Πέμπτη, 10 Μαρτίου 2011

Καδράκι για δώρο!



Καλησπέρα blogoγειτονιααααααααααά!
Χτες είχαμε καταχείμωνο με πολύ πολύ χιόνι
 και σήμερα  έναν υπέρλαμπρο ανοιξιάτικο ήλιο!
Σκοτσέζικο ντουζ, η ζωή στην Αθήνα,
τσίτα τα νεύρα μας!


Για να καλμάρω εγώ τα δικά μου, το έριξα 
στις χειροτεχνίες και έφτιαξα αυτό το καδράκι:
Είναι ένα τελαράκι ζωγραφικής πάνω στο οποίο
έβαλα μια φωτογραφία με τη μέθοδο ντεκουπάζ
(δείτε εδώ) και χρωμάτισα με διάφορες τεχνικές 
γύρω από αυτή για να δίνει την αίσθηση παλιού!


Από πίσω κόλλησα τρέσα και δαντέλα η οποία κρέμεται
 στη κάτω μεριά του κάδρου


και στη επάνω, σαν θηλιά για να το κρεμάσουμε!


Ελπίζω να σας αρέσει!

32 σχόλια:

  1. Ως κλασική ζηλιάρα θα το προσπαθήσω.
    Τελάρα έχω μόνο η σκληρή τρέσα λείπει.
    Οταν το φτιάξω περιμένω την βαθμολογία!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιαγιά Αντιγόνη
    Περιμένω να το δω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΜΟΡΦΟ....ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΕΣΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΟΚ. ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρένα,πολύ όμορφος πίνακας!Πάντα πρωτοτυπείς σε ιδέες!
    Μου αρέσει πολύ η λύση της τρέσας,γιατί έχω ζωγραφίσει σε σκληρό χαρτόνι κι αναρωτιόμουν πώς να το κρεμάσω-ευχαριστώωωωωω!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. foufoula89
    Ναι του πάει τελικά!

    eleni
    Στην αρχή έβαλα μόνο τη δαντέλα αλλά μου φαινόταν πολύ άτονο και μετά μου ήρθε η έμπνευση της τρέσας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΑΝΤΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΕΣ ΙΔΕΕΣ!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
    Ευχαριστώ Σκρουτζάκο επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όμορφο αποτέλεσμα!! Ιδιαίτερα το παλιό ύφος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαιρη
    Ευχαριστώ! Προσπάθησα να δώσω αυτή την αίσθηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Rena, καλησπέρα χαίρομαι που βρεθήκανε, έχω μείνει άφωνη με τις δημιουργίες σου, είσαι φοβερή!!! Ελπίζω να σου αρέσουν οι συνταγές μου και να τα λέμε συχνά.Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Tante Kiki
    Κι εγώ χαίρομαι,φυσικά και θα τα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!
    ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ!!!
    ΜΠΡΑΒΟ!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αα πολύ ωραίο!και πως του πάει η δαντέλα!μου αρέσουν πολύ οι δαντέλες!καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφο και προσεγμένο στις λεπτομέρειες!!!
    Φιλιά, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μου αρέσει ο τρόπος που μας έδειξες με τις φωτό!Πολύ όμορφο το αποτέλεσμα!!!Κάποια στιγμή που θα έχω χρόνο θα το επιχειρήσω!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πολυ πολυ όμορφο.....η δαντέλα τονίζει την αισθηση του παλιού.
    εχω κι εγω κι ενα τελαρακι που κυκλοφορεί αδέσποτο και θα το δοκιμάσω.

    φιλιά
    να έχεις μια ομορφη μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ολο ομορφες κατασκευες εισαι!!!
    απο την φωτο πιο πανω ζηλεψα το ροδοδεντρο, τι ομορφο που ειναι ανθισμενο..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. vraio!!!!!!!!!!!!!και η θηλια μου αρεσει.Και φυσικα η φωτογραφια στην κορυφη.Μπραβο για ολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρένα μου, άλλη μια καταπληκτική ιδέα..έχω απειρα τελάρα...και οπως παει η δουλεια δεν προκειται να τα ζωγραφισω... οπότε..ευχαριστω για την ιδέα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ξερεις ποσα ερωτηματικα εχουμε αναπαντητα; ευτυχως θα τα εχουμε ολα μαζι ωραια στο καδρο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα Ρένα!Για άλλη μια φορά μας άφησες άφωνους!Μου αρέσει πάρα πολύ αυτό το "παλιακό" ύφος και επίσης μου αρέσει πάρα πολύ που άφησες την τρέσα να φαίνεται από κάτω και δεν το έκοψες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρα..! Ένα μονάχα θα πώ: Πολύ επαγγελματική δουλειά..συγχαρητήρια!θα θελα πολύ να τα λέμε..bye!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. lourdi lourdaki
    Για δείξε το μας,όλο και κάτι διαφορετικό θα έχει, να μας δώσεις καμιά ιδέα!

    Magdalene B.
    Κι εμένα μου αρέσουν γι αυτό τις βάζω παντού,αφού τις έχω κι όλας μη κάθονται!

    μπλεγμένο κουβάρι
    Ευχαριστώ να 'σαι καλά!

    ΕΛΕΝΑ
    Είναι προσεγμένο γιατί θα το κάνω δώρο τα δικά μου δε τα προσέχω τόσο!

    χρυσάνθη
    Ελπίζω να μας το δείξεις άμα το φτιάξεις!

    RedHat
    Οταν το φτιάξεις δείξε το και σε μας, ο καθένας βάζει και τη δική του πινελια!

    πουαντερι
    Είδες πανέμορφο και όλο λέω να αγοράσω ένα μικρό για τη βεράντα μου και όλο το αναβάλω,κλαψ.

    meanan
    Ευχαριστώ,καλό Σαββατοκύριακο!

    Ελευθερία
    Ωχ σαν κι εμένα κι εσύ,αγοράζω τελάρα με σκοπό να τα ζωγραφίσω και στο τέλος μαζεύονται ένα σωρό!

    love2love
    Ποιά είναι τα ερωτηματικά σου,πες τα μου και θα στα απαντήσω όλα!

    ΕΛΕΝΗ
    Ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου!

    Maite - vitoma
    Δοκίμασε την είναι εύκολη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Sensacional amiga Rena!!! Ótimo fim de semana,bjos..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καταπληκτικό!!!! Και η τρέσα το κάνει ρομαντικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ρενα πολυ ομορφο το καδρακι σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ρενα μου πανεμορφο και η φατσουλα κουκλιτσα.φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τη τέλεια η φώτο που έχεις βάλει στην αρχή σου!!! Έμεινα να την κοιτάζω σα μαγνητισμένη!
    Και το καδράκι σου ιδιαίτερο όπως όλα όσα φτιάχνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. μοιαζει να ειναι βγαλμενο απο το σεντουκι της γιαγιας!εντυπωσιακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (31) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)