Κυριακή, 28 Φεβρουαρίου 2010

Αλλαγή γλάστρας

Η εποχή αυτή επιβάλλει και την αλλαγή γλάστρας στα φυτά μας.
Πρέπει και αυτά ν' ανανεωθούν.
Χρειάζονται ένα μεγαλύτερο σπίτι για ν' απλώσουν τις ρίζες τους και  ν' αναπτυχθούν.
Αν λοιπόν θέλουμε να τις αλλάξουμε χωρίς να ξοδέψουμε χρήματα και να δώσουμε και μια διαφορετική νότα στη βεράντα μας υπάρχει λύση!
Βρίσκουμε ένα βαρελάκι του ανοίγουμε δύο τρύπες στο πάτο για να μπορεί να φεύγει το παραπανίσιο νερό, τοποθετούμε κι ένα πιατάκι από κάτω και το αφήνουμε ως έχει (δεν είναι κι άσχημο) ή................


Βρίσκεται ένα ύφασμα να μοιάζει ή ακόμα καλύτερα να είναι από τσουβάλι, του το φοράτε και το δένετε με σπάγκο ( που περίσσεψε από το χαρταετό).
Έτσι έχετε ένα υπέροχο ντεκόρ!

Tips: Μπορείτε αν θέλετε να αδιαβροχοποιήσετε το ύφασμα παίρνοντάς το με ατλακόλ κρυσταλιζέ μ' ένα φαρδύ πινέλο.

21 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΦΙΛΗ ΜΟΥ :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS ευχαριστώ Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλο μηνα Ρενα μου.
    πολυ καλη ιδεα το υφασμα απο τσουβαλι και ατλακολ για γλαστρες θα το δοκιμασω συντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφη ιδέα!!!
    Πραγματικά αλλάζει πολύ ο χώρος!
    Μπράβο Ρένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρησιμοτατες συμβουλες...
    Ευχαριστω..
    Καλο Μηνα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. neli είμαι σίγουρη ότι θα αξιοποιήσεις την ιδέα μου στο έπακρο και ακόμα καλύτερα!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. irini ναι έχεις δίκιο αλλάζει!


    akantoy κι εγώ ευχαριστώ Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολυ εξυπνη πρακτικη και ευκολη ιδεα!!Μια ομορφη και οικονομικη λυση.Πραγματικα υπεροχο ντεκορ!!!
    Καλο μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΓΩΓΩ Καλώς ήρθες στο μπλογκ μου!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ψηφίζω τη γλάστρα με το τσουβαλάκι! ωραιότατη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωραίες ιδέες μας έδωσες!!
    Καλή βδομάδα, καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπεροχο Ρένα μου!
    Αλλα εγω περιμενω το τραπεζακι
    χα χα


    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. eudokia εμ βέβαια άλλη χάρη το τσουβάλι!


    ΕΛΕΝΑ χαίρομαι που σ'αρέσουν καλό μήνα!


    Ρίκη αν θες στείλε μου φωτογραφία από το τραπεζάκι για να σε βοηθήσω καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό μήνα Ρένα μου. Πολύ όμορφη η ιδέα σου ειδικά με το τσουβάλι είναι φοβερή. Σ ευχαριστώ πολύ. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ενα απλό τραπεζάκι ειναι Ρενα μου αλλα το θελω γιατι με βολευει σαν μεγεθος
    Δεν θελώ βεβαια να το καλυψω και ολο γιατι θελω ποτε ποτε να του βαζω και κανενα σεμεν

    Καλημερουδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρένα ευχαριστώ πολύ φιλάκια και από μένα!

    Ρίκη σχεδόν τελείωσα ένα που φτιάχνω, μπορεί να πάρεις κάποια ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό μήνα Ρένα μου!
    Η άνοιξη να φέρει λαμψη και φως, όπως είναι όλες οι υπέροχες δημιουργίες σου!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. drosostalitsa Καλημέρα και καλή άνοιξη,τα λόγια σου πάντα υπέροχα σαν τις δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δε ξέρω αν είναι ενεργό ακόμα αυτό το blog, ήθελα να ρωτήσω αν μπορείτε να μου πείτε που μπορώ να βρω το υλικό αυτό. Το τσουβάλι δηλαδή.
    Σας ευχαριστώ πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Vicky
    Γεια σου Βίκυ,το μπλογκ είναι ενεργό αλλά η ανάρτηση αυτή είναι περσινή αν θέλεις να δεις τις καινούργιες αναρτήσεις κάνε κλικ παρακάτω εκεί που λέει αρχική σελίδα.
    Το τσουβάλι που λες δεν είναι παρά ένα απλό ύφασμα που βρήκα σε ρετάλι στη λαϊκή το χρώμα του θυμίζει τσουβάλι.Νομίζω ότι είναι δύσκολο να βρεις πλέον τσουβάλι τουλάχιστον στην Αθήνα εγώ που ρώτησα μου έδειχναν κάτι άσπρα πλαστικοποίημενα οπότε βολεύτηκα με αυτό που βλέπεις.
    Οτι άλλο θες ρώτα με.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)