Πέμπτη, 8 Απριλίου 2010

Βραβεία στόλισαν το blog μου!

Δύο βραβεία έλαβα από την υπέροχη Πουαντερί



Τώρα πρέπει να τα δώσω κι εγώ σε άλλους 10!
Επειδή είναι πολύ εκείνοι που θα ήθελα να τα δώσω,δεν θα δώσω ξανά σ' εκείνους που ήδη έδωσε η Πουαντερί αν και θα το ήθελα πολύ!
Λοιπόν:
  1. Στον ανεπανάληπτο SKPOYTZAKO που μας μορφώνει και μας μοιράζει χαμόγελα!
  2. Στην γλυκιά Ευδοκία που πάντα έχει ένα καλό λόγο για όλους!
  3. Στην υπέροχη Ειρήνη με τις πανέμορφες δημιουργίες της!
  4. Στη συγγραφέα μας Ρίκη που έκοψε τον ομφάλιο λορο!
  5. Στο Φοίβο που ξέρω ότι βαριέται λίγο τη διαδικασία των βραβείων αλλά τα αξίζει πραγματικά!
  6. Στη ονειροπόλα Νέλη που μας δίνει συνέχεια και καινούργιες ιδέες!
  7. Στη pokotali που πραγματικά τη θαυμάζω!
  8. Στην καινούργια μου φίλη Ανεράιδα
  9. Στον Akantoy που ποτέ δεν με ξεχνά!
  10. Στη Family art για τη δύναμη και την υπομονή της!
Και τελικά είστε πολύ ακόμα που θα ήθελα να δώσω βραβείο! Επιφυλάσσομαι την επόμενη φορά!

10 σχόλια:

  1. Ρενα μου χίλια , δυο χιλιαδες, τρεις χιλιαδες ευχαριστω!!!!!
    Μεγαλη τιμη για μενα το βραβειο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή μου Ρένα συγχαρητήρια για τα βραθεία, τα οποία σου αξίζουν πέρα για πέρα. Σ' ευχαριστώ πολύ για την καλωσύνη και ευγένια να με βραβεύσεις κι εμένα, αν και με πήρες χαμπάρι... για τις τελετές βράβευσης!! Επιφυλάσσομαι όμως, για σένα. Και πάλι σ' ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρίκη μου τα αξίζεις!

    Phivos είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω για σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Rena μου συγχαρητήρια για τα δυο σου βραβεία τα άξιζες και με το παραπάνω για τις υπέροχες αναρτήσεις με τις καταπληκτικές ιδέες που μας έχεις χαρίσει.
    Ευχαριστώ πολύ το βραβείο σου στο μπλοκ μου με τιμά ιδιαίτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σου εύχομαι καλή μου ολόκληρη συλλογή, είσαι ένα πολύ αγαπητό μέλος στη..γειτονά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρενάκι μου ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανες να με επιλέξεις.Εύχομαι να είσαι πάντα τυχερή και δημιουργική στην ζωή σου.Πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. neli τα λόγια σου με συγκίνησαν ευχαριστώ!

    αχτίδα μου είναι πολύ ζεστή η αγκαλιά αυτής της γειτονιάς που φτιάξατε και που εγώ βρήκα έτοιμη σας ευχαριστώ!

    irini ευχαριστώ για τις υπέροχες ευχές φιλιά και από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΝΑΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ.ΚΑΤ ΑΡΧΗΝ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΞΙΖΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΒΡΑΒΕΙΑ .ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΣΥΜΠΕΡΙΕΛΑΒΕΣ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΟΥ.ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΑΛΑΗ ΦΙΛΗ.ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Ρένα μου!! Είναι τα πρώτα βραβεία που μου δίνουν!! Να 'σαι καλά και πάντα εφευρετική και δημιουργική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανεράιδα είμαι σίγουρη ότι πολύ γρήγορα θα τα εκατοστήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (31) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)