Δευτέρα, 12 Ιουλίου 2010

Κάρτα γενεθλίων και tutorial για γράμματα!

Ηθελα να φτιάξω μία κάρτα γενεθλίων που να είναι και καλοκαιρινή και ροζ.
Ετσι μου βγήκε η παρακάτω σύνθεση:


Το πρόβλημά μου ήταν ότι δεν είχα ανάγλυφα γράμματα και τα αυτοκόλλητα χανόντουσαν μέσα στη σύνθεση,έτσι γύρισα πολλά χρόνια πίσω και θυμήθηκα τα ζυμαρικά με σχήμα γραμμάτων:


Για να βαφτούν εύκολα τα τοποθέτησα σε αυτοκόλλητη ταινία:



Και μετά τα έβαψα με ασημί σπρέι:


Και όταν στέγνωσαν τα κόλλησα στη κάρτουλα μου!

30 σχόλια:

  1. Πανέμορφη!!! Και υπέροχη η ιδέα με τα γραμματάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καταπληκτικό , πόσα πράγματα μαθαίνω κοντά σου φιλενάδα !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τελεια η ιδέα με τα ζυμαρένια γραμματακια,όπως και η κάρτα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανεράιδα
    Καλώς ήρθες μας έλειψες,ευχαριστώ πολύ!


    marilise
    χαίρομαι που έχω φιλενάδες σαν εσένα,ευχαριστώ!


    sweet dreams
    Χαίρομαι που σου άρεσαν καλό απόγευμα!


    Ειρηνη Σ
    Ευχαριστώ πολύ την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πλάκα κάνεις! Ζυμαρικά? Απίστευτη ιδέα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Α ΠΑ ΠΑ....ΤΙ ΤΕΛΕΙΑ ΙΔΕΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ?ΜΠΡΑΒΟ ΡΕΝΑΚΙ,ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φωτεινή
    Τα φτιάχναμε όταν είμασταν παιδιά και τώρα τα θυμήθηκα !


    ΛΑΜΠΡΟΥΚΑ
    Με τα ζυμαρικά μπορείς να κάνεις εκπληκτικές κατασκευές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οι παλιοί έλεγαν:"Καλύτερα να ξέρεις παρά να'χεις"
    και ξέρεις πολλά χαίρομαι που σ'ανακάλυψα να πλουτίσεις και μένα!

    Ολα υπέροχα να'σαι καλά και να φτιάχνεις περισσότερα!

    Καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. zoyzoy
    Όπως επίσης και η πενία τέχνες κατεργάζεται!
    Καλώς ήρθες στο μπλογκ μου,ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν υπηρχε περιπτωση να μη βρεις τη λυση!Και οπως παντα δημιουργικη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λαμπρινή
    Κι όμως μερικές φορές κολλάει το μυαλό μου έπρεπε να το είχα σκεφτεί μερικές μέρες νωρίτερα που έψαχνα πάλι για γράμματα αλλά κάλλιο αργά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά δεν το πιστεύω!! Πώς το σκέφτηκες!!! Μπράβο σου!! Πολύ καλή ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ρένα,πωπω τι υπέροχη ιδέα!!!!
    μπράβο σου εισαι καταπληκτική!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φανταστική η ιδέα σου και λογικά με το σπρέυ δεν θα μαμουνιάζουν κι όλας ε? Μπράβο βρε Ρένα είναι πολυμήχανη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τρέχω στο σούπερμαρκετ για μακαρονάκι!!!

    Καταπληκτική ιδέα, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαιρη
    Με κάποια φίλη μου όταν είμασταν μικρές φτιάχναμε διάφορα με ζυμαρικά και τα θυμήθηκα!


    Demi
    Ευχαριστώ πολύ,καλό βράδυ!


    Maria Z
    Ναι τα προστατεύει και δεν χαλάνε!


    alla logia
    καλώς ήρθες στο μπλογκοσπιτό μου!
    Τρέξε και θα βρεις και πολλά άλλα σχέδια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καταπληκτικη ιδεα τα γραμματα ,αλλα θα μου επιτρεψεις να σου πω για τη βρυση που εφτιαξες: ειναι το κατι αλλο,φανταστικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ρενάκι μου σου κρατάω ένα δώρο στο blog μου , πέρασε μια βόλτα !!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δημιουργία
    Σ' ευχαριστώ πολύ τα λόγια σας είναι τροφή για την έμπνευσή μου!


    marilise
    οκ. έρχομαι σε λίγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εχει τετοια ζυμαρικα ;
    Πρωτη φορα τα βλεπω η ασχετη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ρίκη Ματαλλιωτάκη
    Ω ναι! Και πολλά αλλά σχέδια ακόμα,καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ρένα δεν παίζεσαι!! Τέλεια ιδέα θα την εφαρμόσω και εγώ.....να είσαι καλά να μας δίνεις πάντα τέτοιες ιδέες.Πολλά πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. η σιωπηλή κραυγή
    Ευχαριστώ καλό βράδυ!


    Irini
    Ευχαριστώ Ειρήνη μου να 'σαι καλά,καλή σου νύχτα!


    irini
    Και από εμένα φιλάκια Ειρήνη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. PARABÉNS ,MUITAS FELICIDADES,MUITOS ANOS DE VIDA,BJOS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. apistefto!!! exei dikio h sofia...eisai thea...perimenoume ki alles tetoies exypnes idees!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (31) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)