Παρασκευή, 16 Απριλίου 2010

Κι άλλο βραβείο!


 Αυτό είναι το βραβείο που μου χάρισε η Ρίκη και την ευχαριστώ γιατί μου έδωσε την ευκαιρία να το δώσω σε άλλους 10 υπέροχους blogoφίλους !

  1. Αχτίδα που δεν προλαβαίνω να της δώσω βραβείο και ελπίζω αυτή τη φορά να σας πρόλαβα!
  2. Θέκλα που θα γίνει μανούλα!
  3. Πουαντερί που όποτε πίνω καφεδάκι τη σκέφτομαι!
  4. χειροδημιουργίες γιατί με διευκολύνει στο ψάξιμο!
  5. Κικί Κ για τη συμμετοχή της στο βιβλίο!
  6. Elina για της γνώσεις που μας δίνει απλόχερα!
  7. Irini για τα crop της που ακόμα δεν κατάφερα να πάω!
  8. Φωτεινή γιατί η δημιουργία είναι επανάσταση!
  9. Φωτεινή για τις ιδέες που μου δίνει!
  10. Δοσοσταλίτσα που τις αξίζουν όλα τα βραβεία!
 ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!

20 σχόλια:

  1. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ.ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφο που είναι!!!
    Συγχαρητήρια για το καινούριο βραβείο!
    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρένα συγχαρητήρια και σε ευχαριστώ πολύ για δεύτερη φορά. Δεν εχω ξεχάσει ούτε το προηγούμενο. Θα τα βάλω μαζί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο το βραβείο σου!! Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS Παρασκευή σήμερα σε περίμενα για να μου φτιάξεις το Σαββατοκύριακο!


    ΕΛΕΝΑ πράγματι είναι πολύ γούτσικο!


    Kiki K σου έχω πει ότι το δικό σου ήταν το πρώτο μπλογκ που επισκέφτηκα και ζήλεψα και έφτιαξα δικό μου γι αυτό σου αφιερώνω όλα τα βραβεία μου!

    Πλεκτο Εγκωμιο ευχαριστώ επίσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα είναι πανέμορφο και πολύ γλυκό βραβείο!!!! Συγχαρητήρια Ρενάκι πάντα τέτοια να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΛΟΙΠΟΝ ΗΡΘΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΛΥΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ ΣΟΥ:)))))ΕΙΜΑΙ ΛΑΤΡΗΣ ΤΩΝ ΚΑΡΤΟΥΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΣ ΦΑΤΣΟΥΛΑΣ ΤΟΥ ΣΚΡΟΥΤΖ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΛΟ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΣΕ ΔΩΡΑ.
    ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ Η ΦΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΗ :)))ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ.ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΧΑΜΟΓΕΛΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ, ευχαριστώ ευχαριστώωωωω! Είναι το ωραιώτερο βραβείο που μου έχουν δώσει! Το παίρνω με χαρά και δηλώνω πως είμαι φανατική ζωόφιλη μέχρι τρέλλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. irini ευχαριστώ Ειρήνη μου!

    SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ ευχαριστώ που μου έλυσες την απορία έλεγα κι εγώ!

    αχτίδα το ήξερα ότι θα σου άρεσε γι αυτό έτρεχα να προλάβω να στο δώσω πρώτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ax! Σε ευχαριστω που με σκεφτεσαι στον καφε!
    Ποσο μοιαζει στην Μιλου μου το ασπρο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εμ θα μπορούσα να μη σε σκέφτομαι με τέτοιο ντύσιμο φλυτζανιού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σου αξίζουν rena όχι ένα αλλά πολλά βραβεία.Πάντα τέτοια.Να είσαι καλά να μας δίνεις πάντα τις ιδέες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ρενάκι μου! Ευχαριστώ πολυ! Θα το κρεμάσω στο σπιτάκι μου πολύ σύντομα!
    ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. erifili μου σ' ευχαριστώ πάρα πολύ και χαόρομαι που οι ιδέες μου βρίσκουν ανταπόκριση!

    drosostalitsa χαίρομαι που σου άρεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχαριστώ Ρένα μου για το όμορφο βραβείο.....και συγνώμη που άργησα να απαντήσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. axou, twra eida oti exw vravio!!!!teleia!! merci Renaki mou!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο που μου απένειμες!
    Να είσαι πάντα καλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεια σας! Πώς είσαι;
    Είμαι πρόθυμος να μιλούν ελληνικά, αλλά είμαι ξεχνάμε
    Λίγα λόγια. Έζησα στην Αθήνα για 10 χρόνια.
    Θα ήθελα να επικοινωνήσουμε μαζί σας, εγώ πάντα επίσκεψη.
    Ευχαριστίες,
    Marineide

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έστω και καθυστερημένα, σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο..
    Σου εύχομαι πολλές και χαρούμενες δημιουργικές στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (31) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)