Δευτέρα, 11 Ιανουαρίου 2010

ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!

ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αυτή τη φορά από τη Θέκλα
Και από ότι κατάλαβα πρέπει να ακολουθήσω
κι εγώ με τη σειρά μου τους παρακάτω κανόνες
                                              

να το αναρτήσω στο μπλογκ μου
*να το δωρίσω σε 12 αγαπημένα μπλογκς
*να βάλω τα λινκς τους
*να το ανακοινώσω στα μπλογκ αυτων που το χαρισα.
Το χαρίζω λοιπόν:
  1.  Joanna Lamprou
  2. Χρυσθέμη 
  3. Εlina Stavrou 
  4. Elina 
  5. http://phivosnicolaides.blogspot.com 
  6. Δημιουργία   
  7. Ελευθερία 
  8. Ρούλα
  9. ΜΑΙΡΗ 
  10. KΙΚΗ Κ 
  11. http://sipsischristos.blogspot.com 
  12. Δροσοσταλίτσα 
  13.  Επειδή γεμίζουν τις  ώρες μου με τα υπέροχα μπλογκ τους!

7 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια Ρένα μου για το βραβείο που πράγματ αξίζεις. Σ' ευχαριστώ για την καλωσύνη που είχες να με συμπεριλάβεις στη λίστα των βραβείων σου. Πολύ ευγενικό εκε μέρους σου. Το εκτιμώ ιδιαίτερα και επιφυλάσσομαι. Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ κορίτσι!!! να είσαι πάντα καλα να δημιουργείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φιλάκιααα! και σου εύχομα πολλά βραβεία στη συλλογή σου!Είσαι ένα αξιόλογο άτομο και πίστεψε με δεν πέφτω έξω εύκολα!( και βγάλε βρε παιδάκι μου αυτή τη λεκτική επαλήθευση που μου σπάει τα νεύρα όποτε τη βλέπω..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχτίδα μου σ΄ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου.
    Όσο για τη λεκτική επαλήθευση κι εμένα μου σπάει τα νεύρα όταν τη συναντώ αλλά είπαμε είμαι ακόμα καινούργια στο χώρο τώρα μαθαίνω να χρησιμοποιώ τις διάφορες ρυθμίσεις λίγη υπομονή και θα το κανονίσω και αυτό.Είναι τόσα πολλά που ξεκινάω να κάνω κάτι, βρίσκω κάτι άλλο και ασχολούμαι με αυτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σ'ευχαριστώ για το ηλιόλουστο βραβείο που μου έδωσες. Το παίρνω με μεγάλη χαρά! Σ'ευχαριστώ και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (31) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)