Σάββατο, 15 Ιανουαρίου 2011

Trendy News!



Σήμερα σας έχω πολλά νέα!
Δεν ξέρω εσάς αλλά εμένα ακόμα μου έρχονται
Χριστουγεννιάτικες κάρτες,τι είναι τα ταχυδρομεία μας
όμως, αργοδρομεία έπρεπε να λέγονται, αμά σας πω τι έχω
τραβήξει από αυτά δεν μου φτάνουν 1000 αναρτήσεις!

Ας αλλάξω όμως διάθεση για να σας δείξω τη καρτούλα
της Ελίνας η οποία μας επιφύλασσε εκπλήξεις για το
2011 και μπορείτε να τις δείτε εδώ  και εδώ





Ευχαριστώ Ελίνα μου είναι πολύ όμορφη!

Εχω όμως και άλλα νέα!
Δύο φρέσκα και Trendy βραβεία!
Ενα από την γλυκιά μας πλέχτρια Πουαντερί
και τη νέα μου φίλη Κική!
και επίσης νέα φίλη Marie


Και ένα από την υπέροχη Λίλα και τα λιλά της:



Κι επειδή εγώ όλους όσους έρχεστε εδώ σας θεωρώ 
Trendy, τα χαρίζω σε όλους όσους περάσετε από εδώ,
μέχρι ν' αλλάξω ανάρτηση! 


17 σχόλια:

  1. ΡΕΝΑ ΜΕ ΠΡΟΛΑΒΕΣ ΘΑ ΕΡΧΟΜΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ TRENDY!!!!ΜΠΡΑBOOOOO!!!!!! ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!
    Α!ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ???ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειδα trendy και μπηκα.....
    Καταρχήν ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!
    ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!
    Επίσης σου εύχομαι να λαμβάνει πάντα βραβεία γιατί το αξίζεις !!!!!!

    …..παίρνω το δεύτερο…. και το στολίζω!!
    καλο Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. lourdi lourdaki
    Ακου λέει,δεν το πήρες ακόμη;


    majia
    Καλά έκανες και μπήκες, είδες βραβειάκι σε περίμενε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγω παντως δεν θεωρω τον εαυτο μου TRENDY, αντιθετα παλαιολιθικο θα τον ελεγα.........χωρις πλακα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Toyin O
    Ευχαριστώ!

    Ρίκη Ματαλλιωτάκη
    Ναι ε τότε θα υπήρχαν και τη παλαιολιθική εποχή TRENDY,χα χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα όλα.
    Καλό απόγευμα Κυριακής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα! Πέρνα από το σπιτάκι μου, έχω κι εγώ κάτι όμορφο για εσένα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα! Πέρνα από το σπιτάκι μου, έχω κι εγώ κάτι όμορφο για εσένα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια, συγχαρητήρια, συγχαρητήρια! Τα αξίζεις πραγματικά! Παίρνω κι εγώ το δεύτερο και το βάζω σε περίοπτη θέση. Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΦΗΝΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΗΡΕΜΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ.
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΣΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εισαι πολυ trendy γι αυτο πηρες 2 βραβεια τετοια.Καλο βραδυ και καλη εβδομαδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Kαι μην ξεχνάμε...trendy είναι να νοιώθεις trendy!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό το μήνυμα! Happy 2011.

    Att.,
    http://wwwteologiavivaeeficaz.blogspot.com/

    Profº Netto, F.A.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)