Πέμπτη, 3 Φεβρουαρίου 2011

Το παλιό album !



Καλησπέρα από μια βροχερή Αθήνα!

Μια που η μέρα σήμερα είναι βροχερή και δεν έχουμε
πολλές επιλογές ευκαιρία να δημιουργήσουμε και να 
αναρτήσουμε!

Θυμάστε το παλιό album που είχα ξεκινήσει πριν καιρό;
Ε λοιπόν τελείωσα άλλες έξι σελίδες που ήταν και οι 
πιο κατεστραμμένες γι αυτό και μου πήρε πολύ χρόνο 
για να τις φτιάξω!


Αυτές οι δύο σελίδες  είναι αμέσως μετά το εξώφυλλο
και πριν από αυτή που σας είχα δείξει.
Επειδή μου άρεσε πολύ αυτό το χαρτί ήθελα να το κρατήσω
ως έχει, οπότε ενίσχυσα μόνο τις άκρες γύρω γύρω με κορδέλα.
Τα τρία λουλουδάκια στο πλάι κρύβουν τρεις βίδες μια που το
album είναι βιδωτό!


Τα χαρτιά που χρησιμοποίησα τα πήρα από τη Λένα


Οι δαντέλες είναι χειροποίητες!
Kαι quilling!

Και το μουτιφάκι στη μέση!


Εδώ προσπάθησα να δώσω την αίσθηση του τρισδιάστατου!


Οι υπόλοιπες σελίδες είναι σε καλή κατάσταση και σκέπτομαι
μήπως δεν πρέπει να τις φορτώσω πάρα πολύ,μου αρέσουν όμως
οι δαντέλες θα είναι υπερβολικό να βάλω σε όλες τις σελίδες;
Α και κάτι άλλο, τις φωτογραφίες με τι μου προτείνεται να τις
κολλήσω;
Scrapoφιλενάδες και μη, τη γνώμη σας παρακαλώ!


30 σχόλια:

  1. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ....ΚΑΙ Η ΔΑΝΤΕΛΕΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕ ...ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΣΧΕΤΗ ΜΕ SCARPBOOKINFG...ΑΛΛΑ ΒΙΔΩΤΟ ?ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΕ ΕΙΝΑΙ...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. foufoula89
    Ναι είναι ένα είδος βιβλιοδεσίας παλιά τον χρησιμοποιούσαν συχνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ειμαι ασχετη απο scrapbooking αλλα οι δαντελες με ξετρελλαναν!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Maria
    Ευχαριστώ Μαρία μου,καλό βράδυ!

    Σιροπιαστό Μπρόκολο
    Ευχαριστώ να 'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Maite - vitoma
    Ευχαριστώ είσαι πολύ καλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. είναι πολύ καλό Ρένα...
    υπάρχει μια κόλλα που είναι για φωτογραφίες... είναι ρευστή...και κολάς τις φωτο πανω στο χαρτι, και αν θες τις ξεκολλάς, τρίβεις με το χερι λιγο την κολλα και φεύγει χωρίς να αφήσει σημάδι στο χαρτί...
    δεν ξερω πως τη λένε ακριβώς...αν ρωτήσεις σε φωτογραφείο θα σου πουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελευθερία
    Μπράβο βρε Ελευθερία σε φωτογραφία είναι το μόνο που δε σκέφτηκα!
    Ευχαριστώ,φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δεν έχω γνώμη γι αυτό που ρωτάς γιατί δεν γνωρίζω μπορώ να σου πω όμως ότι μου αρέσει πολύ η "ανακαίνιση" του άλμπουμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφο το έκανες!
    Η δαντελίτσα, τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δέσποινα
    Να 'σαι καλά Δέσποινα, καλό βράδυ!

    Teteel
    Κι εμένα μ' αρέσουν οι δαντέλες γι αυτό φοβάμαι να μη το παρακάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έχω μεσάνυχτα απο scrapbooking αλλά οι δαντέλες το κάνουν να φαίνεται απο άλλη εποχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ασχετη αλλά γοητευμένη!
    Οπως καταλαβαίνεις δεν μπορώ να βοηθήσω τεχνικά,μόνο αισθητικά,κι αυτό που βλέπω μ αρέσει.Τρυφερό και ρομαντικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καταπληκτική δουλειά!Και οι δαντέλες το κάνουν πολύ ρομαντικό .Μπράβο Ρένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μου αρέσει πολύ όπως το έφτιαξες, άσε που λατρεύω τις δαντέλες!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δρ. Βρακατόρ
    Αυτό ήθελα να πετύχω γιατί αυτό το άλμπουμ είναι όντως από μία άλλη εποχή!Ευχαριστώ!

    ΧΑΡΑ
    Για να το λες εσύ σημαίνει ότι κάτι κατάφερα!

    Νίκη
    Ευχαριστώ Νίκη μου που μ' επισκέφτηκες να 'σαι καλά!

    ΕΛΕΝΑ
    Ευχαριστώ πολύ Ελενα,φιλάκια και από εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ωραίες οι δαντελίτσες και το quilling!!!
    όσο για τις φωτό εγώ τις κολλάω με ταινία διπλής όψεως...στεγνή,δυνατό κόλλημα και χωρίς να καταστρεφει της σελίδα ή την φωτό! υπάρχουν και μικρά αυτοκολλητάκια διπλής όψης αλλά σε συμφέρει καλύτερα το ρολό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. eudokia
    Ευχαριστώ Ευδοκία μου οι συμβουλές σου μου είναι πολύτιμες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πολυ ρομαντικο και το quilling υπεροχο
    γεια στα χερια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλως σε βρισκω Ρενα ... Πολυ ομορφο ... ερωτας μου οι δαντελες! Οσο για το αν θα βαλεις σ ολες τις σελιδες ... μηπως να το εβλεπες αναλογα με τις φωτογραφιες που θα βαλεις??? :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Olá amiga Rena!!! Este album ficou magnífico.lindo o detalhe da renda e da fita,e a flor também,bom fim de semana,bjos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπράβο Ρένα μου, είναι πολύ όμορφο!!
    Αν και άσχετη με το θέμα, πιστεύω ότι δεν θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις δαντέλα σε όλες τις σελίδες... θα είναι πολύ φορτωμένο... ίσως κάποιες λεπτομέρειες μόνο... ή στενσίλ δαντέλα! Όσο για τις φωτογραφίες, θα σου πρότεινα να μην τις κολλήσεις αλλά να τις περάσεις σε εγκοπές, ωστέ να μπορείς να τις αφαιρέσεις όποτε θελήσεις!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΤΙ ΑΠΙΘΑΝΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ;;;;
    Το έφτιαξες πανέμορφο!!! Είμαι υπέρ του να μην το παραφορτώσεις και κάθε σελίδα να είναι μια έκπληξη! Υπάρχει ειδικό αυτοκόλητο για τις φώτο. Εδώ το βρήκα σε μεγάλο σουπερ μάρκετ στην Ελλάδα ισως αν κοίταζες στο ΠΛΑΙΣΙΟ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ειρηνη Σ
    Eυχαριστώ Ειρήνη μου καλή βδομάδα!


    Μαρία
    Καλώς βρεθήκαμε Μαρία έχω βρει τις φωτογραφίες που θα βάλω αλλά μάλλον τελικά δεν θα βάλω σε όλες τις σελίδες δαντέλα θα γίνει πολύ χοντρό.

    Deni.
    Καλώς την,καλή βδομάδα σου εύχομαι!

    Kiki
    Θέλω κάτι πιο σταθερό, μάλλον πως θα χρησιμοποιήσω την ειδική ταινία που κολλάει και ξεκολλάει όσες φορές χρειαστεί,αν τη βρω!

    Marina
    Σωστά Μαρίνα αυτό λέω να κάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολυ μου αρεσουν οι δαντελες και το αποτελεσμα πολυ καλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Olá, amiga!
    Passei para uma visitinha...
    Seu album é muito bonito e sofisticado.
    Amei as primeiras páginas, a renda é linda!!!
    Você é muito talentosa!!!
    Boa semana!
    ♥ Muitos beijos
    Brasil ♥ ° º
    ° ♥ °º ♥ °º
    ° ·.·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ρένα υπάρχουν αναρτήσεις που τις βλέπω στα κλεφτά (όταν κάποιος άλλος κάθεται μπροστά στον υπολογιστή !!) και κρατάω στο μυαλό μου το σχόλιο!!!Αυτή είναι μία απ'αυτές!!Το άλμπουμ είναι εξαιρετικό!!Είδα και την παλιότερη ανάρτησή σου και δεν το πίστευα ..γίνεται αγνώριστο!!!Μου άρεσε πάρα πολύ!στο blog μου υπάρχει κάτι που σε περιμένει!θα χαρώ να ρθεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πανάσχετη με το θέμα, αλλά γοητευμένη από τον ρομαντισμό που αποπνέει αυτό το αλμπουμ!!!!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (31) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)