Τρίτη, 28 Σεπτεμβρίου 2010

Παιχνίδι !


Καλησπέρα,φωτογραφίες ακόμα δεν μπορώ να κατεβάσω,γκρρρρρρρρρρρρ!
Δεν πειράζει όμως θα παίξω στο παιχνίδι που με κάλεσε ο Μάριος 
χωρίς φωτογραφία!


Πρέπει λοιπόν να γράψω τα ασήμαντα πράγματα που αγαπώ!
Και είναι:

  1. Το άρωμα του χαρτιού !
  2. Το άρωμα του νυχτολούλουδου!
  3. Καφεδάκι στη  καφετέρια με τις φίλες μου!
  4. Να πηγαίνω  βόλτα σε πολυκαταστήματα!
  5. Να είμαι στο αυτοκίνητο και να βρέχει!
  6. Τα αρώματα!
  7. Η ησυχία της νύχτας!
  8. Τα γεφυράκια!
  9. Το παγωτό χωνάκι!
  10. Να μη σκέπτομαι! 
Για να καλέσω κι εγώ τώρα μερικά άτομα γιατί καιρό έχω να το κάνω.
Και μη βαριέστε παίξτε!

 
 
 
 
 
 
 
 
  

5 σχόλια:

  1. Ρενάκι, σε ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση, το έχω όμως ξαναπαίξει αυτό το παιχνίδι...από τις πρώτες μάλλον....

    Αχ αυτό το δέκατο που λες!! Μας έχει καταστρέψει η πολλή σκέψη εμάς τις γυναίκες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν μπορείς να κατεβάσεις φωτογραφίες, όμως μας έδωσες όμορφες εικόνες με αυτά που έγραψες.
    Καλό βράδυ Ρένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρένα μου υπέροχα όλα.Καλύτερα χωρίς φωτό, ταξιδεύει το μυαλό.Σ'ευχαριστώ για την πρόσκληση, έχω παίξει όμως πιο νωρίς.Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρενάκι μου σ'ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οτι αγαπω ειναι σημαντικο Ρενα μου.....απο το πιο μικρο ως το πιο μεγαλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (31) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)