Δευτέρα, 22 Νοεμβρίου 2010

Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση!


Αν κάνεις μια βόλτα στα μπλογκ αυτές

τις μέρες μπορείς να γεμίσεις δημιουργικά 

τον ελεύθερο χρόνο σου φτιάχνοντας,όμορφες

Χριστουγεννιάτικες κατασκευές!


*


Εγώ προσωπικά πολύ το διασκέδασα

φτιάχνοντας αυτό το δεντράκι που

βλέπετε στη φωτογραφία σύμφωνα με 

τις οδηγίες που βρήκα στο μπλογκ της 

καινούργιας μπλογκογειτόνισσας,




Επίσης έμαθα να φτιάχνω χιονονιφάδες 

από χαρτί, από εδώ!

και τη χρησημοποίησα στην παρακάτω 

καρτούλα αφού την πέρασσα με γκλίττερ!



Ετσι έφτιαξα την πρώτη μου

Χριστουγεννιάτικη γωνιά, φέτος!

Πως σας φαίνονται;



ΥΓ. Τη μεγάλη χιονονιφάδα έφτιαξα,
οι μικρές είναι αγοραστές.



23 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη η γωνιά σου!
    Μ'αρέσει η επιλογή των χρωμάτων που έκανες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα όλα!!
    και οι χιονονυφάδες τρομέρες το δοκίμασα και γω
    thx για το link
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα, Ρένα μου! Κι εγώ παίρνω ιδέες αλλά δεν έχω φτιάξει ακόμα τίποτα ολοκληρωμένο!
    Η κάρτα μου άρεσε περισσότερο!
    Ίσως γιατί το δεντράκι το είχα ήδη δει στην Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ωραιότατη γωνιά.άντε να δω κι άλλες δημιουργίες.εγώ δεν κάνω τίποτα ακόμη.φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και από εμένα τις ευχές μου για τον πρώτο χρόνο λειτουργείας του ιστολογίου σου! Να είσαι πάντα καλά, πάντα χαρούμενη και πάντα ορεξάτη για νέες δημιουργίες.
    Εύχομαι τα καλλίτερα Χριστούγεννα της ζωής μας να μας βρουν φέτος!
    Ωραία η εικόνα που έφτιαξες και σε ευχαριστούμε! Στο εξής, αν θέλεις βοήθεια στην δημιουργία κάποιας εικόνας κτύπα μου στο dkalatzis1@gmail.com Πίστεψέ με, θα χαρώ να σε βοηθήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Teteel
    Είπα ν' αλλάξω λίγο από τα συνηθισμένα γιορτινά χρώματα και να δώσω μια ιδέα από λευκά Χριστούγεννα!


    Chris
    Είδες τι ωραίες που γίνονται και πόσα διαφορετικά σχέδια!

    Δέσποινα
    Κι εγώ τα βλέπω και θέλω να τα φτιάξω όλα αλλά δυστυχως δεν έχω τόσο χρόνο όσο θα ήθελα!

    φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata)
    Νωρίς είναι ακόμη αλλά δεν αντέχω να περιμένω με ξεμυαλίζουν όλα αυτά που βλέπω!

    Dimitris Kalatzis
    Να γιατί θέλω να σας ευχαριστώ συνέχεια και γιατί γίνομαι όλο και καλύτερη!
    Η απλόχερη βοήθεια που μου δίνεται είναι η αιτία γι αυτό!
    Σ' ευχαριστώ και πάλι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανεμορφα, ας παω να ριξω κι εγω μια ματια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα και τα δύο!! Χαίρομαι που αυτή την εποχή γινόμαστε καί παιδιά αλλά και πολύ δημιουργικές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρίκη Ματαλλιωτάκη
    Αντε είμαι σίγουρη πως θα σου αρέσουν!

    anthivolon
    Α καλά είσαι δεν ξέρω για δημηουργία αλλά στο παιχνίδι το έχω ρίξει σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παίρνουμε ιδέες να δω πότε θα τις εφαρμόσουμε...
    Πάντως εσύ καλά άρχισες,καλή συνέχεια σου εύχομαι, γιατί είναι ιδανική εποχή να ξανανιώσουμε λίγο παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ουφ!!! Επιτέλους τα κατάφερα να δημοσιέυσω το δώρο σου! Ευχαριστώ και πάλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρενα μια ομορφια ειναι ολα!! θα τρεξω να δω το σπιτι τς Κατερινας!..
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο Ρένα, πολύ όμορφη η γωνιά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ρένα πράγματι πολύ χριστουγεννιάτικη η γωνιά σου!!!! Και του χρόνου και τρέχω να δω τις οδηγίες για την χιονονιφάδα γιατί την έκανες υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ¨ολα πνέμορφα ...ότι κάνεις με τα χεράκια σου έχει μεγαλύτερη αξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρένα μου είναι πανέμορφη η χιονονιφάδα σου! Μπράβο σου κι ευχαριστούμε για την ιδέα με το δεντράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ...ουφ ηρθα αργοπορημενη???το δεντρακι ειναι τελειο...[το εφτιαξα κι εγω αλλα δεν το εβαψα ακομη]..η χιονοστιβαδα ομωσ ειναι κουκλα...και γενικα η γωνια σου ζεστη και αγαπησιαρικη...και του χρονου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. μπήκαμε για τα καλά στο νόημα,ε;
    εγώ κρατιέμαι να μην στολίσω το δέντρο!
    πολύ όμορφο το δεντράκι σου! και η νιφάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πω πωωω .... Ρένα!

    Μας έβαλες στο κλίμα των χριστουγέννων αρκετά νωρίς.
    Έγω κάθε χρόνο το καταλαβαίνω "ανήμερα".

    Φέτος το πάμε αλλιώς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ όμορφη η χριοστουγεννιάτικη γωνιά σου!
    Όλες στολίζετε,πρέπει να ξεκινήσω-τι χαζεύω;

    Αυτή η χιονονιφάδα....την έχω δει σε διάφορα μπλογκς και δεν μπορώ να την φτιάξω.
    Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γλύκα είναι η γωνίτσα!!!
    Με το καλό να ομορφύνεις έτσι και όλο το σπίτι σου!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (31) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)