Σάββατο, 28 Αυγούστου 2010

Ζωγραφική σε βότσαλα!

Ηθελα να ζωγραφίσω βότσαλα αλλά δεν είχα σμάλτα που συνήθως με αυτά ζωγραφίζω τα βότσαλα μου.Ετσι βολεύτηκα  με ότι είχα που ήταν ακουαρέλες.
Έπρεπε όμως να κάνω κάτι για να μη ξεβάφουν,ούτε διαφανές βερνίκι είχα,έτσι χρησιμοποίησα το διαφανές βερνίκι νυχιών!
Το αποτέλεσμα δείτε το:


Εδώ ζωγράφισα το κοχύλι (γυαλιστερή),το βότσαλο το πέρασα μόνο με το μανό!


 Αυτό είναι το αγαπημένο μου!


Κι ένα μικρό χωριουδάκι!


Ξέρω, ώρα ν' αγοράσω υλικά!!!


27 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες και με υπέροχα χρώματα όλες τους!!
    Καλό Σ/Κ
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. anthivolon
    Ευχαριστώ πολύ επίσης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. είναι το ταλέντο που κάνει τη διαφορά,και όχι τα χρώματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν σου πω οτι την ωρα που ειδα την αναρτηση σου ειχα γεμισει το τραπεζι βοτσαλα που μαζεψα το απογευμα στη θαλασσα κι ετοιμαζομουν να τα ζωγραφισω, τι θα πεις, πως σε αντιγραφω;
    χι χι
    ―χωρις ιδιαιτερο κεφι...―

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρένα μου και χωρίς υλικά τα έκανες καταπληκτικά και τα κοχύλια και τις πέτρες!!! Θα συμφωνήσω για το λουλούδι είναι εκπληκτικό κι έχεις πιάσει ωραία την λεπτομέρεια! Ανυπομονώ να δω κι άλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι τα θέλεις τα υλικά;
    Εχεις πατέντες έτοιμες!
    Και το αποτέλεσμα πολύ όμορφο!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. φουρτουνιασμενη ψυχη
    Aμ και τα χρώματα βάζουν το χεράκι τους αλλά...


    Ρίκη Ματαλλιωτάκη
    Τα μεγάλα πνεύματα συναντιώνται Ρίκη μου!
    Ναι κι εγώ χωρίς ιδιαίτερο κέφι δυστυχώς έμαθα κι εγώ τα άσχημα μαντάτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Maria Z
    Ευχαριστώ πολύ,το λουλούδι αυτό είναι το αγαπημένο μου μοτίβο!


    Γιαγιά Αντιγόνη
    Ε.. Χρειάζονται και αυτά,θα έφτιαχνα και περισσότερα αν τα είχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάνω που ετοιμαζόμουνα να κάνω την παρατήρηση με πρόλαβες στο τέλος.Κυρία μου, μία καλλιτέχνης ποτέ δεν μένει από χρώματα.Δεν ξέρεις πότε θα σου έρθει η έμπνευση.Πάντως και τα βερνίκια νυχιών κάνουν πολύ καλή δουλειά αν έχεις σε όλα τα χρώματα.Εφοδιάσου από τα 1 ευρώ.Πάντως για να αφήσουμε τα αστεία, καταπληκτικές οι πετρούλες, ιδίως αυτή με το λουλουδάκι.Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το λουλουδάκι στη δεύτερη φωτο είναι "όλα τα λεφτά".

    Άκου με μανό...
    Γυναίκες παιδί μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραία είναι! Μου αρέσει που βρήκες λύση κι ας μην είχες υλικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. erifili
    Συμφωνώ μαζί σου,ξέρεις πόσες φορές την έχω πατήσει έτσι; Ασε που όποτε δεν έχω υλικά μου έρχεται η έμπνευση!

    nz-art
    Καλώς ήρθες!
    Κι όμως κάνει καλή δουλειά τελικά!

    Δέσποινα
    Συνήθως έτσι κάνω γιατί αν περίμενα να φτιάξω κάτι όταν θα είχα υλικά τότε δεν θα έκανα ποτέ τίποτα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Α, φίλη μου! Καλή ιδέα μου έδωσες... Για να δω που θα βρω πετρούλες τόσο όμορφες. Τι θέλει να πει nz-art με είναι "όλα τα λεφτά";

    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. οταν εισαι καλλιτεχνης εκφράζεσαι με οτι σε εκφραζει εκεινη την στιγμη που δημιουργεις!τελειες οι πετρες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πάρα πολύ όμορφα είναι όλα!!!! Μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι όμορφες κατασκευές!!!
    Μου άρεσε λιγουλάκι περισσότερο το κοχύλι υπέροχη δουλειά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφες οι πέτρες!! με ακρυλικά ή χωρίς έχεις ταλέντο,οπότε....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Verónica Marsá
    Eίναι μια έκφραση που χρησημοποιούμε όταν θέλουμε να δείξουμε τον θαυμασμό μας για κάτι δηλαδή αξίζει πολλά χρήματα!

    sweet dreams
    Στα παλιά χρόνια ζωγράφιζαν ακόμα και με τα λουλούδια αλλά εκεί δεν έφτασα ακόμα αν και είναι καλή ιδέα!

    LiViLaVi
    Σ' ευχαριστώ πολύ να 'σαι καλά!!!

    irini
    Οι γυαλιστερές είναι ότι πρέπει για ζωγράφισμα λόγω της μεγάλης τους επιφάνειας!

    eudokia
    Ευχαριστώ Ευδοκία μου μ' έφτιαξες πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φοβερά!!! Μου δίνεις ιδέες... και έχω κουβαλήσει άπειρα βότσαλα από τις καλοκαιρινές διακοπές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ειναι πολυ όμορφεσ να κρατησουν τις καλοκαιρινες μας αναμνησεις!! περιμενουμε κι αλλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γεωργία
    Καλώς ήρθες Γιωργία χαίρομαι που σου δίνω ιδέες!

    ΒΑΣΙΑ
    Γειά σου Βάσια καλώς ήρθες,θα κάνω ότι μπορώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ειναι ομως πολυ ομορφες οι πετρες σου και ας μην ειναι με σμαλτα
    να εισαι καλα να δημιουργεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είναι όλα υπέροχα, αλλά το κοχύλι είναι μαγικό. Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλησπέρα, πολύ όμορφες οι δημιουργίες σας.Θα ήθελα να ρωτήσω κανονικά τι διαφανές βερνίκι χρησιμοποιείτε αντί για μανό νυχιών στα βότσαλα,βερνίκι για πέτρες και δομικά υλικά τύπου Durostick;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, ευχαριστώ για την επίσκεψη και το σχόλιο!!!!
      Εχω χρησιμοποιήσει κατά καιρούς διάφορα βερνίκια
      τελευταία όμως χρησιμοποιώ υδατοδιαλιτά και μη τοξικά που τα προμηθεύομαι από καταστήματα με είδη χειροτεχνίας χόμπι όπου μπορουν να με συμβουλέψουν τι να επιλέξω αναλογα τη χρήση που το θέλω.

      Διαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)