Δευτέρα, 5 Ιουλίου 2010

ΒΡΑΒΕΙΟ !


Το πιο γελαστό βραβείο πήρα από τη φίλη Lizaki και τα γλυκομπερδέματα της!
Την ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
Και τώρα πρέπει να το χαρίσω κι εγώ σε δέκα φίλους!
Θα προσπαθήσω να το δώσω σε blog που δεν το έχουν ξαναπάρει,αν προλάβω!

  1. My special place και την Ειρήνη!
  2. Λογο-τεχνία και τη Ρίκη!
  3. Δημιουργικές ανησυχίες και την Εριφύλη!
  4. Handmade by Efi
  5. Γιαγιά Αντιγόνη!
  6. Evie μια παλιά Αθηναία!
  7. ΒΑΓΓΕΛΗΣ Ο ΤΕΛΕΙΟΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ!
  8. GEORGE THE TIGER O ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ!
  9. Ο ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ ΤΗΣ ΔΙΠΛΑΝΗΣ ΠΟΡΤΑΣ!
  10. Travelling-Ταξίδια και το Φοίβο!
Μ' αυτό το βραβείο θέλω να σας ευχαριστήσω για τις ενδιαφέρουσες ώρες που  περνάω όταν επισκέπτομαι τα μπλοκ σας!  

13 σχόλια:

  1. Ρένα μου ευχαριστώ πολύ για το βραβείο που μου χάρισες,να είσαι πάντα καλά και να μας ταξιδεύεις όπως κάνεις πάντα σε μέρη μαγικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ γλυκια μου, σ ευχαριστω πάρα, μα πάρα, μα πάρα πολυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρένα μου σ'ευχαριστώ πολύ!
    Με συγκίνησες!
    Να είσαι καλά και πάντα να δημιουργείς!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι εγώ να σε ευχαριστήσω για πολλά πράγματα που μας προσφέρεις, ιδιαίτερα με τις δημιουργικές σου ιδέες. Αλλά, να σ' ευχαριστήσω και για το ήθος σου, που σε διακρίνει. Όπως θα γνωρίζεις, βραβεία δεν δίνω, μόνο παίρνω(!!!), αλλά προσπαθώ να ανταποδίδω την ευγένεια των άλλων με το δικό μου τρόπο. Αν έχεις φωτογραφίες από κανένα ταξίδι σου ή της πόλης σου στείλε μου σε παρακαλώ για τον 'Ταξιδιάρη'. Και πάλι σ΄ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. irini
    Eυχαριστήση μου Ειρήνη μου!


    Ρίκη Ματαλλιωτάκη
    Ρίκη μου σου εύχομαι να πάρεις πολλά και μεγαλύτερα βραβεία από αυτό το δικό μου γιατί τα αξίζεις!


    Γιαγιά Αντιγόνη
    Κι εσύ μας συγκινείς καθημερινά σχεδόν με τις ιστορίες σου!


    Phivos Nicolaides
    Χωρίς αμφιβολία Φοίβο πάντα ανταποδίδεις ότι σου δίνουν και σε ευχαριστώ για άλλη μια φορά γι αυτό!
    Δεν έχω αυτή τη στιγμή κάτι εύκαιρο να σου στείλω αν δεις εσύ κάτι που μπορεί να ενδιαφέρει μπορείς όποτε θέλεις να πάρεις φωτογραφίες από το μπλογκ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρενάκι μου υπέροχο το βραβείο και σου αξίζει!!! Μπράβο!!!

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Maria Z
    Ευχαριστώ πολύ,καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρένα μου να σε ευχαριστήσω για το πιο γελαστό βραβείο, για τα θετικά σου σχόλια και τις γλυκές κουβέντες σου! Σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου πάντα να είσαι χαμογελαστή και η ψυχούλα σου να είναι γεμάτη από αγάπη και ευτυχία και να μας χαρίζεις φανταστικές δημιουργίες! Η ζωγραφική με το βρυσάκι μου έκλεψε την καρδιά!!! Ευχαριστώ πολύ και καλό σου καλοκαιράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. η σιωπηλή κραυγή
    Σ' ευχαριστώ πολύ να 'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ!
    ΚΑΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΩ ΣΤΟ ΠΙΝΑΚΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΑΠΛΩΣ ΞΑΝΑΓΡΑΦΤΕ ΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΒΑΡΙΕΣΤΕ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρένα μου σε ευχαριστώ πολύ για το πιο γελαστό βραβείο που μου χαρίζεις, για τα θετικά σου σχόλια και την επισκεψιμότητα σου στο blog μου! Σου εύχομαι να είσαι πάντα χαρούμενη και δημιουργική! Να περάσεις ένα όμορφο και ξεκούραστο καλοκαιράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. EΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΤΑΧΥΔΑΚΤΥΛΟΥΡΓΟΣ !


    EFI
    Ευχαριστώ Εφάκι για τα υπέροχα ανεβαστικά(αυτά τα μαθαίνω από τα παιδιά) σου λόγια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)