Σάββατο, 10 Απριλίου 2010

Glass deco!

Τώρα πια είναι εύκολο!
Παλιά παιδευόμουν με τα σμάλτα που δίνουν άριστο βέβαια αποτέλεσμα αλλά και πανάκριβα είναι και δεν ενδείκνυνται για συχνές αλλαγές.
Τώρα θα μου πείτε για τι πράγμα μιλάω;
Μα για τη διακόσμηση τζαμιών (με glass deco)  φυσικά!

Η φωτογραφία τα αδική αλλά είναι πολύ όμορφα μοιάζουν με ψευτοβιτρό.
Και για όσους δεν ξέρουν τη χρήση τους σας δίνω οδηγίες!


Κατ' αρχή παίρνεται το σχέδιο της αρέσκειας σας υπάρχουν στις συσκευασίες ή μπορείτε και να ζωγραφίσετε κάτι δικό σας!


Βάζετε από πάνω τη ζελατίνη.


Και ξεκινάτε να σχεδιάζετε το περίγραμμα με το μαύρο (ειδικό για το περίγραμμα).




Μετά γεμίζουμε με τα χρώματα της αρεσκείας μας

Το αφήνουμε να στεγνώσει καλά και το ξεκολλάμε προσεχτικά από τη ζελατίνα
  

και το κολλάμε στο τζάμι (κολλάει και ξεκολλάει όσες φορές θέλουμε)


Είναι πολύ διασκεδαστικό δοκιμάστε το ειδικά μαζί με τα παιδιά σας!

15 σχόλια:

  1. Υπέροχο το τζάμι σου!
    Το έχω δοκιμάσει και εγώ και μπορείς να κάνεις εκπληκτικά πράγματα.
    Πολύ καλές οι οδηγίες που δίνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άλλη μια καταπληκτική ιδέα μας δίνεις Ρένα μου!!! Πανέμορφο αποτέλεσμα ειδικά για παιδικά δωμάτια.Ευχαριστούμε πολύ που το μοιράζεσαι μαζί μας.
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχου Ρενα μου, τελειοοοοοοοοοοοοο!!!
    Τι χρυσοχερα παιδακι μου εισαι εσυ, ολα τα πιανουν τα χερια σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ομορφο που ειναι!!!
    Εχω δει τετοια ετοιμα στο Τζαμπο σε πολλα σχεδια που κολανε οσες φορες θες.
    Πηρα κι εγω τα Χριστούγεννα μερικα αλλά δεν ηξερα οτι ειναι ευκολο να φτιαξεις τα δικα σου σχεδια..μπραβο ειναι υπεροχη ιδεα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. neli προσπάθησα να το κάνω όσο πιο κατανοητό γινόταν,η διαφάνεια με δυσκόλεψε αλλά νομίζω ότι φαίνεται.

    irini χαρά μου να τα μοιράζομαι μαζί σας!

    Ρίκη ευχαριστώ είσαι τόσο καλή!

    πουαντερι σου βρήκα δουλειά για την κόρη σου χα χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευκολη κατασκευη και πολυ διακοσμητικη.Το παραθυρο το στολισες πολυ ομορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καταπληκτικό.Πέρνα μια βόλτα από το μπλόγκ μου. Εχω κάτι για σένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS Kαλή βδομάδα το ελπίζω!

    erifili Ευχαριστώ πολύ για τα βραβεία μεγάλη τιμή για μένα!

    Phivos Καλή βδομάδα Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρένα μου έχω πάρει κ εγώ αυτά τα χρώματα αλλά ακόμα δεν τα έχω χρησιμοποιήσει...Πολύ όμορφο το αποτέλεσμα!!!!!!! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαιρη μου έκανα εγώ την αρχή ξεκίνα κι εσύ τώρα, πρόσεξε όμως γιατί όταν αρχίσεις μετά δεν ξεκολλάς εύκολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. συγχαρητηρια για τα βραβεια σου! οι χειροκατασκευες σου ειναι καταπληκτικες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφο! Και όντως πολύ καλή ιδέα για παιδικές κατασκευές! Πριν λίγο καιρό έναν μαθητής μου μου χάρισε κάτι λουλουδάκια με αυτήν την τεχνική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φωτεινή τα καλύτερα δώρα είναι αυτά που σου κάνουν παιδιά και τι μπορούν να σου μάθουν ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)