Τετάρτη, 11 Μαΐου 2011

Η ώρα της κλήρωσης!


Καλημέρα φίλη μου,
ήρθε η ώρα για την κλήρωση!
Εδώ είναι όλα τα ονόματα γραμμένα,φυσικά αφαίρεσα 
τα διπλά και τα εκτός προθεσμίας.


Τα τύλιξα και τα έβαλα σε διάφανο μπολ.


Επιασα το πρώτο χαρτάκι


και η πρώτη τυχερή είναι: η irini!


Ξαναπιάνω χαρτάκι


και η δεύτερη τυχερή είναι: η αχτίδα!


irini και αχτίδα εύχομαι μα είστε πάντα τυχερές,
στείλτε μου e mail με τη διεύθυνση σας,θα το
βρείτε στο προφίλ μου.

Σας ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ όλους για τη 
συμμετοχή σας,ειλικρινά δεν περίμενα ότι θα 
ήταν τόσο μεγάλη και στεναχωριέμαι που δεν 
μπορώ να σας ευχαριστήσω όλους όπως ευχαριστήσατε
κι εσείς εμένα με τόσα πολλά σας σχόλια!

Επίσης θέλω να ευχηθώ καλή επιτυχία σε όλους
τους μαθητές και ειδικά στα παιδιά που δίνουν
Πανελλήνιες!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩ!
Φιλάκια!

21 σχόλια:

  1. Ρένα καλημέρα! Συγχαρητήρια στις τυχερές της κλήρωσης! Μπράβο και σε σένα με τις ωραίες ιδέες και αναρτήσεις όμως! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mπράβο στην Ειρήνη...τρίτωσε η τύχη της!!!!
    Μπράβο και στην Αχτίδα...το χρειαζόταν για να της φτιάξει τη διάθεση!!!!
    Μπράβο και σε σένα που μας αγαπάς και μας κάνεις δωράκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. kαλημέρα!!!μπράβο στα κορίτσια!!!
    αλλά και σε σένα!!!
    καλή επιτυχίαααα!!!σε όλα τα παιδάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια στις δύο τυχερούλες!!
    Καλή επιτυχία εύχομαι κι εγώ σε όλα τα παιδάκια που θα περάσουν την αγωνία των Πανελληνίων!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είπα..έβαλα τα ..πατίνια μου και ήρθα!Δωράκι; δωράκι!!!Ξέχασα ..έβαλα υποψηφιότητα; Ευχαριστώωωωωω!Μία χαρούμενη νότα στην ημέρα μου, σήμερα το παίζω νοικοκυρούλα χαρωπή, έχω κάνει τα πάντα ( απο το άγχος μου)!Ευχαριστώωωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια στις τυχερές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρενάκι,βλέπω οτι κι εσύ όπως κι εγώ στις κληρώσεις χρησιμοποιείς την τελευταία τεχνολογία...χαρτάκι...ανακάτεμα...
    χεράκι...λολ
    να είσαι καλά κοπέλα μου και συγχαρητήρια στις νικήτριες...πάντα τυχερές...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο στις τυχερές! Πάντα να κερδίζουν και να είναι χαρούμενες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά δεν το πιστεύω,κέρδισα!!!!!!!
    Ρενάκι μου χίλια ευχαριστώ,ήθελα πολύ να κερδίσω ένα από τα άλμπουμ που φτιάχνεις! Το περιμένω πως και πως να το δω από κοντά και πάλι ευχαριστώ πολύ!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. συγχαρητηρια στις τυχερες....τα δωρακια ειναι υπεροχα...συγχαρητηρια και σε σενα για τις υπεροχες δημιουργιες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπραβο στις τυχερες και σε σενα Ρενα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Irini και αχτίδα συγχαρητήρια! Να είστε ΠΑΝΤΑ έτσι καλότυχες.΄
    Ρένα μου, παρόλο που δεν κέρδισα (τι να κάνουμε, έτσι είναι οι κληρώσεις), εντούτοις χάρηκα πολύ για τις δυο φίλες. Μου άρεσε πολύ που μας έδειξες βήμα-βήμα την κλήρωση. Μπράβο, πολύ καλή ιδέα.
    Καλή επιτυχία στα παιδιά που ξεκινούν τις εξετάσεις. Συμπτωματικά, η σημερινή μου ανάρτηση είναι για καλή επιτυχία στα παιδιά!!!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Olá querida Rena!!!Parabéns as ganhadoras!!1Bjosss.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΟΤΥΧΕς...ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο Ειρήνη και Αχτίδα..πάντα τυχερές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μπραβο στις τυχερες..παντα ετσι κοριτσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρένα μου καλησπέρα,

    Δεν πρόλαβα να κάνω ιστολόγιο, και αντιμετωπίζω κιόλας προβλήματα. Δεν ξέρω γιατί, αλλά κάτι δεν πάει καλά, και δεν μπορώ να μπω στο ιστολόγιο μου. Μήπως, σαν πιο έμπειρη, ξέρεις κάτι περισσότερο;

    Πολλα φιλιά
    Ροδούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Συγχαρητήρια στις νικήτριες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (31) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)