Δευτέρα, 28 Ιουνίου 2010

Ολα τα on line scrabooking μου!

Εδώ είναι όλες οι υπόλοιπες δημιουργίες μου από το πρώτο on-line Cybercropπου έγινε το Σάββατο στο scrapbooking in Greece!
 
Ηταν η δεύτερη πρόκληση και δόθηκε από την Ειρήνη !
Αυτό δεν μου βγήκε και πολύ πετυχημένο αλλά από τα λάθη μας μαθαίνουμε!


Η τρίτη πρόκληση που δόθηκε από τη Ρούλα!
Μου αρέσει πολύ το αποτέλεσμα και θα το χρησημοποιήσω σαν εξώφυλλο για ευχολόγιο!


Η τέταρτη πρόκληση από τη Νεκταρία
Νομίζω ότι βγήκε αρκετά καλή αν και φωτογραφία την αδικεί!



Η πέμπτη πρόκληση από τη Zeffy!
Δεν ξέρω αν έπιασα το θέμα;


Η έκτη πρόκληση από την Ελένη!
Αυτό νομίζω ότι το πέτυχα!

 
Και η έβδομη πρόκληση από την Ελίνα!
Νομίζω ότι και αυτή καλούτσικη βγήκε!


Θα σας παρακαλούσα να μου τις σχολιάσετε, όχι με καλά λόγια αλλά που έχω κάνει λάθος γιατί σίγουρα έχω κάνει πολλά!

21 σχόλια:

  1. Eγω για μια καλησπερα περασα, δεν ειμαι η καταλληλη για να σχολιασω

    Φιλια Ρενα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρίκη Ματαλλιωτάκη
    Καλησπέρα Ρικάκι.Φυσικά η γνώμη σου θα μετρούσε για μένα σαν απλού παρατηρητή κάτι στραβό θα είδες δεν μπορεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οχι καλη μου, δεν ειδα κατι στραβο εγω σαν παρατηρητης, και λεω αληθεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λοιπόν Ρενάκι να σου πω οτι στην πέμπτη πρόκληση κάτι δεν μου κολάει. Είδα την πρόκληση της Ζέφης και φαντάζομαι οτι ίσως η φωτογραφία να ταιριάζει με το θέμα λόγω του ότι μπορεί να είναι τραβηγμένη στην περιοχή που λαμβάνει χώρα το μουντιάλ ή εκείνη την ημέρα βλέπανε μπάλα (μόνο η σαμπάνια που έχει δεν με παραπέμπει εκεί!) Ετσι και στην δική σου ενώ βλέπω μια ωραία παρέα να έχει στήσει ένα ελληνικότατο φαγοπότι βλέπω ξαφνικά απο κάτω τους μπαλαδόρους (καταλαβαίνω οτι πήγες να το συνδέσεις με το θέμα αλλά ίσως να μην έχω καταλάβει ούτε εγώ τελικά την πρόκληση)
    Ολες οι υπόλοιπες προκλήσεις σου είναι φανταστικές με αποκορύφωμα αυτήν με την καρδιά την οποία την έχεις κάνει εξαιρετική.

    Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν εχω ασχοληθει με κατι τετοιο, αλλα αυτα που βλεπω μου αρεσουν πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Maria Z
    Μαρία μου έχεις απόλυτο δίκιο κι εμένα κάτι δε μου κολλάει και από τις άλλες που είδα πάλι δεν κατάλαβα τι ακριβώς έπρεπε να δείξω οπότε επιρεάστηκα κατά κάποιο τρόπο από της Zeffy αλλά τώρα μου έκατσε αυτό το έθνικ και είμαι στο ψάξιμο σ' ευχαριστώ για τη βοήθεια!


    Ρίκη Ματαλλιωτάκη
    Ωραία τότε νομίζω ότι μπορώ να συνεχίσω και να γίνω καλύτερη.Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαίρομαι που σου αρέσουν,καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Δεν ξέρω ποιά να διαλλέξω..η δεύτερη; όχι όχι και η τελευταία μου αρέσει! Όμως η π΄ρωτη έχει ωράια χρώματα...α! δεν μπορώ οπότε μου αρέσουν όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρενα να εισαι καλα που εφτιαξες τοσα ωραια πραγματα
    δεν ειμαι σε θεση να κρινω κανενος τις δημιουργιες στο scrabooking γιατι αυτα που φτιαχνω εγω ειναι τελειως '''παιδικα''
    θα ηθελα να ειχα τον χρονο να επερνα μερος σε αυτες τις προκλησεις γιατι εχω την εντυπωση οτι μαθαινεις πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο Ρένα και σε σένα και στα κορίτσια που το οργάνωσαν και συμμετείχαν. Τώρα κοίταζα όλες τις συμμετοχές και ήταν όλες η μια καλύτερη από την άλλη.Από τα δικά σου μου πιο πολύ μου άρεσε η 7η πρόκληση και η τέταρτη. Για την 5η δεν κατάλαβα τι ήθελε η Zeffy. Μου έχετε βάλει φυτιλίες, έχω παραγγείλει υλικά και από βδομάδα θα κάνω την πρώτη μου προσπάθεια. Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τελεια ειναι.ειδικα το 3ο,5ο και 6ο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εγω που δεν εχω ιδεα απο κατασκευες εκπλησομαι μου αρεσουν ολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αχτίδα
    Αυτό σημαίνει ότι έχω πιθανότητες να γίνω μία scrapbooker Aχτίδα μου;


    Ειρηνη Σ
    Οντως μαθαίνεις πολλά,αλλά πιστεύω ότι τα περισσότερα τα μαθαίνεις στα ζωντανά crop που ακόμα δεν έχω καταφέρει να πάω!

    manousina
    Αυτή η πέμπτη μας έφαγε όλες αλλά από τα δύσκολα μαθαίνουμε!


    meanan
    Συμφωνώ μαζί σου κι εμένα αυτά μου αρέσουν συν το δεύτερο!


    η σιωπηλή κραυγή
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα Ρένα
    Πέρασα να σου ευχηθώ συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου και το δωράκι που κέρδισες! Αφήνω τις πιο έμπειρες να σχολιάσουν τις δημιουργίες σου. Ο καθένας φτιάχνει ότι τον ευχαριστεί και βάζει σε αυτό ψυχή, φαντασία και μεράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. EFI
    Σ' ευχαριστώ Εφάκι επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δε μπορώ να σου επισημάνω τα λάθη και τα σωστά γιατί δεν ασχολούμαι με το scrapbooking,θα σου πω όμως πιο μου άρεσε περισσότερο. Η καρδούλα!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχες δημιουργίες δια δημιουργικού πνεύματος και ικανών χειρών Ρένας! ΜΠΡΑΒΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δέσποινα
    Το πιο σωστό Δέσποινα νομίζω ότι είναι αυτό που αρέσει στους περισσότερους, νομίζω ότι έχεις δίκιο για την καρδιά!


    Phivos Nicolaides
    Τα λόγια σας είναι αυτά που μου δίνουν έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Οπτικά χωρίς να είμαι ειδικός δεν μου άρεσε η τρίτη φωτό .
    Καλησπέρα ρένα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. MINIMARKET
    θα το λάβω υπ' όψη ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ρένα είναι όλες υπέροχες μαθαίνεις πάρα πολύ πολύ γρήγορα , η τελευταία πια φαίενται λες και ασχολείσαι χρόνια !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)