Τετάρτη, 3 Νοεμβρίου 2010

Πρωτότυπες ζαρτινιέρες!



Mια φοβερή χειροκατασκευή,

που συνάντησα σήμερα στο

δρόμο μου και δεν μπορώ να

μη σας τη δείξω,είναι η παρακάτω :

Κάντε κλικ στη φωτογραφία και
μεγενθύνετε την για να τη καταλάβετε.
Είναι μπιτόνια που τα έχουν κόψει με
τέτοιο τρόπο που δεν το έχω ξαναδεί και
τα μεταμορφώνουν σε πολύ όμορφες
ζαρντινιέρες!


Συνήθως τα κόβουν στο όρθιο, 
αλλά έτσι είναι πολύ πιο όμορφα!
 
 Δεν έχω δίκιο;

Α ξέχασα να σας πω τι παριστάνει
η τοιχογραφία μου στην προηγούμενη
ανάρτηση και που κανείς δεν βρήκε,κλαψ!
Είναι ποτάμι και μάλιστα συγκεκριμένο
ποτάμι: Ο Νέστος που με εντυπωσίασε
όταν τον είδα το καλοκαίρι και έμεινε στο μυαλό μου!

6 σχόλια:

  1. Οντως ειναι πολυ εξυπνο το τρυκακι Ρενα μου

    ΥΓ Αν περιμενες απο μενα να καταλαβω, θα περιμενες πολυ ακομα καλη μου

    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από τις πιο πρωτότυπες ζαρντινιέρες που έχω δει!!
    Και τι όμορφες!!!
    Φιλιά, καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όντως πολύ ωραία ιδέα! Γενικά είναι ωραία όπου υπάρχουν λουούδια και δέντρα. Εγώ είχα δει κάπου στο internet, σε μια γλάστρα εκτός από λουλούδια είχαν και μια ομπρέλα!!!Ήταν πολύ ωραία και πρακτική ιδέα για κήπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάθε τι δημιουργικό τείνει να είναι ωραίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό συνηθιζόταν στα μέρη μου για να φυτεύουν μέσα φυτά και άνθη..
    Ναι, είναι όντως πολύ ωραία ιδέα..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)