Πέμπτη, 28 Ιανουαρίου 2010

ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΤΕ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΣΑΣ!

Μια που χειμώνιασε για τα καλά και ο καιρός είναι μουντός, είπα να κάνω λίγο πιο χαρούμενες τις μπλούζες μου. Πήρα λοιπόν ότι κουμπάκια,κουρελάκια και άλλα διακοσμητικά είχα και να το αποτέλεσμα.


Κάντε το κι εσείς είναι εύκολο και διασκεδαστικό!

 Πάρτε αυτές τις δύο ιδέες και δημιουργήστε!
Επίσης όπως θα είδατε και στη φωτογραφία καλωςορίσματος από σήμερα μπορείτε να μου στέλνετε φωτογραφίες με διάφορα αντικείμενα που δεν ξέρετε πως να τα αξιοποιήσετε κι εγώ θα δημοσιευω σε ανάρτηση τη φωτογραφία που μου στείλατε μαζί με τις ιδέες μου!
Πώς σας φαίνεται η ιδέα;

10 σχόλια:

  1. ΤΕΛΕΙΟ!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ.ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΤΙΣ ΔΟΥΝΕ.
    ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό απόγευμα SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ να΄σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όταν ο άνθρωπος έχει φαντασία είναι σαν να τον ..φίλησε ο Θεός ! Μπράβο κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχα λόγια από έναν υπέροχο άνθρωπο σ΄ευχαριστώ ΑΧΤΙΔΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αλλαξαν τελείως όψη οι μπλουζίτσες, τι ωραία ιδέα!!!
    Καλά, εμένα το χέρι μου δεν πιάνει καθόλου, από καλλιτεχνία... μηδέν, αλλά όπου την βλέπω δεν μπορώ να μην την θαυμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελενα ο κάθε άνθρωπος έχει τα δικά του χαρίσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σου αρέσει να μεταμορφώνεις πράγματα ,ε;
    ωραία αλλαγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάντα όταν αγοράζω κάτι, σκέφτομαι τι άλλο θα μπορούσα να το κάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πραγματικά όμορφες οι δημιουργίες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρησιμοποιείς τη φαντασία σου δημιουργικά! Μπράβο Ρένα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (31) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)