Τετάρτη, 7 Ιουλίου 2010

Tutorial λουλουδάκι για scrapbooking και όχι μόνο!

Κάθε μέρα πετάω τουλάχιστον 5-6 καλαμάκια που χρησιμοποιούμε σε φραπέ,χυμούς κλπ ειδικά τώρα το καλοκαίρι κι είναι κρίμα γιατί αν εγώ πετάω τόσα, μπορείτε να φανταστείτε πόσα καταλήγουν καθημερινά στους κάδους σκουπιδιών;
Ασε μην κουράζεστε ανυπολόγιστα και είναι από υλικό το οποίο δεν καταστρέφεται,θα ζήσει πιο πολλά χρόνια από εμάς και από τα παιδιά μας και από τα εγγόνια μας και.....
ψάχνω λοιπόν να βρω τρόπους για να τα ανακυκλώσω και σήμερα σκέφτηκα κάτι που πιστεύω ότι θα ενδιαφέρει όσους ασχολούνται με το scrapbooking ή έχουν παιδιά!

 Κόβουμε το καλαμάκι εκεί που κάνει το σπάσιμο.

Το πατικώνουμε με το ψαλίδι να γίνει πλακέ.

Το κόβουμε από τη μία μεριά κάπως έτσι.

Το ανοίγουμε.

Το διπλώνουμε στα δύο.

 Ξανά διπλώνουμε.

 Και ξανά διπλώνουμε.

Τρυπάμε με κάτι αιχμηρό.

 Και βάζουμε ένα διπλόκαρφο.

 Κόβουμε κυκλικά τις δύο άκοπες πλευρές.

 Και μετά το ένα πέταλο το αφήνουμε ως έχει το άλλο το στρίβουμε αντίθετα.

Θα γίνει κάπως έτσι!

Κατόπιν βάφουμε με χρυσό glitter το κεφαλάκι από το καρφί.

Βάζουμε και λίγο glitter πάνω στις άκρες των πετάλων ίδιο με το χρώμα του λουλουδιού.

Και τέλος αφού ανοίξουμε καλά το διπλόκαρφο,βάφουμε με πράσινο glitter τις δύο άκρες του ώστε να μοιάζουν με φύλλα .

 Μπορείτε να τα κολλήσετε πάνω σε τσιμπιδάκια ή λαστιχάκια και να τα κάνετε κοκαλάκια για τα κοριτσάκια σας ή να τα κολλήσετε πάνω σε πλαστικιές σαγιονάρες για τη θάλασσα!
Φυσικά μπορείτε να στολίσετε τις συνθέσεις σας και τις καρτούλες σας!




37 σχόλια:

  1. Μπραβοοοο όχι μόνο για την υπομονή που έχεις αλλά και για την δημιουργική σου φαντασία. Ωραιότατα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα τι αλλο μπορεις να σκεφτεις βρε Ρενα μου!!!Πραγματικα δεν εχω λογια!Καθε φορα μέντυπωσιαζεις!

    Ηθελα να σε ρωτησω αν εχεις δει την προτελευταια μου αναρτηση...;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ποπο πολυ εξυπνο για σκεψου το και σε στεφανακι οπως ειναι και πολυχρωμα τα καλαμακια θα ειναι τρελα
    σευχαρηστουμε Ρενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Evie
    Δυστυχώς υπομονή δεν έχω και πολύ,από φαντασία καλά πάω σ' ευχαριστώ πολύ!


    Λαμπρινή
    Την είδα τώρα και σ' ευχαριστώ πάρα πολύ καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειρηνη Σ
    Ωραία ιδέα,αν σκεφτείς και κάτι άλλο πες το μας!
    Ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ε! ας το καλο σου βρε κοριτσάκι μου ..που το σκέφτηκες..θα το κάνω ..θα το κάνω να το ξέρεις ..πεπώ ένα σωρό καλαμάκια!( στο τέλος δεν θα ξέρω τι να κάνω τα λουλούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλα δεν παιζεσαι!!!!!!!!!!!!
    Θα το δοκιμασω οπωσδηποτε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρενάκι εξαιρετική η ιδέα σου!!! Μπορεί να μπει και οποιοδήποτε brad στη μεση και γίνεται φανταστικό!! Μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν σε πιστεύω, έπρεπε να βάλεις quiz του τύπου......τι πιστεύετε οτι είναι αυτό! Κανείς μας δεν θα το έβρισκε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. απίστευτα...ένα μεγάλο μπράβο...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φανταστικό! Πολύ ωραία ιδέα Ρένα, σε ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρένα καταπλξκτική ιδέα!!!Μπράβο. Θα το δοκιμάσω σίγουρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αχτίδα
    Αμα τα φτιάξεις να μας τα δείξεις όλο και κάτι θα προσθέσεις είμαι σίγουρη, και όσο για το τι θα τα κάνεις, γέμισε τα κοριτσάκια σου από πάνω ως κάτω λουλουδάκια, χα χα!



    Maria Z
    Ναι και με brad θα γίνουν πιο ωραία απλώς εγώ δεν έχω και έβαλα διπλόκαρφο!


    Λίλα
    Την επόμενη φορά Λίλα μου,μου έδωσες ιδέα!


    SpIrToKoYto
    Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!


    EFI
    Κι εγώ ευχαριστώ!


    Nemecis
    Δοκίμασέ το και δείξ' το μας περιμένω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ε δε το πιστευω!!!!

    Ειλικρινα θεωρω τον εαυτο μου πολυ τυχερο που σε γνωρισα βρε Ρενα μου, μου θυμιζεις οτι ειμαι ΚΑΙ γυναικα

    Σ ευχαριστω πολυ γι αυτο, ειλικρινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. gostei do seu blog,voce é muito criativa,parabéns,abraços.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρίκη Ματαλλιωτάκη
    Oλες κάπως έτσι αισθανόμαστε στη θέα του ροζ και του γκλίττερ γυναίκες ή ακόμα καλύτερα κοριτσάκια,χα χα !!!


    Phivos Nicolaides
    Αυτό το γόνιμη μου άρεσε γιατί πάντα προσπαθώ να είναι χρήσιμα και πρακτικά αυτά που φτιάχνω για να έχω και τη δικαιολογία ότι δεν παίζω όλη μέρα γιατί ξέρεις τι λένε για εμάς;
    Ελα μωρέ τι κάνει όλη μέρα παίζει και ζωγραφίζει......
    Ευχαριστώ Φοίβο,καλό ΣΑΒΒΑΤΟΚΎΡΙΑΚΌ!


    Deni.
    Μ' αρέσει που επικοινωνούμε εσύ στη γλώσσα σου κι εγώ στη δική μου,με τη μετάφραση της google όλα γίνονται!
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπράβο σου Ρένα!! Φανταστική η ιδέα σου για ανακύκλωση και όμορφο λουλουδάκι που βγήκε! Μπράβο και πάλι Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. irini
    Ευχαριστώ Ειρήνη μου,τόσα καλαμάκια πια κάτι έπρεπε να σκεφτώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ ωραία ιδέα!!! Αν και δεν ασχολούμαι με το scrapbooking, όλο και κάπου θα αξιοποιηθούν! Μπράβο Ρένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. NANTIA
    Ευχαριστώ Νάντια καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. καλησπερα ...!!!εισαι ...φοβερη!!!! πολυ ωραια ιδεα!!!!παρακαλω!!!και μπορεις να στολισεις ...τις γλαστρες σου στο μπαλκονι!!!αυτες τις μικρουλες ....που βαζουμε συνηθως..επανω στο τραπεζακι ...του κηπου...Α!Α! ΘΕΛΩ ...και κρινακια....μπορεις????χαχα....καλο Σαββατοκυριακο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. απιστευτο!!που να παει το μυαλο σου οτι απο ενα καλαμακι γινονται τοσο ομορφα πραγματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. irida
    Ευχαριστώ πολύ ωραία η ιδέα σου αν και προσωπικά στο μπαλκόνι προτιμώ τα φυσικά λουλούδια,από την άλλη όμως όταν λύπες συχνά τα ψεύτικα είναι η καλύτερη επιλογή για να ομορφαίνει το μπαλκόνι!



    η σιωπηλή κραυγή
    όταν δίνεις τόσα λεφτά σε καλαμάκια τα λυπάσαι μετά να τα πετάξεις χα χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΕΚΦΡΑΣΤΗΚΑ ΛΑΘΟΣ απο την βιασυνη μου....εννοουσα να στολισεις γυρω γυρω τις γλαστρουλες.....αφου πρωτα τις βαψεις με καποιο χρωμα....η τις κανεις decoupag....kai ...φυσικα μεσα....ΑΛΗΘΙΝΑ ...λουλουδακια ...η σκετη πρασιναδα....χιχι .....γεια σας......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. μα όταν δουλεύει το μυαλό,γίνοονται υπεροχες κατασκευές, οικολογικές.φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. irida
    A πολύ ωραία ιδέα δεν το κατάλαβα πριν sorry !


    φουρτουνιασμενη ψυχη
    Φιλιά και από εμένα,καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Rena: Γειά σου, φίλη!
    Χάρηκα ποθ ήρθες στο μπλογ μου!!!

    Πήρες και το καφεδάκι σου και το κεικ σοκολάτας που κράτησα για σένα;

    Φιλάκια πολλά, πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Verónica Marsá
    Καλώς ήρθες στο μπλογκοσπιτό μου Βερόνικα!
    Φυσικά και κεράστηκα από όλα τα καλούδια σου, το καφεδάκι σου δε, με ξετρέλανε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. καλησπερα! οι ιδεες σου ειναι υπεροχες, πρωτοτυπες και ακρως δημιουργικές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Φανταστικα!!!!!!!!μου αρέσουν πολύ όλες σου οι κατασκευες ,εχεις φαντασια ,μεράκι και δημιουργικότητα!!!μπραβο σε θαυμάζω!!!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Απίστευτα!! Δεν πίστευα ότι από τα καλαμάκια θα έβγαινε ποτέ αυτό το αποτέλεσμα!! Μπράβο και πάλι μπράβο για την ιδέα!! Θα το επιχειρήσω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Φοβερή ιδέα και άψογο το αποτέλεσμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΤΕΛΕΙΑ ιδέα και πολύ οικολογική! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τι μπορεί να κάνει κάποιος όταν έχει φαντασία και έμπνευση...μπράβο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΤΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!!!!!!!!
    ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΣΑΣ!!!
    ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΧΩ ΚΟΛΗΣΕΙ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΑΣ !!!!!!!!
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΙ ΑΛΛΑ ΥΛΙΚΑ 'ΑΧΡΗΣΤΑ 'ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΑ ΓΙΑ ΜΑΣ!!!!!!!
    ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΕΛΕΙΑ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)