Δευτέρα, 29 Μαρτίου 2010

Mini album!

Σήμερα κατάφερα να τελειώσω το πρώτο μου μίνι άλμπουμ για την #8 πρόκληση της Ελίνας στο Scrapbooking in Greece
Στο εξώφυλλο έχω χρησιμοποιήσει υφασμάτινα λουλουδάκια και μπογιές που φουσκώνουν όταν 
 θερμανθούν.
 

Οι σελίδες μου είναι από χαρτί ακουα
ρέλας.Τις χρωμάτισα την κάθε μία διαφορετικά με την τεχνική της ακουαρέλας, με το σκεπτικό ότι διαφορετικές είναι και οι φωτογραφίες που φυλάσσονται σ' αυτό.



Όπου υπάρχει καρτελάκι είναι από ρούχα που τα μαζεύω γι αυτό το σκοπό.
                                                                                                                                       

Επειδή είναι το πρώτο μου θα ήθελα να μου πείτε τα λάθη μου για να βελτιωθώ!

19 σχόλια:

  1. Γλυκα το μινι αλμπουμ, εμενα μου αρεσει πολυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ δεν βλέπω λάθη είναι πανέμορφο και μαρεσουν τα χρώματα που έχεις επιλέξει. Πολύ καλή δουλειά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπεροχο Ρενα μου!
    Πραγματικα υπεροχο!

    Και προσωπικα δεν βρισκω καμια ατέλεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δημιουργία είσαι πολύ καλή ευχαριστώ!

    neli είμαι σε καλό δρόμο δηλαδή ε;
    ευχαριστώ!

    Ρίκη ευχαριστώ χαίρομαι που το βρίσκεις καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Από το εξαιρετικά όμορφα μέχρι το υπέροχα! Καλή Ανάσταση Ρένα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Phivos Πάντα με τον καλό λόγο.
    Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύχρωμο και χαρούμενο!!! μου αρέσει πολύ που έβαλες κορδέλα για να κλείνει! Είναι υπέροχο!
    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα σου εύχομαι Ρένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Joanna για να το λες εσύ καλό θα είναι μου δίνεις δύναμη να συνεχίσω να φτιάχνω!
    Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σαν του κεριού το Άγιο Φώς της'Ανάστασης το βράδυ, να 'ναι η ζωή σου φωτεινή χωρίς σταλιά σκοτάδι.ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το πρώτο σου;; Μπράβο!! Πολύ ωραίο! (λοιπόν έχω βάλει το μπλογκ σου 3 φορές στη λίστα των ιστολογίων στο δικό μου και δεν το παίρνει, γκρρρρ, πάω να το ξαναβάλω...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. liza τι ευχή!!!
    να 'ξερες πόσο ανάγκη την έχω!
    ευχαριστώ!!!


    Ανεράιδα κι εγώ νευριάζω με κάτι τέτοια τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φανταστικό είναι καλέ τι μας λες να σου αλλάξουμε.Είναι δικό σου δημιούργημα, είναι η δική σου ματιά.Να θυμάσαι όταν βλέπεις ένα 'εργο οτι δεν είναι το δικό σου εγώ μα του κατασκευαστή και είναι πάντα αποδεκτό.'Ομορφο σε χρώματα το εξώφυλλο, φιλάκια καλή μου, έλα να βοηθήσεις στα αυγά μου , καφεδάκι και παρεούλα και κους κους και πελάτισες ..θα περνάμε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αχτίδα μου γλυκιά σ' ευχαριστώ πολύ για τη συμβουλή και για την πρόταση! Δεν ξέρεις πόσο θα το ήθελα να ζωγραφίζαμε μαζί,λες να μετακομίσω Θεσσαλονίκη; Δεν θα ήταν και άσχημα.
    Πάντως να είσαι σίγουρη ότι αν κάποτε ανέβω προς τα μέρη σας θα έρθω να σε γνωρίσω και από κοντά,φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Περαστικα στο PC
    Καλη Ανασταση!
    Με υγεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφο το album, μου άρεσε πολύ ο συνδυασμός χρωμάτων στο εξώφυλλο!

    Ρένα μου καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση! Να περάσεις όμορφα με την οικογένεια σου και αυτούς που αγαπάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πουαντερι ευχαριστώ πολύ σου εύχομαι ότι καλύτερο για σένα και την οικογένεια σου!

    drosostalitsa κι εσύ το ίδιο δροσοσταλίτσα μου χαίρομαι που σου άρεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρένα Χρόνια Πολλά και καλά! Ημέρες τώρα προσπαθώ να γράψω σχόλιο αλλά δεν μου το επιτρέπει σε κάθε νέο που ανεβάζεις για αυτό το γράφω εδω.Το άλμπουμ έγινε θαυμάσιο!! τα χρώματα, τα σχέδια που διάλεξες
    έχουν την δική σου προσωπικότητα και έτσι πρέπει να την αφήνει ο καλλιτέχνης. Καλό Πάσχα, Καλή ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Evie καλώς όρισες στο μπλογκοσπιτό μου,ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου και τις ευχές σου να σαι πάντα καλά και ευτυχισμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εγω προσωπικα δεν μπορω να βρω καποιο λαθος..
    Το ταλεντο σου,και η καλλιτεχνικη σου ταση ειναι εμφανη..
    Καλησπερα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)