσει.

Σκέφτηκα λοιπόν να κάνω πάνω στις ετικέτες του δοχείου
ντεκουπάζ με χαρτοπετσέτα και να το στολίσω με 
δαντελίτσα και κορδόνι.


Το υπόλοιπο το άφησα διαφανές για να βλέπω τι έχει μέσα.

 

Σκέφτομαι να φτιάξω και άλλα και να φυλάω σ'αυτά τα 
διάφορα σκραμπουκικά μου.

Α κι επειδή πλησιάζει η Κυριακή έχω να σας προτείνω να
πάτε μία βόλτα εδώ!

30 σχόλια:

  1. Καλημέρααααααααααααααα!!!!!!!
    Υπέροχη η ιδέα σου και πολύ πρωτότυπη!! Συνχαρητηρια κ για την υλοποιηση της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά μ'έστειλες!!!καταπληκτική ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φανταστικό Ρένα μου!
    Έχω και μια αδυναμία στα γαλάζια μπλέ!
    Τα πιο χοντρά πλαστικά (τα λευκά αδιάφανα) εγώ τα χρησιμοποιώ για καλούπια στο κερί;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΕ!!!!!!!!
    ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑΡΙΔΕΣ!!!
    ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΜΟΥΜΕ ΟΛΑ
    ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ; ΧΙΧΙΧΙΧΙ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλεια μεταμόρφωση! Κάτι τόσο "φθηνό" έγινε και όμορφο και χρήσιμο!
    Θα είναι ωραίο να μαζευουν και τα παιδιά τα μικροπαιχνιδάκια τους.
    Μια τέτοια χαρτοπετσέτα πήρα κι εγώ προ ημερών αλλά δεν έχω τολμήσει ακόμα να τη χρησιμοποιήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εξαιρετικη ιδεα ρενα μου!!!!σκιζεις απο φαντασια παιδι μου!!!χιλια μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα Ρένα!

    (Είσαι απο τα άτομα που θα χαρώ να μαζευτόύμε στο νέο ιστλόγιο που άνοιξα για χαλαρές κουβέντες με φίλους. οι act-Bloggers έκλεισαν)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφο το «τέως» μπολ παγωτού!!! Και φοβερά έξυπνο να αφήσεις ελεύθερα τα πλάγια για να ξέρεις τι έχει μέσα!!!! Όσο για την βόλτα… μόλις που έδειξες που είναι ο «παράδεισος» πιστεύω ότι εκεί θα βρω αρκετά αντικείμενα για μεταμόρφωση !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έξυπνη ιδέα Ρένα μου!!! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχα τα έκανες!
    Και ξέρεις πόσα τέτοια μπολ έχω??
    Τα φυλάω γιατί φτιάχνω σπιτικά παγωτά και με βολεύουν πολύ!
    Φιλάκια, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. A!!!Ρένα είσαι φοβερή !Έγινε τέλειο!!Δεν είχα σκεφτεί κάτι τέτοιο για πλαστικά μπώλ!Μου αρέσει πολύ και η ιδέα για τη δαντελίτσα και το καρδόνι !Το στόλισες υπέροχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σε τι λούκι με βάζεις;;;; Τώρα θ'αρχίσω να κάνω ντεκουπάζ σε όλες τι συσκευασίες!!! Είναι υπέροχο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όταν η φαντασία οργιάζει, και η καλαισθησία ξεχειλίζει, τότε ο άνθρωπος μεγαλουργεί. Τι να πω Ρένα μου; Τα συγχαρητήρια μου, μπράβο σου. Μόλις κλείσουν τα σχολεία και θα έχω όλο το χρόνο δικό μου, θα φτιάξω κι εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ρένα πολύ καλή ιδέα και πολύ πρακτική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υποκλίνομαι στο ταλέντο σου..!!
    Συγχαρητήρια Ρένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΡΕΝΑ ΓΙΑ ΕΛΑ ΣΕ ΘΕΛΩ ΣΤΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αααααααααααααααααα!!!!
    Τι ομορφαααααααααααα!!!!
    Αλλα τωρα εγω γραφω και δεν μπορω να κανω τιποτα..τι κριμα........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ρένα φοβερή αλλαγή! Μου άρεσε πάρα πολύ! Αχ πρέπει μα μάθω και εγώ να κάνω decoupage αλλά πως ?? καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρενα μου καλημερα! Πολυομορφη ιδεα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. XAXAXAXA...εισαι ευρηματικοτατη και απιιιιστευτηηη που το σκεφτηκες!!!
    εγινε πανεμορφοοοο!!!!
    μπραβο Ρενα!
    φιλια πολλααααααα Χ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πραγματικά καταπληκτική ιδέα και ακόμα πιο καταπληκτική η εκτέλεση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι ωραία, πρακτική, οικολογική και οικονομική ιδέα! θα την υιοθετήσω σύντομα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καταπληκτικη μεταμορφωση και πολυ καλη η ιδεα για την βολτα! Καλο σαββατοκυριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Olá amiga!!!Que bela idéia,muito criativa e ficou muito lindo seu trabalho,bjosss.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Απίθανη ιδέα! Εξαιρετικό το αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)