Σάββατο, 19 Μαρτίου 2011

Με την υφή παλιού και χρησιμοποιημένου!


Επιτέλους τελείωσα το layout για να πάρω μέρος στη
#15 πρόκληση της Ελίνας το οποίο δε ξέρω γιατί αλλά
με παίδεψε πολύ,στην αρχή ήθελα να βάλω άλλη φωτό,
η οποία δεν με ενέπνεε, μετά το μάτι μου έπεσε στη
φωτογραφία από τη βάπτιση της ανιψιάς μου και μόλις 
την έβαλα πάνω στη σύνθεση μου, ήρθε και έδεσε,στη 
συνέχεια πήρα φόρα και το αποτέλεσμα το βλέπετε:

Το χαρτί του φόντου έπρεπε να έχει την υφή παλιού
σύμφωνα με το tutorial!


Το λουλουδάκι είναι δικής μου επινόησης,ήθελα να μοιάζει 
με τη κορδέλα που φοράει η μικρή στη φωτογραφία και 
νομίζω ότι κάτι κατάφερα τώρα το πως μη με ρωτήσετε γιατί
δε θυμάμαι πως το κατάφερα πάντως η κορδέλα είναι σατέν 
μονοκόμματη και την άκρη της την έβαλα προς τα πάνω όπου
και κόλλησα τα γράμματα! 


Τα γράμματα είναι επίσης δικής μου επινόησης καθότι
δεν είχα γράμματα που να ταιριάζουν,τα έφτιαξα από
χάλκινο σύρμα!


Και οι χαντρούλες είναι από παλιό κολιέ!
Φιλάκιααααααα!   


32 σχόλια:

  1. ΟΝΤΩΣ ΒΑΓΑΖΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΚΑΙ ΤΟ VINTAGE ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΥΟΕΡΟΧΑ...ΓΙΑ ΤΟ ΜΩΡΟ ΟΥΤΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ!!!!!!!KAΛΟ ΣΑΒ/ΚΟ!
    ΦΙΛΙ Χ 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. [handmade+art] x2
    Είσαι πολύ καλή ευχαριστώ,φιλάκια και από εμένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ, τι γλυκό κουκλάκι είναι αυτό;
    Να το χαίρεστε Ρένα μου. Και η σύνθεση είναι απολύτως ταιριαστή. Να τη δώσεις στη μαμά να τη βάλει στο δωμάτιο της μικρούλας.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. AX Tι ομορφιά και πάλι έφτιαξες?!!! Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρένα καταπληκτικη σύνθεση!!!!συγχαρητήρια μαρεσει πολύ!!Θυμιζει κατι παλιο και ρομαντικο!!υπεροχες οι ιδεες σου για τα γραμματα και την κορδελα!καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΚ.ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΜΠΟΥΜΠΟΥ ΜΙΑ ΓΛΥΚΑ...ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νίκη
    Στη μαμά της έχω δώσει άλλη όχι πως δεν θα τη θέλει,αυτή την έκανα για μένα αλλά τη θέλει και η κόρη μου για το δικό της δωμάτιο χα χα μάχη θα γίνει!

    μπλεγμένο κουβάρι
    Ευχαριστώ εύχομαι να μου φέρετε γούρι!

    Demi
    Οταν δεν έχεις ότι χρειάζεσαι τότε βάζεις το μυαλό σου σε λειτουργία έτσι ξεσκουριάζει κιόλας χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. η τεχνική του παλαιωμένου σου πέτυχε πολύ..όσο για την κορδέλα και τα γράμματα δεν εχω κατι να πω...μπράβο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χχχμ, ήρθε το σχόλιο μου?δεν ξέρω!έλεγα ότι είναι υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελευθερία
    Για να το λες εσύ θα πει ότι όντως έγινε καλή η παλαίωση εγώ τώρα αρχίζω και εξοικειώνομαι με αυτή τη τεχνική!

    Magdalene B.
    Ηρθε ήρθε έτσι το παθαίνω κι εγώ και τα ξαναγράφω χα χα,ευχαριστώ καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Olá querida Rena!!!Que lindo!!!Detalhes perfeitos,parabéns,que princesinha em?Abraços amiga e feliz dia do artesão.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάντα με χαροποιούν ιδιαίτερα τα λόγια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καταπληκτικο ρενα μου καθως και ολα οσα φτιαχνεις!!!εχεις υπεροχες μοναδικες ιδεες!!καλο βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλά έπαθα πλάκα τώρα.......Μα πως συνδύασες τόσα υλικά? Το αποτέλεσμα είναι μοναδικό!!!! Οι λεπτομέρειες είναι φανταστικές,μου άρεσαν πολύ τα γράμματα από χάλκινο σύρμα!!!
    Ένα μεγάλο μπράβο Ρένα μου και καλή επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. katia
    Mε τόσα όμορφα λόγια που διαβάζω σίγουρα θα έχω καλό βράδυ,φιλάκια!

    irini
    Ειρήνη μου αναγκαστικά έπρεπε να δουλέψω με τα υλικά που είχα οπότε τα συνδύασα,καλό βράδυ,ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είσαι πολυτεχνίτισσα λοιπόν καλή μου ..ΚΑΙ ΕΦΕΥΡΕΤΙΚΌΤΑΤΗ!!ΜΟΥ ΑΡΈΣΟΥΝ ΟΙ ΆΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΔΑΜΆΖΟΥΝ ΤΑ ΥΛΙΚΆ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ουάου! πολύ όμορφη σύνθεση! Και τα γράμματα φοβερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. το στυλ το πετυχες σιγουρα!!
    μοιαζει να ηταν φυλαγμενο στο μπαουλο για καιρο...
    τα γραμματα εντυπωσιακα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρένα,ρομαντικό με τo vintage styl,που ήθελε και κατάφερες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ρενα πολυ ομορφη συνθεση !!!η ανηψια σου κουκλιτσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είναι υπέροχη και με πολλές λεπτομέρειες! Μπράβο σου! Καλή επιτυχία να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ όμορφος συνδιασμός!Υπάρχει μεγάλη αρμονία φωτό/σύνολο!!! Θαυμάσια τα γράμματα με το σύρμα.Καλό απόγευμα!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. πολυ ομορφη η συνθεση σου!!!...πρεπει να συμπληρωσω επισης οτι θαυμασα ιδιαιτερα την γραμματοσειρα που εφτιαξες απο χαλκο...ΑΠΙΘΑΝΗ!!!ΑΨΟΓΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΜΟΝΟ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ.ΤΕΛΕΙΟ ΕΙΝΑΙ!!!!!ΚΑΙ Η ΜΙΚΡΗ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ!!!ΑΦΗΝΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ Ν ΑΡΧΙΣΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΜΙΑ ΗΣΥΧΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Είναι τέλειο! το λευκό , όλα τα υλικά και φυσικά η μικρή τόσο ρομαντικά,!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ρένα καλησπέρα! Αχ, ειχα καιρό να περάσω απ' τΟ μπλοκοσπιτο σου... και βέβαια επαθα πλάκα με την σύνθεσή σου! Τι να πω... όλο... σαν συνολο είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σκέτη γλύκα όλη η σύνθεση, σκέτη γλύκα και η μπουμπού!!!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ψηφίζω μπουμπού. Όλα τα άλλα, έστω υπέροχα, έρχονται δεύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Βλέπω πάντού μικρές και όμορφες λεπτομέρειες, υλικά να ταιριάζουν μεταξύτους και ένα ξεχωριστό αποτέλεσμα! Μπράβο1

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)