Δευτέρα, 14 Ιουνίου 2010

Κεριά και Νέα !

Δεν σας έδειξα ακόμα, τι άλλο έφτιαξα με τα υπόλοιπα από τα κεριά μου.

Πρώτα όμως θέλω να σας πω ότι χτες είχαμε blogoσυνάντηση στη παρουσίαση του καινούργιου βιβλίου της Ρίκη Ματαλλιωτάκη.ΣΤΩΝ ΜΕΛΤΕΜΙΩΝ ΤΙΣ ΡΑΧΕΣ.
Και ήταν μια απίστευτα τέλεια παρουσίαση!!!
Δεν θα πω όμως τίποτ' άλλο εγώ,περιμένω από τη υπέροχη Ρίκη και τη φοβερή διοργανώτρια της παρουσίασης  Ολγα να μας τα δείξουν και να μας τα πουν όλα !
Από εμένα ένα μεγάλο μπράβο και ένα μεγάλο ευχαριστώ για την ωραία βραδιά που μας πρόσφεραν!!!

Λοιπόν,στα κεριά μας τώρα,ότι βλέπεται εδώ έχει κατασκευαστεί με καλούπια, ότι υπάρχει στο σπίτι!
Δεν μπορείτε να φανταστείτε, το τι καλούπια θα ανακαλύψετε, ψάχνοντας στα ντουλάπια σας και αφήνοντας τη φαντασία σας να καλπάσει!

Ρομαντικό καπελάκι!


Το φιτίλι το έβαλα από την ανάποδη για να μπορεί ν' ανάψει χωρίς να χαλάσει το σχέδιο ή να κρεμαστεί στο τοίχο.


Ενα τεράστιο κοχύλι!




Και ένα αφηρημένο!




Πως σας φαίνονται, θα δοκιμάσετε κι εσείς;

27 σχόλια:

  1. Τι όμορφο που είναι το καπελάκι;! Και το κοχύλι μου αρέσει πολύ! Μπράβο σου Ρένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εμένα Εφη το καπελάκι μου αρέσει περισσότερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρένα μου χάρηκα που ήσουν στην παρουσίαση του βιβλίου.
    Της εξήγησα τους λόγους που δεν μπόρεσα να έχω την χαρά να σας δω.
    Μίλησα μαζί της και ήταν η συγκίνηση μου μεγάλη!

    Τα κεριά σου θαυμάσια!
    Εχω και εγώ κάποια να σας δείξω.
    Να μου πεις και την γνώμη σου!
    Πολλά φιλιά καλή μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λοιπον Ρενα μου, να σε ευχαριστήσω κι απο εδω για την παρουσια σου και να σου πω οτι εισαι μια γλυκύτατη και ομορφη κοπέλα που μπηκες στην καρδια μου !



    Αναρτηση θα κανω την Τεταρτη που θα ειμαι και Κρήτη


    Στα υπολοιπα τωρα:
    Τα κερια σου υπεροχα , ως συνηθως


    ΥΓ Στειλε ενα μαιλ για να σου στειλω τις φωτο

    Φιλια και παλι ευχαριστω για την τιμη που μου εκανες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιαγιά Αντιγόνη
    Κρίμα που δεν μπόρεσες να έρθεις ήταν υπέροχα,κάποια άλλη φορά όμως μπορεί να μας δοθεί η ευκαιρία να συναντηθούμε!


    Ρίκη Ματαλλιωτάκη κι εσύ Ρίκη μου είσαι υπέροχος και αληθινός άνθρωπος όπως το περίμενα άλλωστε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι ωραία! Ξεχωρίζω το κοχύλι λίγο παραπάνω! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κατερινα
    Μοιάζει πιο εικαστικό ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ:))

    ΠΟΥ ΕΙΣΟΥΝΑ ΚΑΙ ΔΕ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ:(((
    ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΑΨΟΓΑ.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ Η ΡΙΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Rena είσαι καταπληκτική. Το κερί καπελλάκι φανταστικό. ΄Εγραψες πάλι!!!!Ειλικρινά λυπάμαι που λόγω απόστασης χάνω όλα αυτά τα ευχαρίστα event.Θα ήθελα να είμαι και εγώ στην παρουσίαση της Ρίκη.Δεν πειράζει όμως.Θα την απολαύσουμε από την πένα της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχες δημιουργίες γεμάτες φαντασία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. erifili
    Δεν έρχεσαι καθόλου Αθήνα;


    JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
    Δεν το πιστεύω ήσουν εκεί;
    Στο τραπέζι με τα βιβλία καθόμουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Phivos Nicolaides
    Ευχαριστώ Φοίβο πάντα με το καλό λόγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ρενα οπως καθε τι αλλο που εχω θαυμασει εδω, ετσι και τα κερια σου ειναι υπεροχα
    να εισαι καλα να δημιουργεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Maite - vitoma
    Ευχαριστώ πολύ χαίρομαι που σου άρεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ειρηνη Σ
    Ευχαριστώ τα λόγια σου μου δίνουν ώθηση να δημιουργώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπράβο σου!! Όμορφο αποτέλεσμα!! Μου αρέσει ιδιαίτερα το καπέλο!! Ακόμα κ η ιδέα του καλουπιού!! Δε θα το σκεφτόμουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρένα, έρχομαι Αθήνα τα Σ/Κ,μέχρι το Πάσχα, για να δω τα παιδιά μου ή έρχονται αυτά.Καθημερινές εργάζομαι.΄Ολο το καλοκαίρι από Παρασκευή απόγευμα πάμε στο κάμπινγκ.Βλέπεις πρέπει να γεμίσουμε και τις μπαταρίες μας λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ρενάκι, πολύ ωραία όλα και το καπελάκι αριστούργημα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαιρη
    Σ' ευχαριστώ πολύ Μαίρη μου!


    erifili
    Α πολύ ωραία, ε βέβαια αν δεν τις φορτίσουμε πως θα λειτουργήσουμε σωστά κι εμείς τώρα που επιτέλους τέλειωσαν τα παιδιά με τις εξετάσεις,να ξεμπερδέψουμε και με διάφορα άλλα και μετά θάλασσα. Το λαπτάκι μου όμως δεν το αφήνω α,όλα κι όλα μαζί θα το πάρω!


    Ανεράιδα
    Χαίρομαι που σου άρεσαν,η γνώμη σου μετράει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ πρωτότυπα, με υπέροχα χρώματα!!
    Το καπελάκι σκέτη γλύκα!!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΕΛΕΝΑ Ευχαριστώ Ελενα Καλό βράδυ και σ' εσένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Oλα υπέροχα! μου αρέσουν τα κεριά γιατί δίνουν ιδιαίτερη νότα στο σπίτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το πρώτο φανταστικό αν και το καθένα έχει την ομορφιά του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. eudokia
    Οντως δίνουν μια θαλπωρή!



    αχτίδα
    Στο πρώτο μάλλον είχα περισσότερη όρεξη χα χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. βραβείο από εμένα για εσένα (τι να κάνω μου τα δίνουν και πρέπει κι εγώ να τα μοιράσω) φιλιά
    http://www.tallamarh.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΜΑΡΗ Ευχαριστώ πολύ έρχομαι να το πάρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)