Πέμπτη, 2 Δεκεμβρίου 2010

Χριστουγεννιάτικο decor !



Μπήκαμε και στο Δεκέμβρη!

Στον πιο εορταστικό μήνα του χρόνου!

Όλα πια μυρίζουν Χριστούγεννα !

Όλα εκτός από τον καιρό,

που είναι ακόμα πολύ ζεστός

και που όσο και να μ' αρέσει αυτό

δεν παύει τα Χριστούγεννα να τα

περιμένω χιονισμένα!

Πολλά θέλω ε;

Επειδή λοιπόν ο καιρός δε βοηθάει

ας στολίσουμε κάθε γωνιά του

σπιτιού μας,ακόμα και τις σκάλες!




Βάλτε ένα στολίδι σε κάθε σκαλί,

που σίγουρα θα έχετε πολλά

στο πατάρι ή στην αποθήκη σας!




Ξεθάφτε τα και στολίστε τα όλα!

Οσο πιο παλιά τόσο καλύτερα!

Αντε να βλέπω να στολίζεται!


21 σχόλια:

  1. Ποτέ μου δεν είχα στολίσει τη σκάλα μας! Λες? Έχω 18 σκαλοπάτια...Μάλλον θα βάλω στα μισά...ένα θα στολίζω, ένα θα αφήνω.
    Ωραία ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Nα τη στολίσεις Μαίρη μου με ότι έχεις,μπορείς και κάθε δύο ή τρία σκαλοπάτια μια που έχεις πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από τις ωραιώτερες διακοσμήσεις, οι Χριστουγεννιάτικες! Μπράβο Ρένα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Phivos Nicolaides
    Ετσι είναι Φοίβο όπως τα λες!

    Daniela
    Ευχαριστώ πολύ Ντανιέλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στολισα κι εγω αλλα το αντιθετο απο σενα, εβαλα ελαχιστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αχ,πάντα μου άρεσε το στόλισμα της σκάλας και ποτέ δεν είχα...κλαψ!
    στολίστε εσείς που έχετε...μπουάααα!
    τέλεια ιδέα!ευχαριστούμε Ρένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ καλή ιδέα!!!! Να προσθέσω γι' αυτούς που μένουν σε διαμέρισμα ότι μπορούν να στολίσουν την είσοδο με κάτι έστω και μικρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρίκη Ματαλλιωτάκη
    Ναι Ρίκη μου το είδα!
    Εγώ όμως δεν έχω στολίσει ακόμα αυτά που βλέπεις μέχρι τώρα είναι ότι μου φέρνουν δώρο και ότι φτιάχνω,κ΄λατσε να κατεβάσω από το πατάρι και θα σου πω τι έχει να γίνει!
    Εσύ βέβαια δεν μπορώ να πω έχεις τα πρωτεία!

    eudokia
    Ευδοκία, εγώ ότι δεν έχω το ζωγραφίζω χα χα χα!

    Ανεράιδα
    Τα τελευταία χρόνια το κάνουν πολλοί αυτό εδώ στην Αθήνα ενώ πιο παλιά δεν συνηθιζόταν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στολίζουμε κάθε χρόνο το σπίτι μας ίσως λίγο παραπάνω από το συνηθισμένο για την Ελλάδα (κάτι σαν American dream). Φέτος που η γενική κατάσταση στην Ελλάδα είναι τόσο πεσμένη, για να νιώσουμε καλύτερα πρέπει κάτι να κάνουμε.....και μια καλή ιδέα είναι ο χριστουγεννιάτικος στολισμός. Θα μας κάνει να νιώσουμε για λίγο παιδιά και να ξεχαστούμε. Άλλωστε πρέπει να αντιστεκόμαστε σθεναρά σε ότι πάει να μας καταβάλει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με το καλο να ερθουν τα Χριστουγεννα.Καλο μηνα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρένα,το Σ/Κ θα στολίσω το δεντράκι και το σπίτι.Ενδιαφέρουσα και όμορφη πρόταση για την εσωτερική σκάλα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. anthivolon
    Φέτος όλοι στολίζουν το σπίτι τους λίγο παραπάνω,όσο λες του Ελληνα να κόψει τόσο αυτόν τον πιάνει η υπερκατανάλωση είναι κάτι σαν μανία για να ξορκίσουμε το κακό χα χα!

    Δημιουργία
    Με το καλό με το καλό,επίσης!!!

    Δέσποινα
    6 αυτή τη στιγμή αλλά ακόμα δεν έχω κατεβάσει από το πατάρι!

    eleni
    όπου πάω φωτογραφίζω σκάλες θα βάλω και άλλες αύριο μεθάυριο να πάρετε ιδέες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπεροχη ιδεα ο στολισμος της σκαλας!!!!!!
    Λατρευω τα φαναρακια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μου άρεσε πολύ που μόλις ανοιξα το μπλο σου αντίκρυσα την εικόνα με τις κατασκευές σου! Καλές γιορτές λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ωραία η διακόσμηση σου. Ούτε εγώ έχω σκάλες, αν είχα όμως πιστεύω θα την είχα στολισμένη όλο το χρόνο με φαναράκια και φυτά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρενα μου!! και του χρονου!!! πολυ ομορφα ειναι ολα!!οσο για αυτο που λες..οχι δυο 22 φορες!!για μενα ειναι μεγαλη χαρα!!!
    Σε φιλω και καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. neli
    κι εγώ τα λατρεύω φαίνεται άλλωστε χα χα!

    Marina
    Νομίζω οτί δένει με το φόντο ε;

    Nemecis
    Με τα φυτά έχω ένα θέμα γιατί όσα έχω βάλει μέσα ενώ έχω πολύ φως μου χαλάνε ίσως να μη διαλέγω τα σωστά.

    lourdi
    Το στόλισα κιόλας στο Αληθινό ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το ξέρεις πόσο μου αρέσουν οι ιδέες σου! Πέρασα για ένα καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ωραία ιδέα ο στολισμός της σκάλας.
    Όμορφο το μπάνερ σου!.
    Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (31) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)