Σάββατο, 26 Μαρτίου 2011

Ανοιξιάτικες γλυκές προτάσεις!



Μια που ο καιρός έφτιαξε και όλα πια θυμίζουν άνοιξη,
μέχρι και η ώρα αλλάζει (μη το ξεχάσετε),
είπα να φτιάξω αυτό το γλυκάκι, που φτιάχνω πάντα 
τέτοια εποχή και να το μοιραστώ μαζί σας γιατί είναι πολύ
ελαφρύ,γευστικότατο και δροσιστικό!


Πάμε λοιπόν να το φτιάξουμε:
Βουτάμε τις φρυγανιές σε σπράιτ και τις αφήνουμε
λίγο να μουλιάσουν τόσο ώστε να μπορούμε να τις 
μεταφέρουμε στο ταψί μας χωρίς να διαλυθούν.


  Αφού στρώσουμε όλο το ταψί κλείνουμε καλά όλα
 τα κενά όπως βλέπεται στη φωτογραφία.


Φτιάχνουμε τη κρέμα γιώτης βανίλιας (όχι στιγμιαία) σύμφωνα 
με τις οδηγίες της συσκευασίας μας.


Τη ρίχνουμε πάνω από τις φρυγανιές και την αφήνουμε 
να κρυώσει

Εντομεταξύ φτιάχνουμε το ζελέ, προτιμώ το κεράσι,
σύμφωνα πάντα με τις οδηγίες της συσκευασίας μας και 
αφού το βάλουμε σ' ένα μπολ,
βάζουμε στο ψυγείο το μπολ με το ζελέ και το ταψί μας, 
τα αφήνουμε να κρυώσουν καλά γύρω στα 50 λεπτά, αλλά 
κοιτάμε το ζελέ και προσέχουμε να μη μας πήξει,θέλουμε
 μόνο να κρυώσει πολύ καλά γιατί αν είναι ζεστό θα πάει
κάτω από τις φρυγανιές και θα χαλάσει όλη η εμφάνιση
 του γλυκού.


Μόλις κρυώσουν καλά τα υλικά μας ρίχνουμε το ζελέ 
πάνω από τη κρέμα.Το αποτέλεσμα πρέπει να είναι αυτό:


Το ξαναβάζουμε στο ψυγείο και το αφήνουμε όσο περισσότερο
μπορούμε,καλό είναι να μείνει 6-7 ώρες στο ψυγείο για να δέσουν 
τα υλικά,τα παιδιά μου βέβαια μόλις πήξει ο ζελές το εξαφανίζουν 
γι αυτό και δεν μπόρεσα να κόψω καλά το κομμάτι για να σας το
δείξω επειδή δεν θα προλάβαινα.


Φτιάξτε το και θα με θυμηθείτε!
Κατασκευή άλλη μέρα τώρα το ρίξαμε στα γλυκά χα χα!

Α και μη ξεχάσω να σας κάνω μία πρόταση η οποία αφορά
όσους μένουν στη Κρήτη ή όσους θέλουν να την επισκεφτούν
δείτε εδώ

31 σχόλια:

  1. Μες τη γλύκα σήμερα!
    Αυτό το γλυκό μου θυμίζει καλοκαίρι..
    Να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το λατρεύω αυτό το γλυκό!!!!! Τι μου'κανες Rena μου σολόροια μ'έπιασε τρέχω να το φτιάξω αλλιώς θα φάω... την οθόνη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ....σπράιτ;; Αυτό δεν το έχω ξανακούσει!! Καλή ιδέα, θα το κάνω οπωσδήποτε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλοφάγωτο!! Πάω να το φτιάξω! Εγώ βάζω και ροδάκινα αλλά χωρίς φρυγανιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πάντα νόστιμο και πολύ ευπρόσδεκτο αυτό το γλυκό!! καλή ιδέα να βάλεις sprite!θα το δοκιμάσω, χαιρετισματα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ! νά 'σαι καλά, μας γλύκανες!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Olá, amiga!
    Amei a receita!
    Simples, prática, fácil, com um precinho muito em conta.
    Muito decorativa também.
    Bom fim de semana!
    Tudo de bom!
    Beijinhos.
    Brasil°º♫♫
    ✿ܓܓ♫♫
    °º
    •*• ♫♫° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι υπέροχο γλυκάκι!!! Ευχαριστούμε Ρένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μόλις είδα το χρώμα, τρελάθηκα. Όταν είδα ότι είναι και τόσο εύκολη, ακόμα πιο πολύ. Θα την φτιάξω. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μόλις είδα το χρώμα, τρελάθηκα. Όταν είδα ότι είναι και τόσο εύκολη η συνταγή, ακόμη περισσότερο. Θα την φτιάξω. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρένα μου, το αγαπημένο μου γλυκάκι.Ομολογώ ότι όποτε το φτιάχνω, το "τσακίζω" στην κυριολεξία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ρενα μου καλησπερα!!!τελειο ειναι το γλυκο, το φτιαχνει η μαμα μου καμια φορα το καλοκαιρι!!!δροσερο οπως ειπες νοστιμοτατο!!!!φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανεύκολο μου φάνηκε και πολύ γευστικό!!!
    Πήγα και στην Κρήτη, στο θαλασσόκοσμο! Με τις εικόνες σου βέβαια ;) Πόσα ακόμα θα μάθω για το νησί μου;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. rena, τελικά είναι παραπλήσια η συνταγή μου: χωρίς σόδα, με πτι μπερ και στο ζελέ ροδάκινα φρέσκα ή κομπόστα! Το έφτιαξα! Πάντως τελικά.... με ξεσηκώνεις σε πολλά!!!! Αλλά αυτή είναι η ομορφιά του bloging, η δημιουργία! Να΄σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Νιαμ νιαμ....και πεινάω τώρα Ρένα μου και μου άνοιξες την όρεξη!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μας άνοιξες την όρεξη!!
    παω να δω τί μας προτείνεις!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πεντανόστιμο φαίνεται και δροσερό!!!!και με σχετικά λίγες θερμίδες!!Ευχαριστούμε!!!!Ρενάκι φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!
    Εμεις ριχνουμε σιροπι στην φρυγανιά με σπραιτ πρωτη φορα το ακούω !
    θα το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πεντανόστιμο φαινεται!!!!!!αντιγραφω τη συνταγη!!!!
    Εύχομαι σε όλους μια ευτυχισμενη και τυχερη εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ρένα,το γλυκάκι σου μ΄αρέσειιιι!Δροσερό,εύκολο,ελαφρύ!
    Παλιότερα έφτιαχνα,αλλά,όπως έγραψα σε φίλη,έχω χάσει τη συνταγή-ευχαριστώ για την υπενθύμιση.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αν και δεν είμαι λάτρης των γλυκών, αυτό που μας παρουσιάζεις είναι μια πρόκληση. Θα δαγκώσω λίγο. Καλή εβδομάδα Ρένα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ γλυκές και καλοδεχούμενες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ρένα το γλυκάκι σου φαίνεται υπέροχο και το πανέμορφο χρωματάκι του είναι σαν να σου γνέφει! Ευχαριστούμε για τη συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ααααααα.... τι ευχάριστη έκπληξη είναι αυτή!!!
    Μπράβο Ρενάκι!! Γεια στα χέρια σου!
    Εγώ το κάνω με μπισκότα αντί για φρυγανιές και πάνω από την κρέμα βάζω και κομπόστα βερύκοκο ή ροδάκινο!
    Οπως και να το κάνουμε είναι ένα υπέροχο γλυκάκι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΓΥΡΙΣΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ...ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΑΩ ΤΟ ΓΛΥΚΟ...SPRITE!!!!!....ΟΥΑΟΥ!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Hummm!!!Que delícia Rena!!! Qualquer horinha tentarei fazer,bjos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. φωναξε με σπιτι σου θελω το γλυκοοοοοοοοοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αυτό το γλυκό!πόσο μαγική γεύση έχει!με γυρνάει πίσω στο χρόνο!μου αρέσει πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. φαίνετε πολύ λαχταριστό! ευχαριστούμε για την συνταγή θέλω να το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. SPRAIT??????????
    Ο μον ντιε!!!
    Την φτιάχνουμε κι εμείς αλλά με σιρόπι ή γάλα.
    Θα δοκιμάσω την δική σου εκδοχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χαίρομαι τόσο πολύ που σας άρεσε το γλυκό μου σας ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ όλους!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)