Παρασκευή, 11 Ιουνίου 2010

ΔΩΡΑΚΙΑ!!!

Οι αναγνώστες μου ξεπέρασαν τους 200 !
Γι αυτό θέλω να σας πω ένα μεγάλο ευχαριστώ, τόσο μεγάλο όση και η αγκαλιά σας !
Εφτιαξα λοιπόν, σύμφωνα με τις οδηγίες της Δροσοσταλίτσας τα παρακάτω μικρά δωράκια !

Είναι πετρούλες από τη θάλασσα πάνω στις οποίες έχω σχεδιάσει ένα σταυρουδάκι,τις έχω δέσει με σύρμα χαλκού και τις έχω περάσει με βερνίκι άχρωμο. Η κορδέλα είναι από οργάντζα και στις άκρες της, έχω περάσει πεταλίδες .





Αυτό έχει δύο όψεις,η μία με σταυρουδάκι!


και η άλλη με τεχνική χαρτοπετσέτας !


Οποιοι είναι αναγνώστες μου και θέλουν να κληρωθούν για ένα από αυτά, να μου το γράψουν στα σχόλια μέχρι να δημοσιεύσω την επόμενη ανάρτηση!

12 σχόλια:

  1. τι όμορφα καταπληκτική σκέψη και εφαρμογή , να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου και νάσαι πάντα δημιουργική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολλές ευχές να είσαι πάντα δημιουργική!! πολύ όμορφα όλα αυτά που κάνεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρες και να τους χιλιάσεις!!! Πολύ όμορφα τα δωράκια σου, καλοκαιρινά! Ό,τι είναι χειροποίητο, έχει άλλη αξία! Καλές δημιουργίες Ρένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια Ρένα να τους χιλιάσεις!!! Πολύ όμορφα δωράκια μας έχεις φτιάξει και θα χαρώ πολύ αν κέρδιζα ένα από αυτά.Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. φυσικα ειναι πολυ ωραια.Μπραβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχα!!!μπραβο σε σενα αλλα και στην δροσοσταλιτσα για την ιδεα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να τους χιλιάσεις, Ρενάκι!! Πάντα δημιουργική και χαρούμενη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ πολύ όλους, θέλω όμως να μου λέτε αν θέλετε να μπείτε στη κλήρωση, να υποθέσω ότι όσοι έχετε σχολιάσει μέχρι τώρα θέλετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σου Ρένα, πάρα πολύ όμορφα θα ήθελα να μπω κ εγω στην κλήρωση
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (31) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)