Δευτέρα, 20 Σεπτεμβρίου 2010

Φυλάξτε τα κοχύλια σας!



Επειδή έχω πολλά κοχύλια διαφόρων ειδών και μεγέθους,
Το πρόβλημα μου πάντα είναι  που να τα αποθηκεύσω!
Ετσι σκέφτηκα τα πλαστικά μπουκαλάκια αναψυκτικών,νερού κλπ!



Είναι μια πολύ πρακτική λύση για να φυλάς κάθε είδους μικροπράγματα.
Τα ταξινομείς σε μπουκαλάκια και δεν έχεις το φόβο να σου σκορπίσουν.
Μπορείς να τα μεταφέρεις εύκολα,παντού!







Το διακόσμησα κιόλας για να το βάλω και αυτό σαν διακοσμητικό,
που αλλού,στο μπάνιο!






ΠΡΟΣΟΧΗ! πριν τα βάλετε στο μπουκαλάκι,θα πρέπει να τα αφήσετε μέσα σε μια λεκάνιτσα με χλωρόνερο για να ξεμυρίσουν,γιατί αλλιώς, την επόμενη φορά που θα ανοίξετε το πώμα,
το περιεχόμενο θα μυρίζει πολύ άσχημα!

16 σχόλια:

  1. Πρακτική λύση Ρένα μου.
    Μια άλλη καλή ταξινόμηση είναι σ'ένα ειδικά κατασκευασμένο τραπεζάκι με χωρίσματα σκεπασμένα από πάνω, σε όλη την επιφάνεια, με γυαλί ή πλέξι γκλας.
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγώ τα έβρασα με λίγη χλωρίνη και απορρυπαντικό για πιάτα και έγιναν μούρλια.φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πού τα βρίσκετε τόσα κοχύλια ρε κορίτσια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Dinos-Art
    Τα έχω δει αυτά τα τραπεζάκια και μ' αρέσουν πολύ,αλλά δυστυχώς δεν έχω χώρο για κάτι τέτοιο!

    φουρτουνιασμενη ψυχη
    Α τα έβρασες κιόλας; Ωραία ιδέα θα το κάνω την επόμενη φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φοβερό το τιπ για να ξεμυρίζουν ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Marios
    Στο θαλασσινό εργαστήρι που αλλού!
    Πλάκα κάνω οι παραλίες της Σαλαμίνας είναι γεμάτες από δαύτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρένα μου αρέσει που στόλισες και το μπουκαλάκι! Να προτείνω για μικρά κοχυλάκια τα μπουκαλάκια από το ούζο Πλωμαρίου? (Αν δεν παινέψεις τον τόπο σου…)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δέσποινα
    και αυτό της φουρτουνιασμένης ψυχής πρέπει να είναι πολύ καλό!

    EFI
    Εφη μου δες εδώ:
    http://rena-wwwrena.blogspot.com/2010_07_01_archive.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καταπληκτικό. Η ανακύκλωση σε όλο της το μεγαλείο.Μπράβο Ρένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπεροχο blog, πως δεν το είχα δει τοσο καιρο! Ενδιαφέρουσα ιδέα με τα κοχύλια. Αμα έχει φαντασία ο άνθρωπος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. erifili
    Προσπαθώ να συμβάλω κι εγώ όσο μπορώ στην ανακύκλωση!

    Virgo
    Καλώς ήρθες στο μπλογκοσπιτό μου,ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και ξέρεις πόσα κοχυλάκια έχω μαζεμένα???
    Ωραία ιδέα μου έδωσες!
    Φιλάκια, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΕΛΕΝΑ
    φιλάκια και από εμένα Ελενα, καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. και τα κοχύλια που είναι λιγάκι μεγαλύτερα και δεν χωράνε να περάσουν από το στόμιο του μπουκουλιου???



    καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γεια σου Ρένα,

    Σε ανέφερα στο παιχνίδι "10 ασήμαντα πράγματα που αγαπώ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Marios
    Ευχαριστώ για την πρόσκληση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)