Τρίτη, 18 Ιανουαρίου 2011

ΑΝΤΙΟ 2010!



H Irini μας προκαλεί να αποχαιρετήσουμε το 2010 ή
να καλωσορίσουμε το 2011 με ένα layout!
Επίσης μας καλεί και σε crop στις 5 Φεβρουαρίου!


Εγώ όπως βλέπετε διάλεξα να αποχαιρετήσω το 2010! 
Χρησιμοποίησα διάφορες τεχνικές,με μελάνια και
 ακρυλικά πάνω στα χαρτιά, άλλες δικές μου και
άλλες δανεικές,κάντε κλικ στη φωτογραφία
 να τις δείτε καλύτερα!




Λουλουδάκι με quilling που είναι η καινούρια μου τρέλα!
Στη μέση έχω κολλήσει ένα κουμπί  στου οποίου τις τρυπούλες
πέρασα κορδόνι που το ξέφτισα δική μου πατέντα!

  


Δείτε κι εδώ μια λεπτομέρεια από το μελάνωμα που έκανα
στις λωρίδες από απλό λευκό φωτοτυπικό χαρτί !





16 σχόλια:

  1. ΜΠΡΑΒΟ,ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ.ΙΔΙΩΣ ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΠΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΛΟΥΛΟΥΔΙ
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ωραιο το αποτέλεσμα με το quilling!και σε κάρτα θα ήταν πολύ ωραίο το λουλουδάκι!!καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωραιο το αποτέλεσμα με το quilling!και σε κάρτα θα ήταν πολύ ωραίο το λουλουδάκι!!καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Pενα μου και εμένα μου αρέσει πολυ το λουλούδι! bravo...and thank you for playing along!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αποχαιρετισμός στο 2010 με μιαν ακόμη υπέροχη δημιουργία σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου αρέσει που χρησιμοποιείς την τεχνική του quilling!! Όμορφο αποτέλεσμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλη επιτυχια να εχεις.Μου αρεσει η τσαχπινια με το λουλουδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραίο! Κι αυτό που έκανες με το κουμπί είναι πολύ ωραία ιδέα!!! Θα τη δοκιμάσω σίγουρα! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτες τις τεχνικες, δεν μου κοβει καν πως τις κανετε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Rena μου αν και ασχετούλα με τις τεχνικές ορολογίες που αναφέρεις, μου αρέσει σαν αποτέλεσμα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κι εγώ δεν πολυκαταλαβαίνω τι έκανες, αλλά μ' αρέσει πολύ η σελίδα, ταιριάζει τέλεια με το στυλ της φωτογραφίας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρένα είναι πολύ ωραίο. Το κουμπάκι φοβερό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφη σύνθεση!!!!!! Μπράβο Ρένα!!!! Και καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ρενα μπράβο !!πολυ ωραία η σελίδα σου!!!Ενα βραβειακι απο μενα για σενα σε περιμενει στο μπλογκ μου!!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Olá Reina ,que beleza de trabalho,espetacular,gostei muito,bom fim de semana,bjos!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)