Παρασκευή, 8 Οκτωβρίου 2010

Διακόσμηση ντουλάπας !

H εποχή ενδεικνύεται για αλλαγές στο σπιτικό μας,

γι αυτό θα σας δείξω πως ν' αλλάξετε

τη ντουλάπα σας ενώ συγχρόνως ως δια μαγείας

 θα μεγαλώσει ολόκληρο το δωμάτιο!


Είναι πανεύκολο!
Ετσι ήταν πριν:


Ενώ τώρα κόλλησα με ειδικά αυτοκόλλητα,
μικρά τετράγωνα καθρεφτάκια 15 επί 15,
όπως βλέπεται παρακάτω:


Θα μπορούσα βέβαια να κάλυψω
όλη τη ντουλάπα με καθρέπτη αλλά
το βρίσκω υπερβολικό και αγχωτικό !


Πάντως είναι εκπληκτικό το πως
με αυτή τη μικρή παρέμβαση,
αλλάζει τελείως το δωμάτιο!

ΥΓ. Αν θέλετε ρίξτε και μια ματιά εδώ αξίζει να το δείτε!

18 σχόλια:

  1. Ενδιαφέρον μου φαίνεται. Θα το έχω υπόψη μο! Καλό σαββατοκυρίακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν ποτέ το κάνεις θα ήθελα να μας το δείξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλλαζει το δωματιο βρε Ρενα μου, αλλα να βλεπω κι οπου στραφω τη φατσα μου;
    Δεν θα το αντεξω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρένα, φοβερή ιδέα!!! Πραγματικά αλλάζει εντελώς το δωμάτιο! ΓΙα πες, πόσο στοίχισαν οι καθρέφτες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πράγματι μεγαλώνει ο χώρος! το έχω δοκιμάσει σε τοίχο και το δωμάτιο έγινε διπλάσιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρένα πολύ ωραία η ιδέα σου!Σίγουρα "μεγαλώνει" το δωμάτιο και είανιάκρως εντυπωσιακό!Μπράαααααααβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρίκη Ματαλλιωτάκη
    Γιατί όχι;

    Kalli
    Είσαι πολύ εκφραστική!

    Ανεράιδα
    Α πολύ φθηνά 3 ευρό το πακέτο των τριών μαζί με τα αυτοκόλλητα!

    eudokia
    Ευχαριστώ για την επιβεβαίωση!

    Nemecis
    Ευχαριστώ πολύ καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σιγουρα δειχνει μεγαλυτερο ετσι το δωματιο σου.Εγινε εντυπωσιακο.Τετοιες πεταλουδες εχω κι εγω στο δωματιο των παιδιων και στο αυτοκινητο!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φανταστικό!! Άλλαξε αμέσως το δωμάτιο!! Να σε ρωτήσω Ρενάκι μου? Θέλω και εγώ να κάνω αλλαγή στις ντουλάπες μου,υπάρχουν τέτοια τετράγωνα σε άλλα σχέδια,όχι καθρέπτες αλλά χρωματιστά ή με εικόνες?
    Και αν ναι που μπορώ να τα βρω στην Αθήνα?
    Ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. meanan
    Και στο αυτοκίνητο,αυτό δεν το είχα σκεφτεί!

    irini
    Ειρήνη το μόνο που έρχεται στο μυαλό είναι τα αυτοκόλλητα πλακάκια που είναι από πλαστικό και τα έχω δει στο Πράκτικερ,σε καθρέφτη έχει και αλλά σχέδια και διαστάσεις στο τζάμπο και στο Ικεα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σαν πίνακες ζωγραφικής φαίνονται.
    Πραγματικά άλλαξε όλη η άψυχη επιφάνεια της ντουλάπας.
    Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. το κόκκινο φουστάνι
    Ευχαριστώ,καλή βδομάδα!

    Dinos-Art
    Αλλάζει τελείως και είναι τόσο απλή κατασκευή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πω πω τέλειο!!!! Όντως άλλαξε το δωμάτιο!!!Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΙΔΕΑ!!! ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΛΕΩ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Οντως!Το μονο που εχω να σε ρωτησω ειναι που βρηκες τους αυτοκολλητους καθρεπτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (31) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)