Παρασκευή, 10 Δεκεμβρίου 2010

Διακόσμηση για το γιορτινό τραπέζι!




Kαι μια που στολίσαμε τα σπίτια μας
ας δούμε και πως μπορούμε 
να στολίσουμε το τραπέζι μας!




Προτείνω,λευκό τραπεζομάντιλο,
λευκό σερβίτσιο και χρυσές πινελιές!




Το κόκκινο κρασί και τα πολύχρωμα
εδέσματα θα δώσουν τα υπόλοιπα
χρώματα,γι αυτό μη το φορτώσετε!




Επάνω οι χιονονιφάδες γίνονται σουβέρ!
Και κάτω χρυσά φύλλα  πάνω στα οποία
τοποθετήθηκαν κεράκια που ανάβουν με
μπαταρία για να μην πάρουμε και φωτιά!


Είμαι κατά του ψεύτικου αλλά στη 
συγκεκριμένη περίπτωση δεν το 
διακινδυνεύουμε,άλλωστε τα αληθινά
υπάρχουν στο τραπέζι προστατευμένα!



21 σχόλια:

  1. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΤΟ ΓΙΟΡΤΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΠΟΥ ΛΥΠΑΣΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΑΛΑΣΕΙΣ.ΤΑ ΧΡΥΣΑ ΦΥΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΚΕΡΙ ΠΟΛΥ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΚΑΙ ΕΞΥΠΝΟ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραιο τραπεζι...εμενα μου αρεσει πολυ κ το κοκκινο,καλες γιορτες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
    Θέλω πάντα να το φτιάχνω αρκετή ώρα πριν να έρθουν οι καλέσμένοι για να το απολαμβάνω γιατί μετά αστα να πάνε!

    Ρεβεκκα
    Ναι και το κόκκινο είναι πολύ ζεστό και εντυπωσιακό!

    Marina
    Μαρινάκι έλα να φάμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αντε βρε καλο μου, κριμα να μην ειμαι κοντα να μου κανεις το τραπεζι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΟΟΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρενα!πολυ ομορφα ειναι ολα!! το χρυσο μου αρεσει!και ταιριαζει με τις γιορτες!!
    Καλο βραδυ και καλο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφα διακριτικό.. μου αρέσει ..μα φέτος θα είμαστε μόνοι με τον Δημήτρη μου και τον παππού μας..οπότε..ένα λευκό κεντημένο απλό τραπεζομάντηλο και άντε και πιάτα χριστουγεννιάτικα και ασορτί ποτήροια που κάποτε αγόρασα σε κρίση..αγοράς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ωραίες ιδέες.συνήθως βάζω άσπρο τραπεζομάντηλο και κόκκινες χαρτοπετσέτες.αλλά και το χρυσό δίνει άλλο χρώμα.φιλιά καλό σκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρένα,μου αρέσει πολύ,δεν είναι παραφορτωμένο κι αυτή η απλότητα αναδεικνύει τις χρυσές και κόκκινες πινελιές!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Άντε να μπω κι εγώ! Δεν μπόρεσα πάλι να σου γράψω σχόλιο για την προηγούμενη ανάρτησή σου... Φοβερή φωτογραφία με το σκυλάκι!!! Τι ωραία φατσούλα!!! Και ο στολισμός του σπιτιού και του δέντρου! Και του χρόνου να είσαι καλά rena!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρίκη Ματαλλιωτάκη
    Μόνο μία ώρα με το αεροπλάνο!


    ArtAtHome
    Χαίρομαι που σου άρεσε,καλές γιορτές!


    lourdi
    Ευχαριστώ Λούρδη μου να 'σαι καλά!

    αχτίδα
    Σε κρίση αγοράς ε; Κι εμένα με πιάνει κάπου κάπου!

    φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata)
    Λευκό με κόκκινο και κόκκινα τριαντάφυλλα,εμπνεύστικα τώρα!

    eleni
    Ολες χρυσές είναι οι πινελιές Ελένη μου οι κόκκινες θα μπουν μετά όταν θα ρέει το κόκκινο κρασί!

    μπλεγμένο κουβάρι
    Πάντα στην υποδοχή η Λίζα αν δε σε μυρίσει και δε σου γαβγίσει δεν περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολύ όμορφη διακόσμηση!!λιτή και με λάμψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφη διακοσμηση!
    το χρυσο μου αρεσει πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αλλο ένα σερβίτσιο παρακαλώ!
    Πολύ όμορφη διακόσμηση!
    Ρένα μου να είσαι καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Olá amiga,que chiquérrimo!!!ficou sem dúvida muito lindo,um belo arranjo,bjos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ετοιμάζω Χριστουγεννιάτικο καφεδάκι για τις φίλες μου ην Τρίτη! Σε προσκαλω και εγώ με τη σειρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ειρηνη Σ
    Κι εγώ ευχαριστώ Ειρήνη μου για την επίσκεψη!

    eudokia
    Λιτή λόγω λιτότητας χα χα!

    my craft and art creations
    Εμένα μου αρέσει και το ασημί πάρα πολύ αλλά είναι πιο ψυχρό και τα Χριστούγεννα θέλουν πιο ζεστά χρώματα!

    Γιαγιά Αντιγόνη
    Μπήκε κι όλας στο τραπέζι και σε περιμένει!

    Deni.
    Χαίρομαι που σου άρεσε,φιλάκια!

    Marina
    Ω! Θα είμαι εκεί,νοερά σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχο..δεν υπάρχει πιο ωραίο χρώμα από το χρυσό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ καλή πρόταση,το λευκό με το χρυσό είναι πολύ ωραίος συνδυασμός!!!
    Πολλά φιλιά Ρενάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)