Δευτέρα, 11 Απριλίου 2011

Μεικτές τεχνικές και Πασχαλινή γωνιά!


Μετά από προσπάθειες δύο ημερών επιτέλους κατάφερα 
να αναρτήσω τις φωτογραφίες,ουφ θα έσκαγα άμα δεν
σας το έδειχνα,τώρα θα κοιμηθώ ήσυχα χα χα!
Για όσους θέλουν πληροφορίες για το πινακάκι μου
ας κοιτάξουν τη παρακάτω ανάρτηση, σας την άφησα
επίτηδες για να μη σας ταλαιπωρώ αλλά ούτε κι εγώ
να τα ξαναγράφω!

Βέβαια χάνει πολύ στις φωτογραφίες,δεν φαίνονται 
καθόλου τα λαμπυρίσματα που κάνει.




Και όπως βλέπετε το κρέμασα κι όλας!


Κρέμασα και τα Πασχαλινά αυγουλάκια μου
κι έτσι έφτιαξα μια Πασχαλινή γωνίτσα!



29 σχόλια:

  1. Οι αγαπημένες μου τεχνικές!
    Πανέμορφο το πινακάκι σου,Ρένα!Η γωνιά για τις γιορτές χαρούμενη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ωραία τα έργα σου! Και αυτή η γωνιά λες και το περίμενε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφη και ο πίνακας και η γωνιά!
    Καλό Πάσχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. eleni
    Ελένη μου κι εμένα αλλά μετά από το μάθημα με τη Νathalie ενθουσιάστηκα ακόμα περισσότερο!

    Marina
    Ναι είδες έβγαλα και το πλαϊνό τοίχο
    για να δείτε ότι ταιριάζει χα χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σοφία Ζ.
    Επίσης Σοφία μου,να 'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή εβδομάδα...πολύ ωραίο το πινακάκι σου αλλά και η πασχαλινή γωνίτσα σου...μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΡΕΝΑ ΜΟΥ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΣ!!
    ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΒΡΗΚΕ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφη γωνιά,κι ο πίνακας ήρθε κι έδεσε! Μου αρέσουν αυτές οι αποχρώσεις του ροδιού και κάπως έτσι βάψαμε την κρεβατοκάμαρά μας φέτος.Κι όταν λέω βάψαμε εννοώ με τα χεράκια μας.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Eva Z.
    Ευχαριστώ Εύα μου,καλό βράδυ!

    lourdi lourdaki
    Τη βρήκε,τη βρήκε αλλά θέλει και άλλον ένα να του κάνει παρεΐτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νίκη
    Καλύτερα με τα χεράκια σας Νίκη το κάνετε και όπως θέλετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΠΑΣΧΑΛΙΝΗ ΓΩΝΙΤΣΑ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολύ ζεστή γωνιά έκανες... Η μεικτή τεχνική...τέλεια!!! Μπράβο, το στόλισες το σπίτι για το Πάσχα. Εγώ ακόμα τεμπελιάζω...χααχχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μarianna
    Είπα να βάλω μια μικρή πινελιά που να μας θυμίζει ότι έρχεται το Πάσχα!

    Konstantina
    Κι εγώ μη νομίζεις με την ευκαιρία του καμβά έκανα και μια μικρή ανανέωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Maravilloso tu cuadro, el rincon donde lo has colocado ha quedado divino.
    Bss.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. cuanta belleza en este blog. Muy interesante.Muy educativo.Me agrado mucho.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Espetacular!!!Amiga Rena,de muita criatividade e originalidade,parabéns!!!Tenha uma linda semana,abraçosss.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Α, σήμερα θα τσακωθούμε με τη δασκάλα μου.. κάτι μου κρύβει..
    Η γωνιά σου αισιόδοξη και μας βάζει στο κλίμα των ημερών..
    Καλημέρα Ρένα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εχεις κάνει φοβερή επιλογή στις αποχρώσεις! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα Ρένα, τι κρίμα που δεν συναντηθήκαμε τελικά! Το πινακάκι σου είναι τέλειο!!!! Και ταιριάζει πάρα πολύ με τον τοίχο, που έχεις φτιάξει εκεί αριστερά! Σου εύχομαι καλό κι ευλογημένο Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πολυ ομορφο εγινε το πινακακι σου ρενα!!εκανες και την πασχαλινη σου διακοσμηση !!μπραβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ όμορφη έγινε η γωνίτσα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ όμορφη η γωνιά που έφτιαξες και ο πίνακας καταπληκτικός. Εύχομαι καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αχ βρε Ρενάκι μου κι εγώ αντιμετωπίζω διάφορα προβλήματα με τις φωτογραφίες και απ' ότι ακούω και πολλοί άλλοι φίλοι!
    Γιατί μας κάνει αυτά τα κόλπα ο blogger??
    Η πασχαλίνή γωνίτσα έγινε σούπερ, πολλά μπράβο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι ομορφη γωνια Ρενα μου.Και το δενδρακι πολυ μου αρεσει.φιλια πολλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Το πινακάκι πανέμορφο!!!!! Μπράβο, Ρένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. πολύ ομορφη η γωνια σου!!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. πολυ ομορφο το πινακακι σου ρενα..μακαρι να ημουν και εγω σε αυτο το μαθημα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (31) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)