Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2012

Πρώτη δοκιμή με πάστα διαμόρφωσης!


Σήμερα τελείωσα ένα ηλιοβασίλεμα που ζωγράφισα
 με ακρυλικά χρώματα και  (για πρώτη φορά) 
 πάστα διαμόρφωσης για τους κορμούς των δέντρων. 
  

Συνήθως τα δέντρα τα ζωγράφιζα με πολύ πηχτή
μπογιά έτσι ώστε να εμφανίζει ένα ελαφρύ ανάγλυφο
πάνω στον καμβά,το αποτέλεσμα μου άρεσε,όμως έτρωγε
πολύ μπογιά, έτσι σκέφτηκα την πάστα διαμόρφωσης.


Το αποτέλεσμα με ικανοποίησε γιατί ο τρόπος αυτός
είναι και πιο γρήγορος, πιο οικονομικός και η υφή του
κορμού πιο ζωντανή!
Εσείς τι λέτε;

39 σχόλια:

  1. Ρένα μου καλησπέρα!!! πανέμορφος ο πίνακας, τα δέντρα φαντάζουν αληθινά!!!
    Πέρασε από το σπιτάκι μου έχει βραβειάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαίνεται πολύ αληθινό!Πολύ όμορφος πίνακας και πραγματικά οι κορμοί φαίνονται τρισδιάστατοι!Μπράβο Ρένα...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. για πρώτη προσπάθεια είναι τέλειο!!! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. υπεροχο αποτελεσμα!!!
    Θατο δοκιμασω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο αποτέλεσμα. Τα δέντρα βγήκαν πολύ ζωντανά και έδωσαν βάθος στο τοπίο, έτσι ανάγλυφα που τα έκανες. Δεν μπορώ να μην αναφερθώ και στα χρώματα της θάλασσας..... καταπληκτικά!!!! Φιλιά, μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΡΕΝΑ, ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!
    ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ ΒΑΘΟΣ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Η ΑΝΕΤΤΑ....ΜΕ ΣΠΑΤΟΥΛΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ;
    ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Έφη, με σπάτουλα το έκανα,αν και στην αρχή δοκίμασα με πινέλο αλλά δεν μου άρεσε το αποτέλεσμα.

      Διαγραφή
  7. Τέλειος έγινε!
    Μ΄αρέσει πολύ η πάστα,τη χρησιμοποιώ καιρό κι όταν δεν έχω,βάζω στόκο για ανάγλυφο αποτέλεσμα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ω είναι πολύ εντυπωσιακό Ρένα! Και τα χρώματα δίνουν ένα πολύ αληθινό αποτέλεσμα(και το ταλέντο βεβαίως!). Μπράβο!! Είμαι σίγουρη ότι αυτή είναι μόνο η αρχή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο Ρένα! Πολύ όμορφη δουλειά και πολύ ωραία ιδέα οι τρισδιάστατοι κορμοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα δέντρα μοιάζουν ανάγλυφα και πολύ "ζωντανά"!
    Εξαιρετική δουλειά Ρένα μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!! Μούρχεται να κόψω φλούδα.....
    Αλλά, βρε παιδί μου, ξέρεις πώς και πόσο ανάγλυφο να το κάνεις.... για δώσε μου εμένα τώρα πάστα να δεις τι αλλοπρόσαλλο αποτέλεσμα θα έχω!!!! Μπράβο σου!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!!!!
    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ ΕΓΙΝΕ ΜΠΡΑΒΟ!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΦΙΛΩ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Rena this is stunning ! I was totally blown away when I saw this, the trees look so lifelike . You have captured a beautiful and heart warming sunset and it took my breath away.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!!!!!!!
    ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ, ΟΛΟΖΩΝΤΑΝΑ!!!!!!!!!
    ΑΝ ΔΕΝ ΚΡΥΩΝΑ , ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΒΟΥΤΙΑ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ναι πραγματικά ειναι ολοζώντανα...πολύ όμορφος..Ρένα
    καλησπέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όλα τα λεφτά η πάστα!!!Υπέροχο το αποτέλεσμα!! Τέλεια και τα χρώματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρενα πολυ εξυπνη ιδεα !!εγιναν σαν αληθινα τα δεντρα
    ολος ο πινακας ειναι πολυ ομορφος
    να εισαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΣ!!!!!ΚΟΙΤΑΖΩ ΤΟΣΗ ΩΡΑ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΦΟΒΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολυ καλη δουλεια τα δεντρα ειναι σαν αληθινα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μπράβο Ρένα μου! Εγινε πολύ όμορφος ο πίνακας !!! και τα δένδρα καταπληκτικά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ όμορφος ο πίνακας σου!Με συνεπήρε!Είναι πράγματι πολύ ζωντανό το αποτέλεσμα!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ρενακι μου..εγινε φανταστικο!!!!..εκανες πολυ καλη δουλεια..πετυχες τα χρωματα..τα νερα εχουν τελοια χρωματα..τα δεντρα..πετυχες τοσο το λυκνισμα που κανουν..και με την παστα εκανες σουπερ δουλεια..οι κορμοι θελεις να τους πιασεις και να τους ξυσεις..να σαι καλα καρδια μου..καλη συνεχεια..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. είναι πολύ πολύ όμορφο...Συγχαρητήρια...!!!!Αυτη την πάστα μπορείς να την βρεις στα χρωματοπωλεία γιατί εδώ μαγαζί με είδη χειροτεχνείας δεν παίζει?Τώρα βέβαια και αν την βρώ θα μου πείτε τι θα την κάνω...θα δοκιμάσω πάντως...Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασπα εγώ την είχα πάρει από το lidl όταν είχε φέρει τέτοια είδη, στο χρωματοπωλείο δεν νομίζω να βρεις,μπορείς όμως να πάρεις από εκεί στόκο ακρυλικό το αποτέλεσμα είναι σχεδόν το ίδιο.

      Διαγραφή
  24. Τι να πούμε Ρένα μου;
    Εδώ μίλησαν όλα τα κορίτσια και η δασκάλα!
    Οτι πιάνουν τα χέρια σου τα οδηγείς και τα στιγματίζεις..
    Αυτό νομίζω έχει σημασία..και σ'εσένα συμβαίνει πάντα!
    Της καλημέρας τα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολυ ομορφο αποτελεσμα!!!! Αν δεν ελεγες οτι εβαλες παστα διαμορφωσης, θα νομιζα οτι κολλησες φλουδα απο κορμο δεντρου!!!! Υπεροχο το ηλιοβασιλεμα σου!!!!
    Φιλακι πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ρένα μου παρόλο που από ζωγραφική δεν ξέρω πολλά, εμένα το αποτέλεσμα με ικανοποιεί πλήρως. Πολύ όμορφος πίνακας!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ομορφος ο πινακας και τα δεντρα δειχνουν πιο φυσικα ετσι φτιαγμενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. παρ ολο που δεν γνωριζω ιδιαιτερα απο ζωγραφικη θα πω αυτο που βλεπω!!ειναι ολοζωντανο!!μπραβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!!!!ΥΠΕΡΟΧΟΣ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ!!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ειναι πολύ όμορφο.!!!Καλό μήνα.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. καλησπερα ρενα μου και καλο μηνα!!!πολυ ομορφο το αποτελεσμα με την παστα,το χρησιμοποιω κι εγω οπου χρειαζεται ,δινει αλλη υφη αλλο αποτελεσμα!!μπραβο σου εξαιρετικοι οι κορμοι των δεντρων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. εγώ λέω πως έχεις πολύ ταλέντο!!!!πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πολύ όμορφο αποτέλεσμα!!!μπράβο Ρένα!!!πανέμορφος πίνακας!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πολύ όμορφος και έχω τρέλα με τα δέντρα ειδικά και εγώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ναι, είναι πιο όμορφες οι υφές των κορμών έτσι, φαίνονται πιο "αληθινές" !
    Πολύ όμορφα τα χρώματα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ρωτήστε με ότι θέλετε και προτείνετε ότι θέλετε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (21) layout (12) mini album (10) One Stroke (1) scrapbooking (77) tips (9) tutorial (28) Vintage γωνιές (3) έκτακτο (26) Αλλαγή χρήσης (12) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (12) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (6) βιβλίο (4) βραβείο (32) Βότσαλα (8) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (6) διακόσμηση (40) Διακόσμηση για εξοχικό (3) Διακόσμηση κήπου (1) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (11) Δώρα (6) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχές (22) ευχαριστώ (12) ευχητήριες κάρτες (39) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (7) ζωγραφική σε αντικείμενα (5) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κάτι από παλιά (5) κατασκευές (26) Κεριά (7) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (22) Μικτές τεχνικές (6) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πίνακας ζωγραφικής (3) Πασχαλινά (8) πλεχτά (2) Πριν και μετά (13) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (6) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (17) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40)