Δευτέρα, 27 Δεκεμβρίου 2010

Mini Album Christmas tree!


Kαι αυτή είναι η τελευταία Χριστουγεννιάτικη 
χειροκατασκευή μου για φέτος!

Ενα mini album που μοιάζει 
με Χριστουγεννιάτικο δέντρο!


Αφού έραψα τα χαρτιά μεταξύ τους,
(συγνώμη, ξέχασα να βγάλω φωτογραφία)


Κόλλησα δαντελίτσα που επάνω της
έραψα χαντρούλες για να μοιάζουν
με Χριστουγεννιάτικες μπάλες!




Στις εσωτερικές σελίδες έκανα μελάνωμα
και κόλλησα διάφορα αυτοκόλλητα,


το αγαημένο μου νήμα,

Θήκες για ενθύμια και tag,

εορταστική κορδέλα και κάρτα,


και πολλά πολλά αστέρια!


Οσο για τις φωτογραφίες 
θα τις κολλήσω αργότερα καθώς και
κάποια επιπλέον tag, αυτοκόλλητα,
τίτλους και κείμενο!

Περιμένω,εντυπώσεις και διορθώσεις!


18 σχόλια:

  1. τέλεια!!!!πανέμορφη η δαντέλα, πολύ δουλειά που στο τέλος ανταμοίβει,καλή χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι διορθώσεις? Είναι τέλειο!!!!!!Ειδικά όταν το έχεις μισάνοιχτο!!!Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. maria
    Eυχαριστώ για την επίσκεψη Μαρία!

    Mosaicista Appassionata
    Σ' ευχαριστώ πολύ μου δίνεις κουράγιο γιατί βλέπω τα άλλα mini album και το δικό μου μου φαίνεται ότι δεν έχει καθόλου δουλειά!

    Nemecis
    Πάντα με το καλό λόγο,ευχαριστώ!
    Κι εμένα μ' αρέσει μισάνοιχτο αλλά τις εσωτερικές σελίδες τις βρίσκω φτωχές,ίσως όταν μπουν οι φωτογραφίες να είναι καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακομα φτιαχνεις καλε? Με το καλο να το γεμισεις ομορφες φωτογραφιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δημιουργία
    Το είχα αφήσει στη μέση και είπα να το τελειώσω σήμερα να μη μου μείνει για του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δημιουργία
    Το είχα αφήσει στη μέση και είπα να το τελειώσω σήμερα να μη μου μείνει για του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρένα μου , πάρα πολύ όμορφο.Το εξώφυλλο με το στολισμένο δενδράκι καταπληκτικό!!!!!!!και η σελίδα με το σχέδιο σε αραβούργημα εξαιρετικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραία δουλειά και υπέροχο το αποτέλεσμα! Εύχομαι να το γεμίσεις με τις πιο ευτυχισμένες στιγμές των των Χριστουγέννων σου! Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρένα μου είναι πολύ όμορφο!!! Πολύ ωραία ιδέα να το κάνεις "δεντράκι".Το εξώφυλλο είναι σούπερ!!! όσο για το εσωτερικό ( χωρίς να είμαι ειδική) όταν βάλεις τις φωτογραφίες θα δεις αν χρειάζεται και κάτι ακόμα.Πάντως Μπράβο σου!!!Με το καλό να δεχτείς την Καινούργια Χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χρυσάνθη
    Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ χαίρομαι που σου άρεσε!

    Δέσποινα
    Ευχαριστώ Δέσποινα να 'σαι καλά!

    Kiki
    Κικί μου κι εγώ σου εύχομαι τα καλύτερα!

    EFI
    Προσπαθώ Εφη μου εσένα πάντως δε σε φτάνω!

    Joanna Lamprou
    Ιωάννα μου τι λες αν δεν είσαι εσύ ειδική τότε ποια είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφες οι κατασκευές σας! Συγχαρητήρια και να έχετε μια όμορφη και δημιουργική χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι όμορφο! το εξώφυλλο πολύ κάλη ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Stefiart
    Καλώς ήρθες,ευχαριστώ για την επίσκεψη!

    luthierschool
    Ευχαριστώ και ανταποδίδω,καλώς ήρθες!

    olga
    Καλησπέρα χαίρομαι που σου άρεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (31) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)