Παρασκευή, 25 Φεβρουαρίου 2011

Αχ φτιάξε μου κι εμένα!


Ξετρελάθηκαν όσοι φίλοι και συγγενείς είδαν το
mini album που είχα φτιάξει με τα ρολά από χαρτί
υγείας και όπως ήταν φυσικό άρχισαν το γνωστό:
Αχ φτιάξε μου κι εμένα !

Ξεκίνησα κι εγώ και δείτε το πρώτο από τα τρία,αχ 
φτιάξε μου κι εμένα :



Το ήθελαν κόκκινο και του έδωσα και κατάλαβε,
στις καρδούλες,στο κόκκινο μελάνι και στο κόκκινο glitter!


Αντε έβαλα και λίγο μπλε για να σπάσει η κοκκινίλα! 



Και ξανά κόκκινο τούλι με glitter,αλλά δυστυχώς δε φαίνεται!



Εφτιαξα και τέσσερα tag ένα για το κάθε ένα!


Τα επόμενα να σας τα δείξω ή βαρεθήκατε να βλέπετε
τέτοιου είδους mini album?
Οτι μου πείτε, θα πράξω!


38 σχόλια:

  1. Συνέχισε ακάθεκτη...
    Πολύ όμορφο και πρωτότυπο το "συστατικό " του!
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σιγά μη βαρεθούμε...δώσε...δώσε...δείξε κι άλλα...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΧΑΡΑ
    θα συνεχίσω Χαρά μου αφού το θέλετε,απλά φοβάμαι μη γίνω κουραστική γι αυτό ρωτάω ευχαριστώ!

    SpIrToKoYto
    Εγινε ότι μου πείτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. aaa οοο πανεμορφα θελω και γω χαχαχααχα φτιαξε μου και μενα ε πλακα κανω καμια φορα αυτο το φτιαξε μου και μενα με τσαντιζει εξαρταται ποιοσ θα ζητησει τι θα ζητησει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ.ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ.ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η αληθεια πως κι εγω αν ημουν κοντα δεν θα μου γλιτωνες χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. meanan
    χα χα μ'αρέσεις!

    ArtAtHome
    Εμένα να δεις τα έχω δει όλα μου φαίνεται θα το κρύψω να μη το δουν άλλοι!

    JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
    Καλώς το Σκρουτζάκο,επίσης!

    Ρίκη Ματαλλιωτάκη
    Πωπω άσε Ρίκη μόλις μου είπαν να φτιάξω και τέταρτο,α θα το κρύψω δε γίνετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλέ Ρένα ποιος να βαρεθεί???? Συνέχισε παιδί μου να μας τροφοδοτείς με τις απίθανες ιδέες σου!!! Εμ λογικό είναι να ξετρελαθούν όλοι....

    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ειδες τι παθαινεις για να φτιαχνεις ομορφα πραγματα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ...ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ....ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρένα, πολύ όμορφο! Ειδα και το δικό σου και ειναι τέλειο! Εχουν δίκιο που σου ζητάνε να τους φτιάξεις... κι' εγώ θα ήθελα!!!
    Περιμένουμε να δούμε τα επόμενα! Καλο σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΝΑΙ να μας τα δείξεις!Είναι πανέμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τέλειο είναι,Ρένα μου,είδα και το πρώτο που είχες φτιάξει και μου άρεσε κι εκείνο πολύ,μπράβο σου!
    Και σαν ιδέα για τις φωτογραφίες για να μην τις χάνουμε είναι εξαιρετική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφα! Αναμένουμε και τα επόμενα... Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εχεις μεγάλη φαντασία! Κρύψε τα όλα και να τα δείχνεις μόνο σε εμάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρενάκι μου ,τι να βαρεθούμε??? τις όμορφες ιδέες???Απλά περιμένουμε υπομονετικά τη συνέχεια!!!Αχ και να μπορούσα να πώ και γώ αυτό το αχ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χαρά στην υπομονή και επιμονή σου γι'αυτά τα ωραία που επινοείς. Καλό Σαββατοκύριακο Ρένα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Maria Z
    ok θα συνεχίσω αλλά θα τα δείχνω μόνο σε σας χα χα!


    kiki
    Ετσι λες ε; ευχαριστώ!


    foufoula89
    Επίσης,ευχαριστώ!

    Marie
    εχώ να σας δείξω ου μπόλικα,εντο μεταξύ είναι το μόνο υλικό που δε τελειώνει ποτέ χα χα!

    Μarianna
    Αυτό ακριβώς λέω να κάνω Μαριάννα!

    χρυσάνθη
    αφού έχω εσάς να μου λέτε τέτοια πως να μη θέλω να φτιάχνω μετά;

    Dinos-Art
    Ολοι εσείς είστε η αιτία που μου διευρύνεται και διεγείρεται τη φαντασία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. elvira
    ευχαριστώ Ελβίρα να 'σαι καλά!

    Γιαγιά Αντιγόνη
    Με εμψυχώνεται!

    Διασκέσις
    Αφού το λέτε με μεγάλη μου χαρά!

    Δέσποινα
    Προσπαθώ όταν φτιάχνω κάτι να είναι και χρήσιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ όμορφα είναι!!! Μπράβο σου!! Περιμένουμε να δούμε κ τα άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλέ τι να βαρεθούμε?Βαριέται το μάτι όταν βλέπει κάτι τόσο όμορφο!!!Συνέχισε όπως είσαι,μας δίνεις ωραίες ιδέες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μαιρη
    Ευχαριστώ!
    Προσπαθώ από τη Τσικνοπέμπτη ν'αφήσω σχόλιο στο blog σου και δε με αφήνει,ελπίζω σύντομα να διορθωθεί αυτό το πρόβλημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Olá Rena querida!!!Seu trabalho está extremamente gracioso,lindo e delicado.Ótimo fim de semana,bjos!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μπράβο καλλιτέχνη μου! Δεν έχω ιδέα πως γίνονται όλα αυτά και μου φαίνονται βουνό!!! Καλό Σ/Κ και δημιουργικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ε όχι και βαρεθήκαμε!!!
    Συνέχισε, συνέχισε, αλλά ξέρεις τι κίνδυνο διατρέχεις, ε??
    Να σου πούμε όλες "Αχ φτιάξε μου κι εμένα" χα χα χαα!
    Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Λογικό και αναμενόμενο να σου ζητήσουν..αφού είναι τόσο όμορφα.Εγώ πάντως θέλω να δω και τα άλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Είναι πράγματι υπέροχα με πανέμορφα χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. τί ωραία χρώματα!! δείξε μας και τα υπόλοιπα!! οι συνδυασμοί των χρωμάτων τα κάνουν και δείχνει διαφορετικα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ρένα μου μπράβο πανέμορφα,πολύ ωραίες ιδέες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ε οχι και βαρεθηκαμε...περιμενω και αλλα...φιλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χα χα πολύ καλό αυτό το αχ φτιάξε μου κ εμένα! Την φαντασία σου πάντως δεν την χάνεις καταπληκτικά είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. δε βαρεθήκαμε !θέλουμε και αλλο!τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΛΙΓΟ Ο ΜΗΝΑΣ ΜΑΡΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ήρθα κι από εδώ....τέλεια η κατασκευή σου....μεράκι χρειάζεται και θέληση και από ότι βλέπω εσύ έχεις κι από τα δυό!!!!!!!!!
    Καλό σου βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πολύ όμορφα!!! Συνέχισε και μην ρωτάς κανέναν....


    φιλιά, καλή εβδομάδα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (31) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)