Παρασκευή, 4 Ιουνίου 2010

Παρουσίαση βιβλίου!

 
Τα βιβλία μου 

Μόλις διάβασα το καινούργιο βιβλίο της Ρίκη Ματαλλιωτάκη και έχω ενθουσιαστεί!
Πάντα λίγο πριν το καλοκαίρι επιλλέγω κάποια βιβλία τα οποία και παραγγέλνω με σκοπό να τα διαβάσω στις διακοπές.
Φέτος παράγγειλα το βιβλίο : ΣΤΩΝ ΜΕΛΤΕΜΙΩΝ ΤΗΣ ΡΑΧΕΣ τη συγγραφέα του οποίου γνώρισα μέσα από το δυαδύκτιο .
Μόλις το πήρα στα χέρια μου, λέω: Δε ρίχνω μια ματιά να δω περί τίνος πρόκειται;
Ε, αυτό ήταν κόλλησα!
Το διάβασα όλο!
Η Ρίκη παρουσιάζει και την άλλη πλευρά της ζωής, αυτή, που ίσως δεν θέλουμε να δούμε!
Μια ζωή άγρια,μια ζωή που σοκάρει!
Μια ζωή δύσκολη,ευαίσθητη,ταραγμένη σαν τα μελτέμια της Κρήτης!

9 σχόλια:

  1. Συμφωνώ απόλυτα!Με πρόλαβες,είχα κατά νου να κάνω κι εγώ μια αναφορά..
    Τα υπόλοιπα θα τα πω μόλις βάλω τις σκέψεις σε σειρά!Καλησπέρες μεταμεσονύκτιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια ζωή άγρια,μια ζωή που σοκάρει!
    Μια ζωή δύσκολη,ευαίσθητη,ταραγμένη σαν τα μελτέμια της Κρήτης!



    !!!!!!!!!

    ΕΓΡΑΨΕΣ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!!!!
    Το ρεζουμε της υποθεσης σε μια προταση, ετσι οπως ακριβως μου αρεσει κι εμενα...χωρις πολλα λογια δηλαδη


    Σ ευχαριστω γλυκια μου και θα σε περιμενω και την αλλη κυριακη να τα πουμε απο κοντα

    Σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. you may say i'm a dreamer..
    Καλησπέρα και ευχαριστώ για την επίσκεψη.Χαίρομαι που συμφωνούμε!


    Ρίκη Ματαλλιωτάκη
    Χαίρομαι που σου άρεσε!
    Περιμένω λεπτομέρειες για το τόπο και το χρόνο της παρουσίασης στην Αθήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ααααχ.....Κρήτη...μου λείπεις πολύ....Θα το πάρω και εγώ Ρένα,μου φαίνεται ενδιαφέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάπως έτσι το διάβασα και εγώ.
    Μονορούφι με μια μικρή διακοπή, λόγω ανωτέρας βίας.
    Το σχόλιο σου εύστοχο!
    Ας της ευχηθούμε να είναι καλά και καλοτάξιδο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. irini
    είναι ενδιαφέρων και ξεφεύγει από τα συνηθισμένα!


    Γιαγιά Αντιγόνη
    Αχ κι εμένα έτσι μ' αρέσει να διαβάζω χωρίς διακοπές αλλά δυστυχώς τώρα δεν έχω αυτή τη πολυτέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αρκετά ενδιαφέρον. Καλή βδομάδα Ρένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Phivos Nicolaides Καλή βδομάδα και σε εσένα Φοίβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (31) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)