Τετάρτη, 12 Ιανουαρίου 2011

Ανακαίνιση παλιάς κορνίζας!


Μερικά πράγματα δεν θέλουμε να τα 

αποχωριζόμαστε,όμως είτε το θέλουμε 

είτε όχι ο χρόνος τα φθείρει, έτσι είχε 

αρχίσει να φθείρεται και αυτή η κορνίζα.



Όλο  σκεπτόμουν να κάνω κάτι για να

την ανακαινίσω αλλά όλο το ανέβαλα

φοβούμενη ότι θα τη χαλάσω.
 



Τελικά πήρα την απόφαση και το ρίσκαρα!

Την έβαψα με μεταλλικό ασημί σπρέι!




Άλλαξα και το φόντο με ένα από τα χαρτιά μου,

και το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό!




Τώρα που έκανα την αρχή μου φαίνεται ότι θα

ανακαινίσω όλες μου τις κορνίζες!



35 σχόλια:

  1. Ρένα μου έγινε πιο φωτεινή!!! Μπράβο!!
    Η κορνίζα ήταν ασημένια??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μου άρεσε ο τρόπος που η φωτό "βγαίνει" μέσα από τα λουλούδια του χαρτιού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. οντως εντυπωσιακο αποτελεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαιρη
    Ηταν μεταλλική σε ασημί χρώμα αλλά είχε μαυρίσει.

    Maria Z
    Πηρα φόρα τώρα και τις μεταμορφώνω όλες!

    eudokia
    Τα έκοψα και πέρασα τη φωτογραφία μέσα αλλά δε φαίνονται καλά το έμπειρο μάτι σου όμως το είδε!

    meanan
    Τώρα που τη βλέπω αναρωτιέμαι γιατί τόσο καιρό την άφηνα έτσι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. υπεροχη κορνιζα, ωραια η αλλαγη και το αγγελουδι στη φωτογραφια πανεμορφο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ είμαι της αντίθετης άποψης.
    Δεν επεμβαίνω στις παλιές κορνίζες γιατί πολλές μου φέρνουν Θύμησες από το παρελθόν. Καλό βράδυ Ρένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. kiki
    Η φωτογραφία από τη βάπτιση της κόρης μου,ευχαρσιστώ για τα καλά σου λόγια!

    Dinos-Art
    Συμφωνώ κι εγώ όταν όμως η κορνίζα είναι από καλό υλικό και αντέχει στο χρόνο η συγκεκριμένη δεν ανήκει σ' αυτή τη κατηγορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρένα μου, η κορνίζα φαινόταν και ακόμα φαίνεται ασημένια...Μόνο που τώρα έγινε σαν καινούργια!! Η φωτο μέσα είναι όλα τα λεφτά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανεράιδα
    Αυτό ήθελα να πετύχω να μη την αλλάξω αλλά να φαίνεται σαν καινούργια γιατί όσο πήγαινε και σκούριαζε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρένα,μου αρέσει,έγινε πιο όμορφη,αλλά και για άλλο λόγο-το ίδιο κάνω κι εγώ,ειδικά αν δε μ΄αρέσουν τις αλλάζω εντελώς.
    Παλιότερα είχα δείξει στο aromacooking.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Eχω και κάποιες που μάλλον θα τις αλλάξω τελείως όπως λες πήρα φόρα τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τελειο το φρεσκαρισμα της κορνιζας.Εχω και εγω καποιες για να τις αλλαξω, να δω ποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Άλλαξε τελείως!
    Όμορφο και το χαρτί με τα λουλουδάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η λέξη πετάω ,δεν υπάρχει στο λεξιλόγειό μας!Ωραίο αποτέλεσμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημερούδια!!!
    Καλή χρονιά!!
    Όλα τα καλά του κόσμου σου εύχομαι!!!
    .....Αργησες αλλά τα κατάφερες φίλη μου σε ευχαριστώ που ήρθες στο blog μου!!
    Δεν ξέρω τι μπορεί να φταίει....καθότι είμαι καινούρια στην παρέα σας!!
    Η κορνίζα έγινε πολύ όμορφη ....λαμπερή και ολοκαίνουρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφη μεταμόρφωση! Αναδείχτηκαν οι λεπτομέρειες που είχε πάνω της η κορνίζα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρυσοχέρα μου!!! Μπράβο! την έκανες υπέροχη!

    Τις ευχές μου για Καλή Χρονιά στις είπα???

    Καλή Χρονιά με υγεία και πολύ αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τώρα που πήρες φόρα δηλαδή ποιος σε σταματάει! χα χα χααα!!
    Πραγματικά εντυπωσιακό το αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!!!ΑΣΤΡΑΨΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΤΟΛΜΗ ΣΟΥ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΡΝΙΖΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΗΜΕΝΙΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΤΗΝ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΣΟΔΑ Η΄ΤΗΝ ΟΔΟΝΤΟΠΑΣΤΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σου έχω γράψει ...αλλά δεν βλέπω το μήνυμα!!
    Ας είναι !! Που θα πάει θα τα καταφέρνω κάποια στιγμή!!
    Ευχαριστώ που πέρασες και απο εμένα!!
    Καλό απογευματάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Olá querida Rena,esse trabalho de renovação ficou lindo,simplesmente fascinante!!! Que bela criança!!!Beijos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δημιουργία
    Εγώ πήρα το σπρέι και τα έβαψα όλα μέχρι που τέλειωσε!

    Nemecis
    Ε καιρός ήταν για ένα φρεσκάρισμα!


    Teteel
    Ναι ταίριαξε με το βαπτιστικό φόρεμα!


    Ρίκη Ματαλλιωτάκη
    Εβγαλα ένα χαρτόνι που είχε μέσα και το αντικατέστησα με χαρτί για scrapbooking!

    χρυσάνθη
    Oχι βέβαια μόνο φυλάω!

    ria
    Ευχαριστώ Ρία μου να είσαι καλά!

    irini
    Ναι τα λουλουδάκια της κορνίζας είχαν χαθεί!


    Maite - vitoma
    Να 'σαι καλά φίλη μου!

    ΕΛΕΝΑ
    Με σταμάτησε το σπρέι που τέλειωσε χα χα!

    sweet dreams
    Βρε αν ήταν ασημένια δε θα τη έβαφα,θα έκανα έγκλημα αν το έκανα αυτό χα χα !

    ria
    Απλώς είχα αργήσει να το δημοσιεύσω με συγχωρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Υπέροχη ιδέα, Μπράβο Ρένα... σαν καινούρια έγινε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ρενα πολυ ομορφη η αλλαγ'η αλλα και το ζουζουνι στην φωτ ειναι κουκλακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Θαυμάζω το θάρρος σου!!! Εγώ θα φοβόμουν να κάνω τέτοια παρέμβαση αλλά, απ' το αποτέλεσμα φαίνεται ότι "ο τολμών νικά"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μπράβο που το τόλμησες γιατί το αποτέλεσμα είναι τέλειο. Πολύ όμορφα ταίριαξες τη φωτογραφία με το χαρτί. Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. painter, Ειρηνη Σ, Marina , Christina V.
    Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Για περάστε από τα λιλά μου παρακαλώ για να σας κάνω trendy!!!!!!!Βραβειάκι μυρίζει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (31) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)