Παρασκευή, 19 Νοεμβρίου 2010

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!





Το blog μου έκλεισε ένα χρόνο!

Κι αυτό χάρη σε όλους εσάς!

Πριν ένα χρόνο λοιπόν,δειλά

και χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις 

ήρθα κι εγώ σ' αυτή τη γειτονία,
που μου ανοίξατε διάπλατα τις
πόρτες σας και την αγκαλιά σας,

με υποδεχτήκατε στα σπίτια σας,

μου μάθατε τα μπλογκοκόλπα σας,

μου εμπιστευτήκαμε τα μυστικά σας!

Γι αυτά και άλλα πολλά θέλω να σας 

πω ένα μεγάλο μεγάλο ευχαριστώ!

Στην αρχή σκέφτηκα να κληρώσω

κάποια δώρα αλλά δεν θα παίρνατε 

όλοι και το ευχαριστώ είναι για όλους,

έτσι σκέφτηκα να φτιάξω κάτι που

μπορείτε να το πάρετε όλοι και να 

στολίσετε τα μπλογκόσπιτά σας!
Δεν μου ήταν εύκολο να το φτιάξω,
μη γελάσετε, μου πήρε ολόκληρη μέρα,

ακόμα μαθαίνω βλέπετε!

Η πιο πάνω  λοιπόν η εικόνα
είναι αφιερωμένη σε όλους σας

είναι δική σας!




57 σχόλια:

  1. Ρένα μου για όλα τα τόσο όμορφα που μοιράζεσαι μαζί μας πρώτα ένα ευχαριστώ!!!

    Την σημερινή προσπάθεια την καταλαβαίνω!!!!
    Το παίρνω και τρέχω!!!!

    Το μπλογκ σου να είναι εδώ συντροφιά μας!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σου εύχομαι να γίνουν πολλά-πολλά τα χρόνια του μπλογκ σου,και χιλιάδες οι αναρτήσεις σου.να είσαι καλά,φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειλικρινα, κι εγω θεωρω τον εαυτο μου τυχερο που εισαι αναμεσα στους ανθρώπους που γνωρισα απο κοντα και μπορω πλεον να θεωρω φίλους με ολη τη σημασια της λέξης..
    Οπότε, εγω σ ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά λοιπόν στο νέο σου σπιτικό! Να τα εκατοστήσει και πάντα να δημιουργεί αριστουργήματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και εγω σχετικα καινουρια κ απο την αρχη σε παρακολουθω κ επειδη μου αρεσει η εικονα που εφιαξες για ολους μας θα την βαλω στο μπλογκ μου.ευχομαι να τα εκατοστησεις και να συνεχισεις να μας δειχνεις ολα τα ομορφα πραγματα που φιαχνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ...ΤΟ BLOG ΣΟΥ ΔΗΛΑΔΗ.. ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ...
    ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΑ ..ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ !!!!
    ΜΑΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να είσαι πάντα καλά, δημιουργική και ο εαυτός σου. Συνέχισε το ταξίδι σου με τις δυνάμεις σου και είσαι στη σωστή πορεία. Συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Happy First Year!!! Εύχομαι το μπλόγκ σου να μας κάνει παρέα πολλά πολλά χρόνια ακόμα ;)Πάντα δημιουργική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρένα μου εύχομαι να συνεχίσεις αυτό το δημιουργικό μπλογκ για πολλά, πολλά χρόνια. Καληνύχτα γλυκιά Σαλονικιώτικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γλυκιά Ρένα, πόσο γρήγορα περνά ο χρόνος με μια καλή παρέα, απίστευτο !!
    Σου εύχομαι από καρδιάς νασαι πάντα καλά, η ζωή να σου χαρίζει μόνο τις ευχάριστες εκπλήξεις της και να τα εκατοστίσετε μαζί.
    Κι εμείς να σε χαιρόμαστε, χάρηκα πολύ που σε γνώρισα. Το δώρο σου μας τιμά ιδιαιτέρως όλους και ξεχωριστά, χίλια ευχαριστώ.
    Φιλιά μου δροσερά κ Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να τα χιλιάσεις σου εύχομαι και να φτιάχνεις πάντα υπέροχες κατασκευές!!!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρενα... καπου το ακουσα και ετρεξαααα!να πω ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ!και δημιουργκα...
    Καλο σου βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Παντα να μετράς και γιορτάζεις χαρές
    με ανθρώπους γύρω σου που αγαπάνε, αποκαλύπτουν,μοιράζονται μυστικά κοινής αγάπης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια Πολλά, Ρενάκι, και σε σένα και στο μπλογκ σου!Πραγματικά, είσαι από τις πιο θετικές και αληθινές παρουσίες στο χώρο! Πάντα επιτυχίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ρενάκι μου,γλυκιά μου μπλοκοφιλενάδα σου εύχομαι να τα εκατοστήσεις!!!
    Να είσαι γερή χαρούμενη και δημιουργική!!!
    Με αγάπη
    Ειρήνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια Πολλά στο μπλοκ σου Ρένα!
    Να ξέρεις ότι είμαι πολύ χαρούμενη που σε γνωρίζω, έναν τόσο γλυκό και δοτικό άνθρωπο!

    Την όμορφη εικόνα σου θα την βάλω στο μπλογκ μου, να το στολίζει!!

    Να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρενα ευχομαι καθε ευχη σου για το μπλογκ αυτο να πραγματοποιηθει!
    Να εισαι παντα καλα...και να δημιουργεις !...για πολλα χρονια ακομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σου ευχομαι να εχεις καλη συνεχεια και να μην το βαρεθεις γρηγορα !
    Χαρηκα πολυ που σε γνωρισα και ελπιζω να συνεχισουμε να εχουμε επαφη !!!
    χρονια πολλα .!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρένα
    να ζησει το μπλογκ σου χρονια πολλα
    με πολλες αναρτησεις και αλλα καλα
    γνωσεις να μας δεινει να μας κρατα συντροφια
    και εμεις να σου γραφουμε σχόλια πολλα
    να εισαι καλα και δημιουργικη παντα
    σευχαρηστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια Πολλά στο μπλογκ σου να συνεχίσει να είναι τόσο ενδιαφέρον και δημιουργικό.
    Και εσύ να έχεις πάντα όμορφες ιδέες και να τις μοιράζεσαι μαζί μας.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να τα εκατοστησει το μπλοκοσπιτακι σου.
    Παντα να μας δειχνεις τοσο προτοτυπα και ομορφα θεματα.
    Παιρνω το δωρακι μου και παω να το στολισω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ρένα μου σου ευχομαιπάντα υγεία στη ζωή σου μαζί με τους αγαπημένους και την οικογένεια σου!!!!
    Το μπλόκ σου να σφίζει πάντα απο ζωή και δημιουργικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ευχαριστούμε!!!
    Καλή συνέχεια!!!
    Keep on blogging!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αλήθεια είσαι μόνο ένα χρόνο σε αυτή τη γειτονιά; Απίστευτο με τόσα που έχεις καταφέρει!!!
    Ευχαριστώ για την όμορφη χειροκατασκευή-δώρο και σου εύχομαι να είσαι πάντα δημιουργική και γερή, να μας ταξιδευεις σε όμορφα μέρη της Ελλάδας και της δημιουργίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ρένα σου εύχομαι χρόνια πολλά και δημιουργικά! Ευχαριστώ πολύ για το δωράκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Να είσαι πάντα καλά Ρένα.
    Έχεις πολύ όμορφο μπλόγ και θα σε παρακολουθούμε όλοι με την ίδια διάθεση των πρώτων ημερων σου,

    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρόνια πολλά να σε έχουμε στην παρέα μας! Να είσαι πάντα χαρούμενη και με όρεξη να δημιουργείς! Σε ευχαριστούμε για το δωράκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ρένα, σου εύχομαι κι εγώ με τη σειρά μου να τα ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ και να είσαι ΠΑΝΤΑ δημιουργική!!!!

    xxx
    kallia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. χρόνια πολλά!!!!!!
    πάντα να είσαι δημιουργική και χαρούμενη και να μοιράζεσαι μαζί μας τις γνώσεις σου, ευχαριστούμε!!!!
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ρενα μου σε ευχαριστουμε!!πραγματικα εισαι πολυ γλυκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ρενάκι σε ευχαριστώ πολύ !!!!!!Σου εύχομαι πάντα να είσαι δημιουργική (όπως είσαι) και ευτυχισμένη!!!Πάντα έχεις ένα καλό λόγο για να μας δίνεις δύναμη να συνεχίζουμε.....!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χρόνια πολλά Ρένα στο μπλογκόσπιτό σου και γεμάτα αναρτημένες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Να τα 100στήσει το blog σου!Ότι φτιάχνεις είναι υπέροχο και ευχαριστούμε πολύ και για τις οδηγίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ο κόσμος πια μια γειτονιά
    στο πληκτρολόγιο σου,
    εύχομαι τα καλύτερα
    για το μπλογκόσπιτο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ρένα μου, πρώτα πρώτα να σου ευχηθώ να παραμείνεις στη γειτονιά για πολλά πολλά πολλά χρόνια ακόμα και να είσαι πάντα δημιουργική και ευτυχισμένη με τα πράγματα που κάνεις! Παίρνω κι εγώ το δωράκι σου και σ'ευχαριστώ πολύ που μου κάνεις την τιμή! Ειδικά μιας και φτιάχτηκε με τόσο κόπο!!!
    Να'σαι πάντα καλά και να...bloggάρεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. χρονια πολλα για το μπογκοσπιτο σου και εγω με τηνσειρα μου να σου ευχυθω να συνεχίσεις δημιουργικα και με πολλες πολλεσ αναρτήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ρένα, εύχομαι κι' εγώ να τα εκατοστήσει το μπλόγκ σου και για πολλά πολλα χρόνια ακόμα να θαυμάζουμε τις υπέροχες δημιουργίες σου! Σ' ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ρενάκι μου γλυκό! και βέβαι θα το πάρω!!!! Να τα χιλιάσεις και πάντα να είσαι τόσο δημιουργική και με τόσο ευφάνταστες ιδέες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Να τα εκατοστησει το μπλογκ σου και εσυ ευχομαι να εισαι παντα δημιουργικη!Σε ευχαριστουμε για το δωρακι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ρένα μου εύχομαι τα χρόνια που θα απολαμβάνεις εδώ ,και θα σε απολαμβάνουμε ,να είναι πολλά ,και πιό πολλά,και πιο πολλά....θα το έχω στην καλύτερη θέση το δώρο σου...ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. πω πω!!!!!!ολοι ηρθαν και το πήραν.Εγώ έλειπα αλλά σαν το είδα ηρθα τρέχοντας.Χρόνια πολλά για το μπλοκοσπιτο σου και να ειναι παντα γεμάτο με καλούς φίλους.Πάντα να εισαι καλά και να σε εχουμε στη γειτονιά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ρένα ευχαριστώ για τις ευχές σου,να είσαι καλά και εσύ με την οικογένεια σου!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Rena.....happy blog birthday!
    thank you so much for your gift....
    keep being creative!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Χιλιόχρονο το πανέμορφο και δημιουργικό μπλογκάκι σου!!!
    Σε ευχαριστούμε που μοιράζεσαι μαζί μας τόσες γνώσεις!!
    Το δωράκι σου είναι υπέροχο, και αφού σε παίδεψε έχει ακόμη μεγαλύτερη αξία, σε ευχαριστούμε πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. χρόνια πολλά πολλά πολλά! Και σε σένα πάντα υγεία και δημιουργικότητα, για να μας κρατάς συντροφιά με το blog σου για πολλά χρόνια ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Χρόνια πολλά για το blogoσπιτό σου! Σου εύχομαι ολόψυχα να είναι γερό, με πάμπολλους αναγνώστες, και πλούσιες ιδέες για πολλά - πολλά χρόνια!
    Σε ευχαριστούμε που είσαι μέλος της blogoπαρέας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Σου ευχομαι πολλα πολλα χρονια ακομα στο μπλογκινγκ και να περνας ομορφα.Καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ρένα σε ευχαριστώ πολύ! Χρόνια πολλά στο blogοσπιτάκι σου! Να είσαι πάντα δημιουργική και να κάνεις πολλέεεεεες ακόμα πιο πολλέεεεες αναρτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Να τα χιλιάσει Ρένα μου!!
    Καιεσύ να είσαι γερή και δυνατή και να συνεχίσεις έτσι!! Να ομορφαίνεις την ζωή μας!!
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Χρόνια πολλά καλή μου Ρένα και σου εύχομαι ότι επιθυμείς για το blog σου!Χαίρομαι πολύ για την παρεούλα που κάνουμε και εύχομαι αυτό να κρατήσει πολύ - πολύ καιρό ακόμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Αχ πάντα εγώ τελευταία παίρνω είδηση τι γίνεται στην μπλοκογειτονιά μου. Σου εύχομαι ότι καλύτερο σε σένα και στο blog σου! Χρόνια πολλά!!!!!!!!
    και που είσαι? φανταστική δουλειά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Να τα εκατοστείσει το blogακι σου,και εσύ να είσαι παντα δημιουργική !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Xρόνια πολλά στο μπλογκάκι σου!!!!!να τα εκατοστήσει!!!!Να εισαι αντα καλά και να μας χαρίζεις τις ιδέες και τις υπέροχες κατασκευές σου!!!
    φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ρένα μου άργησα αλλά ήρθα και το παίρνω με μεγάλη χαρά το δωράκι σου...
    Ευχαριστούμε πολύυυυυυυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ρένα μου να τα εκατοστήσει το όμορφο σου blog!!!Πάντα όμορφες δημιουργίες!!!

    υγ:Δεν ξέρω γιατί αλλά δεν με άφηνε να αφήσω σχόλιο
    τόσες μέρες και τώρα δεν με αφήνει στην πρώτη σου ανάρτηση.Τι να πω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (31) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)