Παρασκευή, 28 Μαΐου 2010

Σελιδοδείκτες !


Βιβλίο δίχως σελιδοδείκτη γίνεται; Δε γίνεται!
 Στην αρχή έφτιαξα τον παρακάτω :
(είναι από καρτελάκια ενδυμάτων τα οποία συλλέγω για scrapbooking)


Aλλά δε μου ταίριαζε με το βιβλίο,έτσι έφτιαξα άλλον ένα :


Τώρα νομίζω ότι ήρθε και έδεσε!


Συμφωνείται;
Κι επειδή εγώ χατίρια δε χαλάω,δείτε και μερικά γνωμικά ακόμα!


Κάντε μεγέθυνση της φωτογραφίας για να τα διαβάσετε.
Και νομίζω ότι είναι καλή ιδέα να σας δείχνω στις αναρτήσεις μου και γνωμικά!
Θέλετε;

12 σχόλια:

  1. Aααααααα!!!
    Ο δευτερος, κατα την γνωμη μου, ειναι ο καλυτερος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ ωραιοι.φτιαχνω κι εγω σελοδοδεικτες αλλα φυσικα δεν ειναι τοσο καλοι.
    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. η αλήθεια είναι ότι έδεσε ακριβώς! σαν να ήταν φτιαγμένος για το βιβλίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρίκη Ματαλλιωτάκη συμφωνείς κι εσύ ε;
    Ο πρώτος αν και μ' άρεσε δεν ταίριαζε καθόλου.

    ΥΓ. το κατάλαβα ότι έχεις δουλειές,φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. meanan να σου πω την αλήθεια κι εμένα των αλλωνών, μ' αρέσουν περισσότερο!



    eudokia ότι έδεσε, έδεσε αυτό να λέγεται,ο πρώτος όμως πιο glamor!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τι υπεροχος σελιδοδεικτης! και ακομη πιο υπεροχο το βιβλιο σου που μου θυμιζει ημερολογιο και την τεχνη ημερολογιου που κανω κι εγω!(art journaling)
    καλη εβδομαδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. a pink dreamer Α δεν ήξερα ότι υπήρχε κάτι τέτοιο ευχαριστώ που μου το έμαθες!


    Maite - vitoma Σ' ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΥΧΟΜΑΙ
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΗΣΥΧΑ.
    ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.

    ΤΕΛΕΙΟΣ Ο ΣΕΛΙΔΟΔΕΙΚΤΗΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS Τα βλέπω όλα μου ακόμα και αν δεν σχολιάζω περνάω και βλέπω κάθε σου ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρενάκι, πολύ ωραίοι....ο δεύτερος πραγματικά "έδεσε" με το βιβλίο σου!!

    Σ' ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές σου στο μπλογκ μου και ανταποδίδω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανεράιδα ενθουσιάστηκα κι εγώ από το πόσο έδεσε γι αυτό ξαναέβαλα το βιβλίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)