Τετάρτη, 26 Μαΐου 2010

Βιβλίο γνωμικών !


Οταν ήμουν μαθήτρια είχα φτιάξει ένα βιβλίο με γνωμικά,ήταν της μόδας τότε.
Αρχισε όμως να φθείρεται και είπα να κάνω κάτι γι αυτό.


Σκέφτηκα να το ντύσω αλλά δεν  ήθελα ν' αλλοιώσω τίποτα.


Το πέρασα όλο με ατλακόλ  κρυσταλλιζέ που όταν στεγνώνει γίνεται διαφανές.


Εντυσα με πλαστικό πλέγμα (κάνοντας ανοίγματα όπου υπήρχε κείμενο)όλο το εξώφυλλο εξωτερικά και εσωτερικά.


Και ιδού το αποτέλεσμα!


Δείτε και την εσωτερική πλευρά.


Αντε να σας δείξω και κάτι από το περιεχόμενο.


Το πολυτονικό ακόμα μας παίδευε!

20 σχόλια:

  1. Έχεις τέτοιο τετράδιο;; Φοβερό! Ωραίο το έφτιαξες και, κυρίως, μπράβο που το συντήρησες! Κι εγώ έχω ένα από την Γ΄ Λυκείου, πρέπει να το βρω κάποια στιγμή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανεράιδα είναι σαν να συναντάς κάποιο γνωστό σου που είχες να δεις χρόνια όταν βρίσκεις κάτι τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφα πράγματα είναι τούτα. Με κάνεις και νοσταλγώ άλλες εποχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μονάχα εσύ θα το κατάφερνες τόσο καλά !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ χαίρομαι γι αυτό!!!


    marilise είσαι πολύ καλή σ' ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αχ,τί καλά που κράτησες τέτοιο βιβλίο!! πιστεύω πως θα διατηρηθεί πολύ καλά έτσι! μου άρεσε πολύ αυτό που έβαλες και είναι σαν πλέγμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. eudokia δυστυχώς Ευδοκία μου έχω πετάξει πολλά άλλα παρόμοια με αυτό και τώρα τα θυμήθηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΜΠΡΑΒΟ!!!ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΙΔΕΕΣ.ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΛΕΥΚΩΜΑΤΑ.ΑΜΑ ΤΑ ΝΤΥΝΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΛΛΗ ΜΟΡΦΗ...ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πραγματικά το μεταμόρφωσες!
    Μπράβο σου που φύλαξες τέτοιο τετράδιο, πραγματικός θησαυρός αναμνήσεων!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΛΑΜΠΡΟΥΚΑ αλλάζει τελείως και του δίνεις και περισσότερη αξία νομίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΛΕΝΑ γεια Ελενα φιλιά και από εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. υπέροχη η ιδέα σου και μεταμορφώθηκε ολοκληρωτικά!!!μπράβο !!μου εδωσες ιδεα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Demi ευχαριστώ χαίρομαι που σου έδωσα ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφο το ντύσιμο του βιβλίου. Θα μου λαρεσε να δω όλα τα γνωμικά στο Blog...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Epicuros δεν χαλάω χατίρια στους επισκέπτες μου ανέμενε κι άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχη ιδέα. Καλό σαββατοκυρίακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φοβερο χαρισμα να μπορεις να μεταμορφωνεις κυριολεκτικα αντικειμενα να τους αλλαζεις μορφη.Μπραβο για ολες τις ιδεες σου .....Πολυ ενδιαφερον και χρησιμο το μπλοκ σου!!!
    Καλήσπερα απο μενα και απο ολη την ομαδα του ΣτάΛες στο ΓαΛάΖιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Phivos Nicolaides χαίρομαι που σου άρεσε,επίσης


    BlackRose ευχαριστώ για τα υπέροχα λόγια σου και καλώς ήρθες στο μπλογκ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Tωρα που το λες, εχω κατι ημερολογια των 15, 16, 17 χρονων, αλλά ειναι τσουλια ρούνια, οπως λεμε εμεις εδω...
    Λες να κανω μια προσπάθεια;

    Καλημερα Ρενα μου, και να ξερεις, δεν αγνοω, απλά εχω τρεχαματα αυτες τις μερες

    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αν φιαχνεις χειροποίητες κατασκευές αν εχεις κατάστημα με χειροποίητα ειδή η ακόμα απλά αγαπάς τη τέχνη φτιάξε τη δική σου σελίδα στο ‘’domino art” με πολλές δυνατότητες ( βίντεο, φωτογραφίες ,κείμενα κτλ,) για να μάθουν τη δουλειά σου .
    Είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ έλα λοιπόν δημιούργησε το προφίλ σου για να γίνουμε μια μεγάλη δικτυακή παρέα τέχνης και δημιουργίας.


    Site http://artdomino.ning.com/

    Mail dominoart100@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)