Παρασκευή, 17 Σεπτεμβρίου 2010

Διακόσμηση μπάνιου με βότσαλα και κοχύλια!

Nα λοιπόν τι έκανα τα δικά μου καλοκαιρινά ευρήματα-ενθύμια!
Εφτιαξα ένα βοτσαλόδεντρο για το μπάνιο μου!
Σύμφωνα με τις οδηγίες της Ανεράιδα και της Δροσοσταλίτσας!







Αμμο και πέτρες από Σαντορίνη που μου φέρανε,
γιατί εγώ τέτοια δώρα ζητάω από τους φίλους μου!


κοχυλάκια μαζεμένα από εμένα!


Τα έβαλα σε βαζάκια και τα γύρισα ανάποδα!


Η δαντελά είναι πλεγμένη από τη μαμά μου!


Κάτω είναι διάφορα δωράκια φίλων!


Είδατε τι κουβαλάω για ενθύμια, ακόμα και βράχους!

32 σχόλια:

  1. Αχρηστη εντελώς νοιώθω.
    Πότε τα προφταίνεται;
    Τα ανάποδα βαζάκια έξυπνη ιδέα!
    Καλό Σ/Κ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν εχω ξαναδει πιο τελειο μπανιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πριν τριάντα και χρόνια, γυρνώντας από Χαλκιδική, πέρα από τις βαλίτσες είχαμε και ένα κιβώτιο γεμάτο πέτρες, που είχα μαζέψει από τη θάλασσα για να τις ζωγραφίσω. Είχα τότε αυτήν την τρέλα. Όταν έφθασε το λεωφορείο ένας ξένος τουρίστας προσφέρθηκε να μας βοηθήσει. Πάει να σηκώσει το κιβώτιο νομίζοντας ότι είχε κάτι το ελαφρύ και κόπηκαν τα χέρια του "what do you have inside, stones?" "Exactly" το απάντησα.
    Ωραίες και ευρηματικές, όπως πάντοτε οι κατασκευές σου Ρένα μου.
    Καλό βράδυ και καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειναι πανεμορφο!Μπραβο!Μου αρεσει που διακοσμησες ενα παραμελημενο απο πολλους μερος του σπιτιου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιαγιά Αντιγόνη
    Αχρηστη εσύ; Εσύ μας δίνεις δύναμη και ειδικά σήμερα μας έδωσες πολύ δύναμη και χαρά μαζί!!!

    sweet dreams
    Ούτε κι εγώ,συνήθως είναι ακατάστατο χα χα,με νύχια και με δόντια το φυλάω από τα παιδιά, για να μείνει έτσι γιατί μετά μόνο στις φωτογραφίες θα το ξαναδώ!

    Dinos-Art
    Αυτό το λέγαμε κι εμείς, κάθε φορά που κάποιος από εμάς σήκωνε τη τσάντα έλεγε, πέτρες έχεις μέσα;

    handmade by nikoletta
    Εμένα είναι το αγαπημένο μου δωμάτιο,που αλλού μπορώ ν' απομονωθώ χωρις να μ' ενοχλήσει, κανείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ααα!!!!ωραία ιδέα.τόσα κοχύλια και πέτρες που δεν ήξερα τι να τα κανω.καλό σκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για να μην ξεχνας ούτε το χειμωνα το καλοκαιρι Ρενα μου, ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρένα πολύ όμορφες οι συνθέσεις,νου αρέσει πολύ που αξιοποιείς τα δώρα της φύσης!Καλά βρε θηρίο τον βράχο πώς τον κουβάλησες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αθάνατη Ρένα ..θαυμάζω και ζηλεύω ίτι κάνεις γλυκιά μου..υπέροχο..χαράς τους δικούς σου που απολαμβάνουν τις χάρες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραίεςν ιδέες! Πώς μερικά πράγματα που προσπερνάμε και πατάμε στις αμμουδιές γίνονται έργα τέχνης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. βοτσαλόδεντρο..ούτε που το είχα φανταστεί...η βάση του δε,με τη μεγάλη πέτρα,απίστευτη...
    καλησπέρες..-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εντυπωσιακή η φαντασία σου Ρένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. το δέντρο πρέπει να έιναι πολύ ψηλό,ε; φτάνει σε ύψος το καλοριφέρ;;μπράβο κατασκευή!πρέπει να ήταν δύσκολο να κουμαντάρεις τόσο σύρμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. φουρτουνιασμενη ψυχη
    Tόσα που έχω κι εγώ,κάτι έπρεπε να σκεφτώ,αλλά όσα και να έχω δε σταματάω να μαζεύω!


    Ρίκη Ματαλλιωτάκη
    Α ναι βέβαια να ξορκίσω το κακό Χειμώνα χα χα!

    αχτίδα
    Ξέρεις τι κάνουν όλοι; Οτι βρίσκουν μου το φέρνουν και μου λένε πάρε και αυτό κάτι θα σκεφτείς να φτιάξεις

    Kalli
    Προσπαθώ να κλέψω λίγη από την ομορφιά της φύσης και να έχω τη ψευδαίσθηση ότι ζω σ' αυτή!

    meanan
    Ευχαριστώ,χαίρομαι που σου αρέσει!

    SpIrToKoYto
    Καλησπέρα. Επρρπε να έχει μεγάλη βάση για να στηριχτεί γιατί είναι βαριά κατασκευή και κανονικά ήθελε πιο χοντρό σύρμα αλλά κι αυτό δυσκολεύτηκα να το στρίψω γι αυτό το στερέωσα και στο καλοριφέρ αν προσέξεις!

    Phivos Nicolaides
    Ευχαριστώ. Μου τη διεγείρουν οι μπλογκοφίλες μου!

    eudokia
    Με δυσκόλεψε στο στρίψιμο,δες και την παραπάνω απάντηση μου στο σπιρτόκουτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και κάθε φορά που μπαίνεις στο μπάνιο 'μυρίζει' καλοκαίρι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. manousina
    Δεν μπορώ να συνδιάσω το νερό με καμία άλλη εποχή γιατί κρυώνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καταπληκτικό το δεντράκι και ακόμα πιο ωραία η γενική διακόσμηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΠΕΡΝΑΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΗ ΜΟΥ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΟΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
    ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΟΛΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Λίλα
    Eυχαριστώ Λίλα να 'σαι καλά!


    JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
    Καλώς τον μου είχανε λείψει τα χαμογελά σου,ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ ωραία ιδέα για την διακόσμηση του μπάνιου Ρένα!
    Καλό Φθινώπορο σε εσένα και σε όλους τους φίλους σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτά κάνει ο άνθρωπος όταν διαθέτει γούστο και φαντασία και έχει και σωστά πρότυπα.Με δασκάλες την Ανεράϊδα και την Δροσοσταλίτσα δεν περίμενα να φτιάξεις κάτι λιγότερο.Μπράβο Ρενάκι, καταπληκτικά όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. το δεντρακι ειδικα ειναι τελειο!!!
    καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ ωραίες ιδέες, Ρένα! Το δέντρο άπαιχτο, όπως και τα βαζάκια! Καλά, πώς έστριψες τον κορμό στο δέντρο;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Maite - vitoma
    Υπέροχα λόγια από έναν υπέροχο άνθρωπο,ευχαριστώ!

    φωτεινή ελπίδα
    Ευχαριστούμε,να'σαι καλά!!!


    Δημιουργία
    Χαίρομαι που σου άρεσε,η γνώμη σου μετράει για μένα!

    apinkdreamer
    Εμ είπαμε έχω καλές δασκάλες!

    Ανεράιδα
    Δύσκολα πολύ,πήρα και βοήθεια από τον άντρα μου!
    erifili
    Ολοι μα όλοι σ' αυτή τη μλπογκογειτονιά κάτι έχετε να μου δώσετε,σας ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. asimina art - osci
    Μόλις τώρα είδα το σχόλιο σου.
    Οσο για τον βράχο,άλλον έβαλα και τον κουβάλισε,εννοείτε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Φανταστικό δέντρο ,ειναι τέλειο με τις πέτρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ρένα μου, χαρά στο κουράγιο σου και την υπομονή σου!! Τι να πω... μπράβο σου!! Είσαι αφοσιωμένη και αποφασισμένη να ολοκληρώνεις μεγάλα πρότζεκτς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. καλησπερα! βρηκα κατα τυχη το μπλογκ κ ενθουσιαστηκα! εχω ενα μεγαλο κοχυλι κ θελω να το διακοσμησω κ να το κανω δωρο. εχεις να προτεινεις καποια ιδεα? ή καποια εικονα για εμπνευση? ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω διάφορες κατασκευές με κοχύλια δεν ξέρω πιες ακριβώς είδες σου δίνω και αυτές:
      http://rena-wwwrena.blogspot.gr/search/label/%CE%BA%CE%BF%CF%87%CF%8D%CE%BB%CE%B9%CE%B1

      http://rena-wwwrena.blogspot.gr/2010/09/blog-post_14.html

      http://rena-wwwrena.blogspot.gr/search/label/%CE%94%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%B7%CF%83%CE%B7%20%CE%B3%CE%B9%CE%B1%20%CE%B5%CE%BE%CE%BF%CF%87%CE%B9%CE%BA%CF%8C

      Ελπίζω να βοήθησα.
      Ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (31) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)