Παρασκευή, 17 Δεκεμβρίου 2010

Πλεχτό σάλι!



Επειδή βλέπω ότι είναι πολύ στη μόδα

τα πλεχτά σάλι και επειδή η

μπλογκοφίλη μου Πουαντερί και 

η καινούργια της μπλογκογειτονιάς μας

μπλεγμένο κουβάρι μπλέκουν ασταμάτητα,

έβαλα τη μαμά μου και έψαξε στους 

κρυμμένους θησαυρούς της,και ΝΑΙ!

Τα βρήκε!


 Τα είχε μπλέξει πριν καμιά τριανταριά

χρονάκια και από ότι βλέπω είναι διαχρονικά!


Γι αυτό κι εγώ τα φωτογράφισα 

για να πάρετε τα σχέδια όσες ασχολείστε

με το σπορ και ν' αρχίσετε δουλειά


Η μαμά μου ενθουσιάστηκε και

μου είπε να τραβήξω και κοντινό

την αρχή τους για να το καταλάβετε



Κορίτσια σας τα αφιερώνω και έχω

και άλλα να σας δείξω αλλά τώρα

βιάζομαι,την επόμενη φορά,

σας το υπόσχομαι!!!


ΥΓ. Για μοντέλο αγγάρεψα την ανιψιά μου!

18 σχόλια:

  1. Στη δεύτερη φωτογραφία το σχέδιο φαίνεται καλύτερα.
    Πού να γνώριζε η μανούλα σου τις σημερινές δόξες!
    Το μοντέλο το αναδεικνύει!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφο είναι!Δεν ήξερα ότι είναι και στην μόδα...Για να πω κι εγώ σε πεθερά και μαμά να πλέξουν κανένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιαγιά Αντιγόνη
    Στη πρωτη φωτο κάνει το χρυσό αντανάκλαση και δεν μου έβγαινε καλύτερα.
    Φιλιά,καλό Σαββατοκύριακο!


    ΛΑΜΠΡΙΝΗ
    Ούτε εγώ το ήξερα,ας είναι καλά η Πουαντερί που μου άνοιξε τα μάτια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πανέμορφα όλα.έτσι κοντινά πλάνα για να ξεσηκώνουμε τα σχέδια.φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχχχ...αυτά τα χεράκια της μαμάς!!! Έχω και εγώ μερικά από την μαμά μου και τα χρησιμοποιώ πολύ.Είναι διαχρονικά και πολύ όμορφα επειδή είναι χειροποίητα.
    Περιμένω να δω και τα άλλα!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλεεεε!!!
    Τελεια ειναι και τα δυο. Πες μου γιατι δεν το βλεπω καλά το πρωτο τι χρώματα ειναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ααααχχ τι μου θύμισες, ξέρεις πόσα τετοια έχω??
    Κάποτε ήταν πολύ της μόδας, χαίρομαι που ξαναγύρισαν, τρέχω να τα "ανασύρω" και να τα φρεσκάρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το ασπρο ειναι πολυ ομορφο.Ειδες τελικα ολα γυριζουν στην μοδα .Φιλια κ καλο ΣΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΩΩΩΩ!!! Φοβερά σχέδια! Άσε που φαίνονται ολοκαίνουρια! Να τα φοράς rena μου κι ευχαριστούμε για τα σχέδια που απλόχερα μας προσφέρεις! Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Ρένα! Εγώ δεν ξέρω να πλέκω, αλλά αυτά είναι πολύ όμορφα και χρήσιμα, ειδικά αυτές τις χειμωνιάτικες μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΡΕΝΑ ΜΟΥ!ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!!ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ!!ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΜΕΣ Τ ΜΟΔΑ!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗ ΜΑΜΑ!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!
    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ! ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ω μα είναι υπέροχα!!! Μπράβο στη μαμα γιατί είναι εξαιρετικές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ό,τι πρέπει γιαυτές τις κρύες μέρες του χειμώνα. Ας είναι καλά μαμάδες και γιαγιάδες για τα αριστετεχνικά αλλά και πρακτικά αυτά δημιουργήματα. Καλημέρα Ρένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. to idio ekana kai ego fetos epsaksa kai vrika 2 ena se mauro kai ena se mov kai ta forao palia tis apo tin giagia (na einai kala)...mporei na einai idea mou alla fetos eida polles kopeles na forane...
    pantos einai uperoxa k 2 stis fotografies

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata
    Oσο μπορώ, προσπαθώ να φανούν καλύτερα δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω κάτι περισσότερο!

    irini
    Εσύ σίγουρα θα έχεις πολλά και όμορφα γιατί στη Κρήτη τα φτιάχνουν με πολύ μεράκι!

    Maite - vitoma
    Είσαι πολύ γλυκιά!

    πουαντερι
    Είναι μαύρο και χρυσό,εγώ το βλέπω καλά μόνο που χάνει το χρυσό γιατί έκανε αντανάκλαση και δεν μπορούσα να το φωτογραφίσω καλύτερα!

    ΕΛΕΝΑ
    Μου φαίνεται ότι θα αρχίσουμε όλες τις ανασκαφές!

    Ρεβεκκα
    Είναι αυτό που λένε ότι ηζωή είναι ρόδα και γυρίζει!

    μπλεγμένο κουβάρι
    Ε,το άσπρο έχει κάτι κιτρινίλες αλλά κατά τα άλλα καλά!

    μπλεγμένο κουβάρι
    Χαίρομαι που σου αρέσουν σύντομα θα φωτογραφίσω και τ' άλλα!

    EFI
    Ναι είναι πολύ ζεστά,αντέ ξεκίνα να μάθεις πλέξιμο!

    lourdi
    Κι εγώ σ' ευχαριστώ να 'σαι καλά,καλό Σαββατοκύριακο!

    Maria Z
    Σ' ευχαριστούμε και οι δύο για τα καλά σου λόγια!

    Dinos-Art
    Καλησπέρα Ντίνο,σ'ευχαριστούμε!

    Σιροπιαστό Μπρόκολο
    Ναι πράγματι ξανα βγαίνουν όλα τα παλιά στη μόδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μ' αρέσει πολύ αυτή η μόδα!!! Υπέροχα αυτά που μας δείχνεις, μπράβο στη μαμά σου που τα έπλεξε, σε σένα που τα φωτογράφισες και στο μοντέλο που τα ανέδειξε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τωρα που το λες, εχει και μενα η μαμα μου δυο, να τα βουτήξω;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)