Παρασκευή, 11 Φεβρουαρίου 2011

Mini album για φωτογραφίες τύπου ταυτότητας από ρολό υγείας!



Πριν από μερικές μέρες η  Zeffy στο:
μου έβαλε την ιδέα για ένα mini album φτιαγμένο με ρολά
από χαρτιά υγείας!
Μου άρεσε πάρα πολύ,αλλά είχα τις επιφυλάξεις μου
γιατί θα έπρεπε να βρω πολύ μικρές φωτογραφίες και
τότε μου ήρθε η έμπνευση,θα έφιαχνα ένα album,μία
θήκη στην ουσία για τις φωτογραφίες τύπου ταυτότητας 
που έχω σκόρπιες εδώ κι εκεί σε συρτάρια και όποτε 
χρειαζόμαστε ποτέ δεν τις βρίσκουμε και καταλήγουμε
στο να βγάλουμε καινούργιες!


Κάθε φύλλο-θήκη, θα φιλοξενεί τις φωτογραφίες του κάθε
μέλους της οικογένειας ξεχωριστά μέσα σε φακελάκι!
Στη αριστερή σελίδα θα κολλήσω μία φωτογραφία δική μου
γιατί εκεί θα μπει το δικό μου φακελάκι και στη δεξιά
του άντρα μου!


Στη σελίδα με το γαλάζιο χαρτί θα κολλήσω μία φωτογραφία
του γιου μου!


Κι εδώ πάνω στις ροζ κορδέλες,καλά καταλάβατε
  της κόρης μου!


Τα φακελάκια τα κόλλησα πάνω σε tag που έφτιαξα από
καρτελάκια ρούχων!


Νομίζω ότι είναι πολύ πρακτικό και χρήσιμο,
για να μην έχω και τύψεις ότι παίζω χα χα !
Καλό Σαββατοκύριακο!


24 σχόλια:

  1. ΕΞΥΠΝΟ...ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ....ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρενα να μην εχεις τυψεις και ας παιζουμε και εμεις λιγο
    ωραια δημιουργια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ρενα καλησπερα οντως πρακτικο και πολυ ομορφο....το ακουσα απο τη Ζεφφυ αλλα δεν το ειχα δει !!θα το δοκιμασω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οπως το λες κάθε φορά βγάζουμε καινούργιες!!!!!!Καταπληκτικό και χρήσιμότατο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΟ!!!!!!
    ΚΑΙ ΤΟ ΕΦΤΑΞΕΣ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΟ!!
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ!!
    ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. foufoula89,
    Ευχαριστώ πολύ να 'σαι καλά!


    Δρ. Βρακατόρ
    Χαίρομαι που σου άρεσε!

    Ειρηνη Σ
    Εγώ συμφωνώ αλλά οι άλλοι δεν μας καταλαβαίνουν εμάς τους καλλιτέχνες,χα χα!

    Κατερίνα
    Ούτε εγώ είχα δει πως φτιάχνεται, πείραμα έκανα αλλά καλό μου βγήκε μέχρι που το στόλισα κι όλας!

    χρυσάνθη
    Ναι μωρέ Χρυσάνθη μου κι έχουν γίνει και πανάκριβες!

    lourdi lourdaki
    Πράγματι ωραίο βγήκε το δείχνω σε όποιον με επισκέπτεται πιο πολύ για να το ξαναβλέπω εγώ χα χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πρακτικό ,ανακυκλώσιμο και όμορφο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα τα έκανες!
    Με τα κορδελάκια τους και τα στολίδια τους!
    Και πρακτικό και ωραίο.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απίστευτο!!!
    Κατάλαβα καλά; είναι ρολό από χαρτί υγείας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ πρωτότυπη τεχνική και πολύ όμορφο το αποτέλεσμα!!
    Καλό σου Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Olá, amiga!
    O mini album ficou muito trabalhado, criativo e de bom gosto.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil.♫♫° ·.
    •♫♫•.¸¸.•♫♫•.¸
    °º♫

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρένα μου είναι και έξυπνο και πρακτικό και όμορφο! Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εξυπνο!!!πολύ ωραίο!!!καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Olá Rena querida!! Esses albúns ficaram um trabalho espetacular,ótima idéia,e para toda a família,você é muito talentosa,parabéns!!!Bom fim de semana,bjos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. που έχω σκόρπιες εδώ κι εκεί σε συρτάρια και όποτε
    χρειαζόμαστε ποτέ δεν τις βρίσκουμε και καταλήγουμε
    στο να βγάλουμε καινούργιες!


    Α χα χα χα χα χα χαααααααααααααααααα
    τι μου θυμησες, τι μου θυμησες.....χα χα χα χα χαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρενα ειναι καταπληκτικό ! πολυ με ενθουσιασε! μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ ωραία ιδέα Ρένα!!!
    και πολύ καλή εκτέλεση!!!!
    ευχαριστούμε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. eudokia,
    Η γνώμη σου μετράει!!!


    Teteel
    Ευχαριστώ πολύ,επίσης!

    http://despoinasdecoupage.blogspot.com
    Ναι καλά κατάλαβες είναι ρολά από χαρτί υγείας!

    ΕΛΕΝΑ
    Οταν το είδα κι εγώ ενθουσιάστηκα !

    Magia da Inês
    Τι υπέροχα λόγια ευχαριστώ!

    ...irida...
    Επίσης Ιριδα και σ' ευχαριστώ!


    Deni.
    Πάντα με συγκινούν τα λόγια σου!

    Ρίκη Ματαλλιωτάκη
    Μια από τα ίδια κι εσύ Ρίκη?

    Demi
    Ετσι κι εμένα όταν το πρωτοείδα και βιάστηκα να το υλοποιήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ελευθερία
    Χαίρομαι που σ' αρέσει η εκτέλεση μου Ελευθερία κι εγώ ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ρένα είναι πάρα πολύ όμορφο και η ιδέα να χρησιμοποιήσεις μικρές φωτογραφίες πολύ έξυπνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φοβερό, Ρένα!!!! Πολύ πολύ πολύ όμορφο και χαριτωμένο, από τα καλύτερά σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ομορφο και παιχνιδιαρικο το εφτιαξες, πολυ ομορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. πολύ όμορφο! και τις ψάχνουμε συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)