Τετάρτη, 22 Σεπτεμβρίου 2010

Μικρά χρήσιμα μυστικά!

Επειδή κάποιες φίλες με e mail ή με σχόλιο με ρώτησαν,
αν τα κοχύλια είναι μεγάλα πως θα τα βάλουν στο μπουκάλι.
Ε λοιπόν υπάρχει και σ' αυτό λύση που θα τη ξέρετε όσες ασχολείστε με το μπλέξιμο.



Πρώτα κόβουμε το μπουκάλι στο σημείο που βλέπετε.


Μετά τοποθετούμε μέσα το κοχύλι μας ή ότι άλλο θέλουμε


και ξανακλείνουμε το μπουκάλι,όπως βλέπετε στη φωτογραφία.


Το μπουκάλι μας είναι έτοιμο και μπορείτε να το διακοσμήσετε όπως θέλετε!


Και σε περίπτωση που κάποιες από εσάς ασχολούνται με το μπλέξιμο
και δεν το ξέρετε δείτε πως το χρησιμοποιούμε για να μη μπερδεύετε το μαλλί μας!


19 σχόλια:

  1. για το πλέξιμο είναι πάρα πολύ καλό,δεν χάνεις το κουβάρι,και δεν μπερδεύεται η κλωστή.φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φουρτουνιασμενη ψυχη
    Μεγάλη εφεύρεση αυτό το κόλπο και να φανταστείς το είχα δει πριν χρόνια σε κάτι γυναίκες στη Κρήτη που έπλεκαν δαντέλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. η σιωπηλή κραυγή
    Ευχαριστώ,μακάρι να ήξερα ποιός το έφευρε για να αναφέρω το όνομα του γιατί σ' αυτόν αξίζουν τα σχόλια σας

    Ρίκη Ματαλλιωτάκη
    Ρίκη μου δεν είναι δικιά μου αυτή ηιδέα εγώ απλώς την υιοθέτησα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ πάντως, αν και Κρητικιά, από σένα την έμαθα!! Μπράβο και για τη διακόσμηση με τα κοχύλια και για τα κόλπα που μας μαθαίνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανεράιδα
    Ισως επειδή είσαι μικρότερη γιατί εγώ το θυμάμαι από όταν ήμουν μικρή και πήγαινα τα καλοκαίρια στο Ηράκλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρένα μου Καλημέρα. Πραγματικά είναι μία πολύ χρήσιμη ιδέα, έγώ την χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια όταν πλέκω με το βελονάκι.Μια άλλη ιδέα, είναι (για το πλέξιμο φυσικά) ένα κουτί από πάστες, κάνεις μία τρυπούλα στο καπάκι και όταν δεν πλέκεις βάζεις μέσα στο κουτί και το πλεκτό σου.Εννοείται ότι μπορείς να κάνεις και ντεκουπάζ στο κουτί και να μην φαίνεται κάν ότι είναι από πάστες, άσε που γίνεται και πιο στέρεο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα!!!
    Κρητικιά είμαι και εγώ,το έκανε η γιαγιά μου και έπειτα το υιοθέτησε η μητέρα μου.Καλό κόλπο πάντως για τις Κυρίες που πλέκουν,δεν χάνεις το κουβάρι,δεν λερώνετε και δεν μπερδεύετε.
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρένα έχω μείνει άφωνη από τις κατασκευές σου! Απλά έχεις τόσα πολλά κοχύλια ή αγοράζεις και κάποια? Πάντως θαυμάσια δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα!!

    ευχαριστώ για την ενημερώση!!
    τιμή μου που έκανες νέα ανάρτηση για να μου απαντήσεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. erifili
    Εξυπμη ιδέα και αυτή και χωράει και το μπλεκτό,έτσι τα έχεις όλα μαζεμένα!

    irini
    Εμ όλες οι καλές ιδέες από τη Κρήτη έρχονται.Με τη τελευταία ιδέα τους που ξετρελάθηκα είναι οι μπομπονιέρες που δίνουν όταν γεννιούνται τα μωρά αντί για σκέτα κουφέτα που κέρναγαν πρώτα,τις λάτρεψα!!!

    Nicole
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
    Δεν αγοράζω κοχύλια τα μαζεύω,κάποια λίγα που βλέπεις αγοραστά είναι από δώρα που μου έχουν κάνει φίλοι!

    Katerina
    Τιμή μου κι εμένα που μ' επισκέπτεσαι!!!

    manousina
    Ευχαριστώ,καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέξυπνο κόλπο, μπράβο Ρένα που το μοιράστηκες μαζί μας!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το κολπο αυτο με το μπουκαλι το εχω κανει και εγω για την κλωστη του πλεξιματος αλλα το ειχα ντυσει με υφασμα και δαντελες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Oh my God i love the idea for holding the yarn when crocheting fantastic...thank you for sharing this idea

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΛΕΝΑ
    Xαρά μου να τα μοιράζομαι μαζί σας!
    Φιλάκια,καλό Σαββατοκύριακο!

    Δημιουργία
    Α! Το φαντάζομαι θα ήταν πολύ όμορφο!

    Irini
    Ειρήνη μου σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εξυπνο, απλό και ιδιαίτερα χρήσιμο (φαντάζομαι γιατί δεν πλέκω).
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΟ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ.
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)