Δευτέρα, 17 Μαΐου 2010

Ωρα για εργασία!


Ο αέρας αυτές τις μέρες έκανε τις βεράντες μας άνω- κάτω,γι αυτό ώρα για εργασία!

Θα συνδυάσουμε τη δουλειά με τη διασκέδαση :
  1. Για να βγει  κάτι ωφέλιμο!
  2. Για να μη βαριόμαστε τις δουλειές!
  3. Για να μην πάει χαμένος ο κόπος και η φροντίδα της βοκαμβίλια μας!  
                      
            
 
Επειδή αυτό το λουλούδι έχει την ιδιότητα να αποξηραίνεται από τον αέρα και να μένει ατόφιο,είναι κρίμα να το πετάξουμε στα σκουπίδια και να μη το χαρούμε.
Μαζεύουμε τα αποξηραμένα άνθη που έχει ρίξει κάτω ο αέρας, τα βάζουμε σε μια γυάλα και τα ψεκάζουμε με ένα άρωμα για εσωτερικούς χώρους της αρεσκείας μας !
 
 
     
 
Δεν είναι κουτό να αγοράζουμε αποξηραμένα αρωματικά λουλούδια τη στιγμή που τα έχουμε στο σπίτι μας και τα πετάμε,γιατί μη μου πείτε όλοι δεν το κάνουμε;     

18 σχόλια:

  1. Πολύ καλή ιδέα!! Θα το δοκιμάσω!!
    Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. anthivolon δοκίμασε το και πες μου αποτελέσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δίκιο έχεις!!
    Εδώ πουλάνε μέχρι και πέτρες!Χα χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχεις δίκιο! Ειδικά σε μια γυάλα έξω, στη βεράντα, θα είναι ό,τι πρέπει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λαμπρινή έλα ντε, αυτό πάλι που το πας, σε λίγο θα πουλάνε και άμμο!


    Ανεράιδα αρκεί να μην είναι πολύ ανοιχτή για θα τα παίρνει ο αέρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειναι πραγματικα πανεμορφα αλλα επειδη η βουκαμβιλια μου ειναι 20 ετων καταλαβαινεις οτι οταν φυσαει παθαινω πανικο και οι ποσοτητες που μαζευω για να καθαρισει η αυλη μου χρειαζονται πολλες σακουλες "γιγας" χαχαχαχχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΟυ στην ευχη τα κατεβαζει το μυαλο σου βρε Ρενα μου; Φοβερη ιδεα!
    βοκαμβίλια δεν εχω αλλα απο αυριο θα περπατω και θα κοιταζω κατω , κι οτι φυλλα βρισκω θα τα μαζευω χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. υπεροχη ιδεα και δεν το γνωριζα, μπραβο Ρενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά είσαι απίστευτη!!! Πολύ όμορφη ιδέα!! Στο προηγούμενο σπίτι που έμενα είχαν σπάσει τα νεύρα μου...με αυτό το φυτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. neli είσαι τυχερή για θα μπορείς να κάνεις και δωράκια ή ν' αρχίσεις να πουλάς χα χα!!!

    Ρίκη μη το γελάς καθόλου δεν είναι άσχημη ιδέα!!!

    Demi ξέρεις πόσα πράγματα τα βλέπουμε μπροστά μας καθημερινά και δεν τα έχουμε σκεφτεί κι εμένα κάποιος άλλος μου το είχε υποδείξει αυτό το κόλπο πριν κάμποσα χρόνια!

    Μαιρη κι εγώ κάπως έτσι ξεκίνησα, μέχρι που έμαθα να εκτιμώ τα δώρα της φύσης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και που λες φιλεναδα, σημερα το πρωι περπατουσα στο δρομο, και ξαφνικα να σου , μου πετα ο αερας μπρος μου μυριαδες φυλα βουκαμβίλια
    Σκυβω κι εγω η καλη σου και γεμιζω τη τσάντα απο φυλα πηγα σπιτι και τις κοτσαρα σε μια ασπρη παλια πιατελα
    Αν με ειδε κανεις θα με περασε για τρελη χα χα

    Οχι να μη λες πως γελω με τις ιδεες σου
    Σε πληροφορω πως ολες τις περνω πολυ σοβαρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα Ρίκη χαίρομαι που το έκανες γιατί νιώθω ότι βάζω κι εγώ ένα λιθαράκι βοήθειας στο οικοσύστημα του πλανήτη μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δίκιο έχεις :)) την επόμενη φορά θα τα μαζεύω ... δεν θα τα πετάξω

    Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. φοβερή ιδέα!ευχαριστούμε ρένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Asteri κάντο και θα βγεις κερδισμένη!


    eudokia ευχαριστώ κι εγώ που διαβάζεις τις ιδέες μου και τις υποστηρίζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα και εγώ είμαι χαρούμενος που σε βρήκα ,γιατί τρελλαίνομαι γιά κατασκευές.
    Προς το παρόν ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ γιά όλα αυτά που βρήκα εδώ μέσα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ORFEAS Σ' Ευχαριστώ και σε καλώσορίζω στο μπλογκοσπιτό μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (31) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)