Δευτέρα, 4 Απριλίου 2011

Αρχιτεκτονική μακέτα!


Επιτέλους κατάφερα και έφτιαξα τις φωτογραφίες από
την πτυχιακή μου μακέτα που τώρα την έχω κάνει
τραπεζάκι για το σαλόνι μου και είχατε δει λίγο εδώ!

Πρόκειται για σχολικό συγκρότημα στην 
Ερμούπολη της Σύρου!




Κάτω βλέπετε μια λεπτομέρεια από το καγκελάκι της σκάλας
και τη γούρνα με τις βρύσες!


Το μπροστινό κτίριο σκαλισμένο να μοιάζει με πέτρα!
Τα κάγκελα είναι από ορείχαλκο, σχεδιασμένα στο χέρι
και κομμένα με επεξεργασία σε οξύ!






Είναι όλη κατασκευασμένη με το χέρι εκτός από τα κεραμίδια 
και τα γείσα !




Στις δύο τελευταίες φωτογραφίες η υλοποίηση του έργου
όπως είναι σήμερα!


Υ.Γ. Τα δέντρα που βλέπετε στη μακέτα δεν υπάρχουν
στη πραγματικότητα,πρόκειται για εικαστική παρέμβαση!


ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

30 σχόλια:

  1. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΦΟΒΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΚΑΝΕΣ ΔΥΣΚΟΛΗ ΜΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ !!!!ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΑΦΩΝΗ!!!ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μοναδικό σε ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΠΙΘΑΝΟ.ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΙΔΕΑ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΑΚΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάρα πολύ ωραίο Ρένα μου.
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι καταπληκτική δουλειά;; Θερμά συγχαρητήρια έχω να δώσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο κοπέλα μου!!!! Όνειρο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απίστευτη η μακέτα σου,δεν ήξερα ότι έχεις τελειώσεις αρχιτεκτονική.Τώρα σε συμπάθησα πιο πολύ...χαχα.Μπράβο!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο...πολύ καλή δουλειά..και με πολλές λεπτομέρειες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μπραβο σου πολυ καλη και λεπτη δουλεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. απιθανη δημιουργια και αυτο το καγκελο!!!!!!θαυμα
    γεια στα χερια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρένα μου, εχω μείνει με το στόμα ανοιχτό....
    Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πάααρα πολύ καλή δουλειά μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πάααρα πολύ καλή δουλειά και η ιδέα που το έκανες τραπεζάκι πολύ πρωτότυπη μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μπραβο γα την υπομονη και την φαντασια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Απίστευτο!!!
    Πόση δουλειά πρέπει να έκανες???
    Φοβερό αποτέλεσμα!
    Πολλά συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρένα,εκπληκτική δουλειά!
    Θέλει μεγάλη υπομονή για όλες αυτές τις μικρές λεπτομέρειες-μπράβο!Έσκισε η πτυχιακή;
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ρένα μου είναι πανέμορφη.Πολύ προσεγμένη εργασία.Προσωπικά δεν θα μπορούσα να ασχοληθώ ποτέ με κάτι τέτοιο.Θέλει απίστευτη υπομονή.Μπράβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρένα μου είσαι σπουδαία αρχιτέκτων,μπράβο κοπέλα μου είναι εξαιρετική η δουλειά σου και με καταπληκτικές λεπτομέρειες!!!
    Θα την δείξω στην κόρη μου που θέλει πολύ να ακολουθήσει το επάγγελμα αυτό!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ είσαστε πραγματικά ανεκτίμητοι όλοι σας!!!
    Εχει γίνει όμως μια παρεξήγηση δεν έχω τελειώσει αρχιτεκτονική αλλά διακόσμηση εσωτερικών χώρων θα το δείτε γραμμένο στο προφίλ μου κάτω κάτω στη σελίδα.
    Ευχαριστώ και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΡENA MOY ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ..
    ΘΑ ΠΩ ΜΟΝΟ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ!!!!
    ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΤΙ Η ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ!..
    ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΕΝΤΗΣΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!!!!
    ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Uauuuu!!!Que belissimo trabalho de maquete!!!Muito espetacular,detalhe bem feitos,parabéns amiga Rena!!!Abraçosss.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑΑΑΑ...ΤΙ ΝΑ ΠΩ ...ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ Χ 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. απιστευτο!!!!!!!!!!!!! φοβερη εργασια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Απλά δεν έχω λόγια...
    Εχω μείνει άφωνη!Συγχαρητήρια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Kαλέ τι όμορφο είναι!!!!Σε θυρίδα πρέπει να το βάλεις!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ρένα μου, δεν πιστεύω αυτή η δουλειά να βαθμολογήθηκε κάτω από άριστα!!! Φοβερή σε όλες της τις λεπτομέρειες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μόνον εγώ ξέρω τι δουλειά έχει αυτό που έκανες..με ανατρίχιασες καλέεεε! εγώ είχα ένα φαρμακείο με ένα ιατρείο μαζί αναλάβει να κάνω τότε..με βοήθησε ο καλός μου φίλος και συνάδελφος Μάξιμος που έχασα πρόσφατα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)